For : @rainbowunicorn444
Sedela som na gauči spolu so svojimi dvoma deťmi Bethany a Thomasom. Čakala som, kým príde moja priatelka Shally, pretože mi má postrážiť moje dve ratolesti.
O takých 10 minút tu bola aj s jej novou úžastnou kabelkou, ktorú jej Niall predvčerom kúpil a s mega velkou a hlavne preplnenou igelitkou. Vošla dnu, vyzula si svoje konversky a pricupitala ku nám.
,,No ahojte zlatíčka. " pozdravila a podala deťom tú tašku.
,, Ach Shal, čo si im to zasa priniesla? " povzdychla som si.
,, Ále, len zopár sladkostí z Niallovej tajnej skrýše. " zasmiala sa. ,, Aj tak sa ho snažím udržiavať na uzde. A máme prekvapko. " usmievala sa na mňa.
,, Hovor! " zvolala som celá nedočkavá tou novinkou, ktorú mi chce oznámiť.
,, Bude Horan junior. " usmiala sa ešte širšie a pohladkala si bruško. Ja som vyskočila na nohy a objala som ju.
,, Och bože, tak vám to prajem! " až mi slzy vyhrkli a poskakovali sme.
,, Má dva týždne. Ach... A bude sa volať Liam. " usmiala sa na mňa.
,, Ježiš, ty si zlatá. " chytila som sa za srdce, lebo ma to dojalo.
,, Zhodli sme sa s Niallom. Ach, no dobre, utekaj sa vychystať, lebo to nestihneš. " zasmiala sa a popohnala ma do izby. ,, Prídem ti spraviť účes! " zvolala na mňa, keď som už bola na schodoch.
Zatial som zbehla do svojej izby a pripravila som sa. Dala som si rýchlo, ale zato voňavú sprchu a vyšla som von. Oholila som so nohy aj ruky, však pre istotu a žiletku som odhodila, keďže to bola len taká jednorazová. Otvorila som skriňu a z obalu som vytiahla svoje červené kokteilové šaty, ale ja som si ich dala skràtiť, takže mi siahali len do tryštvrťky stehien. Trblietali sa a nemali rukávy, iba šnúrku okolo krku. K tomu som si obula čierne lodičky, dala som si čierne bolero a aj čiernu kabelku. Do dvoch minút sem prišla Shally a vyškuerala sa. Sadla som si na stoličku a čakala som, čo bude robiť. Zapala kulmu a z mojich rovných vlasov mi spravila stredne velké vlny. Nalíčila ma a ja som si na seba dala červený tmavý rúž. Usmiala som sa na ňu, objala som ju a zišla som dole zo schodov. Vonku som si objednala taxík, ktorý ma odniesol do baru.
***
Vstúpila som dnu a ovanul ma typický barový puch alkoholu. Podišla som do boxu, v ktorom sme sa s Liamom mali stretnúť. Rozhodli sme sa, že si spravíme taký nezvyčajný večer. Bože, kolko som už nebola v bare. Už dobrých 5-6 rokov... Nuž, odkedy sa narodil Thomas, ktorý bude mať o týždeň 6 rokov, mali sme iné povinnosti. A potom prišla Bethany...
Liam sa tu zjavil z ničoho nič a usmieval sa ma mňa.
,, Ahoj láska. " pozdravil ma.
,, Ahoj miláčik, no čo, ako bolo vo firme? " opýtala som sa ho.
Liam zo spievaním neskončil a teraz vedie vlastnú firmu, kde zaúča mladých, ktorí milujú spev.
,, Ále, ako vždy, veď vieš. " odvetil a ja som prikívla.
Prišiel k nám čašník a my sme si objednali nejaké extra alkoholické drinky. Popíjali sme a smiali sme sa. Už sme v sebe mali asi siedme kolo a mne už stačilo. Fakt som bola na mol spytá takže som nevnímala okolie. S Liamom sme dajako zaplatili a išli sme tancovať. Ako za mlada...
Tancovali sme telo na telo. Ja som mu povedala, že si potrebujem odskočiť a on prikívol. Cez dav plný teenagerov som sa predrala na ženské WC. Opláchla som si tvár, čím som zničila Shellymno úžastné dielo, no v tom momente som potrebovala vytriezvieť. dvede od záchodov sa otvorili a stál v nich Liam. roztvorila som oči, no keď som videla, ako si rozviazal a odhodil kravatu, och, po celom tele sa mi rozliala vlna vzrušenia. Pane bože, keď mám v sebe toľko alkoholu som naňho nadržaná ešte viac ako zvyčajne.
,,Láska?" zdvihla som naňho obočie.
,,Budeme po tichu." pošepol a následne ma zatiahol do vnútra jednej z kabínok. zamkol a oprel ma o dvere. sám si vyzliekol svoje pblekové nohavice a mne moje šaty vyhrnul až nad pás. nohavičky mi strhol hneď a potom aj svoje boxerky. prstom mi dráždil môj klitoris a ja som mu vzdychala do hrude. vnikol do mňa, keď som to nečakala, no i tak som zastonala slasťou.
,,Ach bože, Liam, čo to so mnoi robíš?" položila som rečnícku otázku, na ktorú však odpovedal.
,,To čo vždy láska. vidím to na tretie bábo..." nedokončil, lebo som ho prerušila.
,,Bože Liam drž hubu, len pokračuj." vzdychla som a spolu sme sa zasmiali, no pokračoval.
prirážal do mňa stále viac a viac a jedným prstom mi stále dráždil klitoris... toho som sa nikdy nevedela nabažiť...
tempo ešte viac zrýchlil a moje telo sa začalo od slasti triasť, až som sa urobila a moja hlava mi padla na Liamove plece.
Pobozkal ma na ústa.
,,Milujem ťa." pošepol.
,,Aj ja teba." odvetila som.
položil ma na zem a začal sa obliekať.
urobila som to isté a potom sme sa vybrali preč. Liam už všetko vyplatil tak sme išli taxíkom späť domov.
vystúpili sme a podišli ku dverám. ja som och odomkla a vošli sme dnu,kde nás prepadla Shally.
,,No čo hrdličky, bol dravý sex?" zapriadla a zasmiala sa.
spoza rohu vyšiel Thomas.
,,Čo je to dravý sex?" spýtal sa a ja som vrhla vražedný pohľad na Shally.
,,Zabijem ťa." privrela som oči.
,,Thomas to je taká vec, o ktorej sa porozprávame my dvaja spolu, keď budeš mať 15." povedala Shally a zasmiala sa.
chudá Thomas nahodil nechápavý výraz a utiekol do izby.
K Shallynmu smiechu sa pridal Liam a potom aj ja. S touto šialenou osôbkou bez smiechu proste nevydržíte.
LENOČKAAA AJ JA ŤA LÚBIM, KONEČNE SOM TO PO ROKU DOPÍSALA, HIHI, PATRILO SA, ČO? TAK SI SI TO ALE UŽILA DÚFAM...
LÚBIM MOC! ❤️❤️😘
keď chceš zas, napíš 😘❤️