Aamu

38 5 0
                                    

Aleksin Pov:
Herään aamulla Tommin sängystä. Nukuin Tommin kanssa koko yön lusikassa. En ole pitkään aikaan nukkunut näin hyvin, kuin Tommin vieressä. Otan kuvan siitä, kun tuo söpöliini samalla nukkuu ihanasti. Sen jälkeen asetan kuvan taustakuvakseni ja painaudun makaamaan Tommin viereen. Halaan tätä ja kiedon jalkani Tommin ympärille. Katson tuon sekalaisia hiuksia. Pian hänestä kuuluu väsynyt ähkäisy ja hän rupeaa hymyilemään ja venyttelemään, joten nostan jalkani pois Tommin päältä, mutta silti pidän käsiä hänen ympärillään.
-Huomenta. Sanon Tommille hymyilen
-Huomenta takiainen. Tommi sanoo naurahtaen. Nauran hieman hänelle
-Pääsenkö mä ees suihkuun vai aijoitko olla takertunut siinä koko päivän. Tommi sanoo naurahtaen. Tiukennan otettani paljon.
-Et mee minnekkään. Sanon muka vihaisena
-No sitten sä tuut näköjään mun mukana suihkuun. Tommi nousee ja kantaa minut suihkuun.
- En kieltäydy. Sanon tälle
Alamme nyt riisutumaan ja sen jälkeen kävelemme käsikädessä suihkuun. Avaan suihkun ja samalla tunnen kädet paljaan kroppani ympärillä. Pelästyin, vaikka tiesin kenen kädet nuo ovat.
-Mä vaan tässä. Tommi naurahtaa ja vielä laskee kaulansa olkapäälleni

Tommin pov:
Olemme suihkussa Aleksin kanssa. Hän näyttää söpöltä märillä hiuksillaan. Pesen hänen hiuksia hellästi vaahdottaen shampoolla.
Sen jälkeen on hänen vuoro, mutta ei yletä hiuksiini. Kyykistän jalkojani.
-Onko nyt parempi? Kysyn häneltä naurahtaen.
-On. Hän naurahtaa takaisin.
Tunnen Aleksin pehmeät kädet päänahassani. On mulla kyllä maailman ihanin poikaystävä.
Tulemme pois suihkusta pukemaan vaatteet. Aleksi kaivaa vaatekaapistani jonkun hupparin itselleen ja myös kollarit jotka ovat hänelle aivan liian pitkät. Nauran tuolle söpölle näylle. Liian isot vaatteet. Pörröiset hiukset. Aleksi menee keittiöön tekemään aamupalaa ja lupasin tuoda hänen puhelimen samalla kun haen omani. Otan Aleksin puhelimen yöpöydältä ja katson mitä kello on. Aleksi, voitko selittää mikä kuva sul on sun puhelimessa. Siinä on kuva musta, kun mä nukuin. Aleksi...
-Ale, mikä kuva tääl sun puhelimes on? Kysyn häneltä
-Aa siin on mun rakkain. Hän huutaa minulle ja menen hänen luokseen halamaan häntä. Asetan myös pusun hänen otsalle.
Aleksi oli tehnyt meille ruisleivät ja söimme ne.
-Mun pitää varmaan mennä käymään kotona, tuuks sä mukaan? Aleksi kysyy minulta
-Juu mennään vaan. Mennään mun autolla. Sanon Aleksille

Pääni sisälläni (Taleksi/Aleksi ja Tommi)Where stories live. Discover now