Kielari

40 5 0
                                    

Tommin pov:
Olemme katsoneet The Twiniä 30 minuuttia ja tulee sellainen kohta jota Aleksi pelästyy ihan huolella.
-HUI SAATANA! Aleksi huudahtaa säikähdyksesti ja huomaan, että hän tärisee pelosta. Otan hänet halaukseeni ja nostin myös hänet syliini. Hän otti kaulastani kiinni ja totta kai huuleni kiertyvät ylöspäin.

Aleksin pov:
Olen nyt Tommin sylissä. Hän on komea hymyilessään. No ainahan Tommi on. Minun tekee mieli hyökätä tuon kimppuun ja suudella häntä kunnolla. En tiedä haluaako hän sitä, mutta teen sen. En voi vastustaa tätä. Nyt teen sen ja kunnolla. Käännän Tommin pään hänen leuasta hellästi sormillani minua päin ja hyökkään suutelemaan häntä. Hän kaatuu ja pitää lantiostani kiinni, samalla kun kiehnaan hänen päällään. Raotan suutani, jos Tommin kieli haluaisi tehdä kunnon tutkimusmatkaa suussani. Niinhän siinä sitten kävi. Kielari muuttui todella intohimoiseksi.

Tommin pov:
Aleksi suuteli minua. Sitten se muuttui intohimoiseksi kielariksi. Tämä on ihanaa. Haluan hänet vain kokonaan omakseni. Ajattelin, että nyt on minun vuoroni. Kaadan Aleksin nyt silletteen, että minä olen hänen päällään. Tämä on ihanaa. Haluan jatkaa tätä ikuisuuden. Aleksi on minulle se oikea. Tunnen sen sielussani. Meidän on pakko lopettaa, että saamme henkeä. Huohotamme molemmat hengästyneinä.
-Tuo oli ihanaa. Sä oot ihana. Aleksi sanoo minulle hymyilen.
-Sä. Sanon hänelle samalla kun annan pusun hänen hiuksilleen.

——————————————-
Sori iso tauko! Ei oo ollut motia tehdä tätä, mutta tässä myt ois. Sori, en osaa kirjoittaa paljoa kerralla, mutta anyways toivottavati nautitte!<3

Pääni sisälläni (Taleksi/Aleksi ja Tommi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora