Aleksin Pov:
Olemme matkalla kämpälleni ja Tommi ajaa autoa. Hänen käsi matkaa minun reidelleni ja sen jälkeen sisäreidelleni.
-Sä näköjään tartteet läheisyyttä. Kysyn Tommilta virnuillen
-Ehkäpä. Tommi sanoo salamyhkäisesti
-No kai sä sitä saat mun kämpällä, mutta ei autotiellä. Sanon ärsyttävästi
-Ai saanko mä oikeen kunnon läheisyyttä? Tommi kysyy selvästi himoen "jotain"
Jään vaan hymyilemään ja pistän käden Tommin käden päälle.Olemme pian jo kämpälläni ja parkkipaikalla Tommi ottaa kädestäni kiinni. Hymyilen vain ja kaivan kotiavaimia taskustani, että pääsemme ensiksi rappuun, sen jälkeen asuntooni sisälle. Olemme nyt asuntoni sisälläni ja olen jo menossa olohuoneeseen, mutta huomaan, että takanani on minun oma karhu, karhun vainoavalla katseella. Sillä katseella, että hän nappaa mut ja kantaa sänkyyn. No miten siinä sitten kävikään. Nyt tuo mies suutelee minua minun päälläni. Päästän Tommin kielen tekemään tutkimusmatkaa suuhuni. Intohimoinen kielari. Se tästäkin sitten tulikin. No tämä on kyllä niin ihanaa. Lopetamme vihdoin ja Tommi kierähtää päältäni viereeni makaamaan ja ottaa minut kainaloonsa.
-Eiköhän sul oo liian kuuma tossa hupparissa? Sanon Tommille vihjailen
-Ai tällaista menoa? Tommi naurahtaa tasaten hengitystään
-No jos herra noin vaatii. Tommi vielä sanoo ennen kun riisuu hupparinsa
-Eiköhän Sunkin kannattais? Tommi vielä kysyy
-En mä osaa. Vastaan niinkun pikkulapsi
-Anna mun hoitaa asia. Tommi sanoo ja kiskaisee hupparini poispäältäni.
Nyt kummallakaan ei oo paitaa. Nyt minä menen Tommin päälle. En tiedä mitä hän yrittää housuillani, varmaan ottaa niitä pois samalla kun suutelen tätä pitäen hänen kaulastansa kiinni. Nonnii, nyt karhu repi housuni sekä bokserini vekeen. Nyt olen alasti. Keskeytän suuteluni, koska vedän Tomminkin alastomaksi.
-Ootko sä varma? Tommi kysyy minulta kuin pieneltä lapselta
-Enköhän. Sanon virnuilen.
Suutelen tuota ensiksi suulle, sen jälkeen kaulalle, sen jälkeen rinnalle, alavatsalle ja päädyn hänen kalunsa kohdalle. Imen hänen kaluaan, samalla, kun tuo päästelee nautinnollisia huokaisuja. Sori naapurit, mutta Tommista lähtee paljon ääntä. Lopetan tuon kalun imemisen ja rupean pureskelemaan häntä kaulaan. Niistä jää varmasti jälkiä. Tommi on todella äänekäs. Vissiin nauttii olostaan. Yllätyksekseni hän työntää minut pois päältään ja tulee tekemään saman minulle mitä tein hänelle. Kaikki varmaan kuulee, kun tuo karhu pieksii minua ja pidän hirveää huokailua ja kiljuntaa.
KAMU SEDANG MEMBACA
Pääni sisälläni (Taleksi/Aleksi ja Tommi)
AcakVÄÄRÄ HÄLYTYS! EN LOPETAKKAAN TÄTÄ KESKEN!:D Juu tällanen Taleksi simpeille tehty tarina:3 Sisältää: Kiroilua Alcoholia Känneilyä Ja kaikkee outoa Joten ⚠️TW⚠️ Tää on vaan mun aivojen tuotetta joten älkää tappaako mua jos kaikki ei oo realistisesti...