"פשוט תחנקי טוב?" אלי יורה לעברי "כנ"ל גם לגבייך, תלמדי לעשות את שיעורי הבית שלך לבד, אני לא עבדתי שעתיים כדי להציל את התחת שלך מגדעון" אני צועקת "את לא הולכת להשאיר אותי ככה! הוא יהרוג אותי" היא מסתכלת עליי במבט מתחנן "אל תאשימי אותי, את מי לעזאזל מעניינת האונה הימנית במוח של הצפרדע?" אני מבינה אותה, המרצה שלנו גדעון לביולוגיה פשוט שמוק, אם נתעלם מזה שמבט אחד שלו יכול לגרום לבחורה להוריד את התחתונים, הוא פשוט מניאק יהיר. "זאת פעם אחרונה, ותעשי את זה זהיר לפני שהוא יבוא ויצליף לך בישבן" אני מגישה לה את קלסרי. "מותק, אני ממש מקווה שהוא יעשה את זה" היא נושכת את שפתיה. אני מגלגלת עיניים ויושבת במקומי באולם ההרצעות. חמש דקות אחר כך הדלת נפתחת, גוף גבוה ורזה צועד לעבר הבימה הגדולה. "שלום לכולכם" הוא אומר ונעמד מאחורי הסטנד שלו. בעודו מוציא את דף הנוכחות אני מסתכלת אל עבר הצד הנשי של הכיתה וכמו שחשבתי הן פשוט.. מהופנטות. "זאת תקופת הייחום שלכן או משהו כזה?" אני שואלת את האנה שיושבת לידי, מבטה נעוץ עמוק בתוך ישבנו של גדעון. "נו אל תיהי כבדה טיפאני, תתרכזי בגבר שלפנייך" היא אומרת בלי להסיט את מבטה. אני פולטת אנחה וחוזרת להקשיב.
"כמו שאפשר לראות מערכת העצבים של הצפרדע, מפותחת כמעט באותה רמה של בני האדם, למדע לקח הרבה שנים לגלות את מצבו הקיומי בטבע, אך למזלנו, מצאנו את כל התשובות." למה הוא כל כך משעמם לעזאזל.
"וכעת, נעבור על העבודות. ואני מזכיר, מי שלא עשה את העבודה, אני אטפל בו בחומרה."
"הייתי משלמת שיטפל בי" תו ממלמלת בשקט, אך זה לא עזר וצחוק מילא את הכיתה. "אני מניח תו, שעשית את העבודה ולכן אשמח שתביאי אותה אליי ואקריא אותה לכיתה שנלמד קצת מהמוח הביולוגי שלך יקירתי" הוא אומר בנימה מזלזלת למדי. "מצטערת, אני אשאר בשקט.." היא אומרת ומכסה את ראשה בכובע הסוודר שלה.
"ג'יימס?" הוא קורא אל החלל. "נוכח, והעבודה גמורה" כך הוא עובד מתלמיד לתלמיד."טיפאני פשוט הצלת אותי, איך אוכל אי פעם להודות לך?" אלי מחבקת אותי כלכך חזק עד שבקושי נשמתי. "הכל בסדר רק אל תהרגי אותי, אני עוד צעירה" היא משחררת את אחיזתה ומצחקקת. "מצטערת מותק, נתראה מחר!" היא אומרת ומשאירה אותי לבד בתחנת האוטובוס.
דברי הסופרת המהוללת שלכם:
היי חמודים שלייייי סורי שהפרק קצר אבל נורא חיכיתם אז הייתי חייבת לעשות פרומו קצר! אני אוהבת אתכם ותורה על התמיכההההה❤❤
הפרק הבא יהיה הרבה יותר ארוך וכל האקשן שהבטחתי לכם יגיע, אז לא לדאוג! אוהבתתתת
YOU ARE READING
לשחק עם השטן
Horror"אבל אני לא יכולה להסתכל עלייך, אתה תהרוג אותי" היא אמרה עם שפתיים רועדות. ידו לפתה את סנטרה ושפתיו לחשו באזנה "את תמותי, אם לא תסתכלי עליי.." טיפאני בת ה16 נלכדה בידי גבר מסוכן שלא ייתן לה ללכת. "את שלי, לנצח" פרק חדש כל חמישי❤