Dawid idzie do swojego domu puki jego rodzice jescze nie przyjechali.Pakuje potrzebne rzeczy i bierze też dla Łukasza na całe szczęście Dawid miał u siebie w domu kartę śkup Łukasza bo wypadała mu w windzie.Dawid bierze ubrania dla siebie i Łukasza Dawid zastaje Łukasza na parterze gadającego z melonem.Dawid przypadkowo usłyszał od Łukasza "Melon podobasz mi się może pójdziemy do maka "?Melon odpowiada kopnięciem Łukasza w jaja Dawid niestety to widział Dawid pomaga wstać Łukaszowi z ziemi Dawid się pyta czemu to zrobiłeś na to Łukasz odpowiada chciałem zobaczyć jak zareaguję Dawid i lukasz szybko lecą na ostatni autobus A w tym dniu chłopcy wsiadają do autobusu. Wysiadają na hipermarketach chłopcy jakimś cudem wkradli się do Gemini . Chowają się w jednym z sklepów ładują sobie telefony i idź spać wstają o 10 nikt nie zauważył że spali Chłopcy za ostatnie pieniądze kupują taksówkę do Katowic . Chłopcy zrobili to tylko po to żeby wykrzyczeć w galerii na cały głos GKSA to stara kurwa GKSA jebana jest wtedy kibole zaczynają ich pałować lecz dawid zaczyna ruchać Łukasza kibole którzy brzydzą się tego widoku odchodzą.Dawid i Łukasz jadą na dworzec ponieważ Łukasz chce po ogldac pociągi . Dawid i lukasz wchodzą do rodzinnej toalety poczym zaczynają się ruchać deska po tym zdarzeniu była cała z plemników .Dawid postanawia z Łukaszem wrócić do domu pociągiem. Chłopcy wysiedli na stacji Tychy lodowisko. Dawid i lukasz udają się na romantyczny spacer na trzy stawy. Spotykają melona Amelke i Pokemona. Tylko dlatego że Amelka zagroziła że jak Melon o pokemon nie pójdą na 3 stawy to usunie im konta w genshinie.
Melon zaczyna kopać Łukasza wtedy jego chłopak Dawid postanawia bić melona widząca to Amelka i nahida postanawiają przyłączyć się do walki w obronie melona wtedy sojda i Zuzia wzywają policję kiedy obie strony zauważyły policję zaczęły uciekać udało im się uciec.Dawid Łukasz dalej mieli spór z Melonem nahidą oraz Amelką. Weekend mija a chłopcy muszą iść do szkoły a nie ma ją książek a się boją wrócić do domu.Wtedy wypadają na pomysł żeby pójść z mamą melona po kretyd wtedy też Dawid i lukasz biorą kretyd na 300 000zł kupują bilet do Paryża oraz kupują dom a Paryżu.Koniec 2 części