𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑃𝑜𝑉:
"𝑆ℎ𝑖𝑡! 𝑊ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝐼 𝑔𝑜!?" 𝐼 𝑤ℎ𝑖𝑠𝑝𝑒𝑟-𝑦𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑡 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓, 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤.... 𝐼 𝐷𝑂𝑁'𝑇 𝐾𝑁𝑂𝑊 𝑊𝐻𝐸𝑅𝐸 𝐼'𝐴𝑀... 𝐽𝑒𝑒𝑒𝑒𝑒𝑧𝑧𝑧,𝐼𝑡'𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑛 ℎ𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑛𝑜𝑤...𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑠𝑒𝑎𝑟𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒...𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑔𝑜𝑜𝑑! 𝐼 𝑖𝑛 𝑎 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑓𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑠𝑒𝑒 𝑎 𝑐𝑙𝑜𝑐𝑘, 𝐼 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑖𝑡, 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑑𝑒𝑛 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 '𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖𝑡'𝑠 2:59 𝑎𝑚 '𝑁𝑜! 𝐼𝑡-𝐼𝑡'𝑠 𝑀𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔!? 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒!?...' 𝐼 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑦 𝑚𝑖𝑛𝑑 '𝑁𝑖𝑖-𝑠𝑎𝑛!! 𝐽𝑒𝑒𝑧, 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑎𝑙𝑙!!' ' 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛 ℎ𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑔𝑜!? 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑓𝑓 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡!' "𝑓𝑢𝑐𝑘 𝑡ℎ𝑖𝑠" 𝐼 𝑚𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒 "𝑌𝑜𝑢! ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛!" 𝐴 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑖𝑎𝑟 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑒 "𝑌𝑂𝑈!? 𝑊𝐻𝑌 𝑇𝐻𝐸 𝐻𝐸𝐿𝐿 𝐴𝑅𝐸 𝑌𝑂𝑈 𝑆𝑇𝐼𝐿𝐿 𝐷𝑂𝐼𝑁𝐺 𝐻𝐸𝑅𝐸!? 𝐷𝐼𝐷𝑁'𝑇 𝐶𝑅𝑂𝑊𝐿𝐸𝑌 𝑇𝑂𝑆𝑆𝐸𝐷 YOU OUT 𝐴𝑁 𝐻𝑂𝑈𝑅𝑆 𝐴𝐺𝑂!? 𝑇𝐻𝐸𝑁 𝑊𝐻𝑌 𝑇𝐻𝐸-!?" 𝐼 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 '𝑤𝑎𝑖𝑡... 𝑀𝐴𝑌𝐵𝐸 𝐼 𝑆𝐻𝑂𝑈𝐿𝐷 𝑇𝐴𝐾𝐸 𝑇𝐻𝐼𝑆 𝐶𝐴𝑇 𝑇𝑂 𝑇𝐻𝐸 𝑅𝑂𝑂𝑀 𝑊𝐻𝐸𝑅𝐸 𝐶𝑅𝑂𝑊𝐿𝐸𝑌 𝑊𝐴𝑆 𝑁𝑂𝑊!! 𝐼'𝐴𝑀 𝑆𝑂 𝑆𝑀𝐴𝑅𝑇! 𝑂𝐹 𝐶𝑂𝑈𝑅𝑆𝐸!' 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜 𝑒𝑥𝑐𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑔𝑒𝑡 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑑𝑜𝑟𝑚𝑠 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑐ℎ𝑎𝑙𝑙𝑒𝑛𝑔𝑒 𝑏𝑦 𝐶𝑟𝑜𝑤𝑙𝑒𝑦 "𝑌𝑜𝑢! 𝑅𝑎𝑐𝑐𝑜𝑜𝑛! 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒!" 𝐼 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑜𝑏𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑠ℎ𝑎𝑝𝑒𝑑 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑎𝑟 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑘, 𝐼 𝑝𝑖𝑐𝑘 ℎ𝑖𝑚 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑"𝑁𝑜𝑤, 𝐼 𝑐ℎ𝑜𝑝 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑎𝑟, 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡!?" 𝐼 𝑆ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑡 𝐺𝑟𝑖𝑚 "𝑌-𝑌𝑒𝑎ℎ!! 𝑚𝑢𝑛𝑔𝑚𝑚𝑦𝑎ℎℎℎ... 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤-𝑤𝑎𝑛𝑡!?" 𝐺𝑟𝑖𝑚 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑡𝑠 𝑎𝑡 𝑚𝑒 " 𝐿𝑜𝑜𝑘, 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑔𝑢𝑖𝑑𝑒 𝑚𝑒, 𝐵𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼'𝑚 𝑎 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛! 𝑖𝑓 𝑖 𝑔𝑒𝑡 𝑐𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑖𝑠𝑠𝑎𝑝𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑟 𝑑𝑖𝑒! 𝑛𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒, 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖𝑡 𝑜𝑟 𝑛𝑜𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔." 𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑 "𝑀𝑢𝑛𝑔𝑚𝑦𝑎𝑎ℎℎℎℎℎ.... 𝐹𝑖𝑛𝑒! 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑢𝑦 𝑚𝑒 𝑎 𝑐𝑎𝑛 𝑡𝑢𝑛𝑎 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼'𝑚 ℎ𝑢𝑛𝑔𝑟𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑐ℎ𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑎𝑟!" 𝐻𝑒 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑠 𝑝𝑎𝑤 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 "𝑝𝑢𝑙𝑙 𝑚𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟!" "𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑐𝑘 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑛𝑜𝑤𝑤𝑤..." 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑖 𝑝𝑢𝑙𝑙 𝐺𝑟𝑖𝑚 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑚𝑒, ℎ𝑒 ℎ𝑢𝑔 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑟𝑦 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑎𝑟𝑚𝑠 "𝐼'𝑎𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑏𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑔𝑜...." "ℎ𝑒𝑦... 𝑦𝑒𝑎ℎ... 𝐼 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢... 𝐵𝑈𝑇 𝑆𝑇𝐼𝐿𝐿 𝑌𝑂𝑈 𝑁𝐸𝐸𝐷 𝑇𝑂 𝐻𝐸𝐿𝑃 𝑀𝐸, 𝐺𝑂𝑇 𝑇𝐻𝐴𝑇!?" 𝐼 𝑤𝑖𝑝𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐺𝑟𝑖𝑚 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑙𝑢𝑡𝑒 "𝑌-𝑦𝑒𝑠, 𝑀𝑎𝑎𝑚!" 𝐼 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 "𝐷𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘.... 𝑊𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑡𝑒𝑎𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒, 𝐺𝑟𝑖𝑚?" 𝐼 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡 𝑚𝑦 𝑜𝑏𝑖 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑐𝑘 𝑠𝑜 𝑔𝑟𝑖𝑚 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑖𝑡 "𝑦𝑒𝑎ℎ! 𝑠𝑜 𝑤𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑖𝑠 𝑟𝑖𝑠𝑖𝑛𝑔!" '𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑎𝑡...ℎ𝑎𝑠 𝑎 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡 𝑡𝑜..' 𝑚𝑦 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑖𝑛 𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠 ' 𝑎𝑡𝑙𝑒𝑎𝑠𝑡 ℎ𝑒 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑤𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑐𝑘! 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑦𝑜𝑢! 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑎𝑙𝑙, ℎ𝑒'𝑠 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢! ℎ𝑚𝑝!' 𝐼 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘 '𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘' '𝑤ℎ𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝐼?' '𝐵𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 , 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑖𝑛'𝑡 𝑡𝑟-!' '𝑠ℎ𝑢𝑡 𝑢𝑝' "𝑌/𝑁, 𝑦𝑎 𝑜𝑘?" 𝐺𝑟𝑖𝑚 𝑎𝑠𝑘 𝑚𝑒 "𝑌𝑒𝑎ℎ... 𝑙𝑒𝑡 𝑚𝑒 𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑐𝑘.." 𝐼 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑏𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑟𝑎𝑝 𝑖𝑡 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑒𝑡 𝑖𝑡 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝐼 𝑝𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 "𝑆ℎ𝑖𝑡... 𝑖𝑡'𝑠 3:48 am...." 𝐼 𝑚𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐺𝑟𝑖𝑚 𝑡𝑎𝑝 𝑚𝑒 "𝑌𝑒𝑎ℎ?" " 𝐼𝑡'𝑠 𝑜𝑘! 𝑊𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒! 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑠𝑢𝑛 𝑖𝑠 𝑟𝑖𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑓 𝑖𝑡'𝑠 5 𝑎𝑚 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡!" 𝐺𝑟𝑖𝑚 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 "𝐿𝑒𝑡'𝑠 𝑔𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡𝑡𝑎 ℎ𝑒𝑟𝑒, 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑛𝑐ℎ𝑤𝑜𝑚𝑎𝑛!" "𝐻𝑎𝑖,ℎ𝑎𝑖".
YOU ARE READING
𝐴𝑝𝑝𝑒𝑎𝑙𝑖𝑛𝑔 𝐵𝑒𝑎𝑢𝑡𝑦| Daki!Reader
Fanfic"Like all you little fucks can defeat me. You can't even defeat a lower moon, the fuck?"