Multimedya İnci ve Altay.
FIRTINA ESİNTİSİNDEN BİR PARÇA
Arkadaşlar şuan Alnımın yazısı tek odak noktam.O yüzden bu hikayem o bitmeye yakın başlayacağım ama zaman zaman size böyle bölümler yazabilirim.Bazı şeyleri tam oturtmam lazım.Farklı bir şey olsun istiyorum kendini tekrarlayan bir yazar olmak istemiyorum.tabi ufak tefek benzerlikleri olabilir.Sonuçta diğer hikayenin devamı olacak.Tüm fikirlere açığım.
********"Canım annem."deyip başımı annemin göğsüne iyice yasladım.
Bu gün anneler günüydü.
Küçücük bir kız gibi krem deri koltukta oturan annemin kucağına atladım.Annemin saçlarımı okşayışı kedi gibi ona daha çok sırnaşmamı sağlıyordu.Bu keyfim abimin kapıdan içeri girmesiyle bozuldu.Abim heybetli bir şekilde kapıdan içeri girip bakışlarını annemle benim üzerimde gezdirmeye başlamıştı."Anne çok yüz veriyorsun kızına bak sonra önünü alamayacaksın ona göre."deyip kahverengi harelerini gözlerimin içine dikti.
Duyduklarım yine keçileri kaçırmama sebep olmuştu.Bir hışımla annemin kucağından kalkıp karşısına geçerek kendinden emin bir şekilde durup;"Konuşana da bakın sabahlara kadar içip kız peşin de koşan benim sanki."dedim.
"Ben erkeğim."dedi düz bir sesle.
"Ne olmuş?Bende kızım.Erkek olman sana kızlarla gönül eğlendirme hakkını vermez.Aynı şeyi ben yapsaydım kıyameti koparırdın."deyip kızgın bakışlarımı üzerine diktim.
"Tabiki koparacağım sen benim kardeşimsin."dedi üstüne basa basa.
"Düşünürsen yattığın kızların da abileri ya da kardeşleri var."
"Ben kimseye istemediği bir şey yapmıyorum."
"Bende gidip bir kaç dakikalık zevkim için kimsenin koynuna girmiyorum."
"Hele böyle bir şey yap o zaman görürsün olacakları.Hem sen abinle nasıl böyle konuşursun-" tam ağzımı açmış cevap veriyordum ki annem:
"Yeter çocuklar yine başlamayın bıktım sizin bu tartışmalarınızdan."deyip isyan bayrağını çekmişti.
"Neler oluyor sesiniz yukardan geliyor." diyerek babam merdivenlerden inerek yanımıza geldi.
Canım babam ellili yaşların ortalarına olmasına karşın hala çok yakışıklıydı, saçlarında bile beyazları görmek için mercekle bakman gerekirdi. Gidip babama sıkıca sarılıp "Baba abim bir şey söyle."dedim dudaklarımı çocuk gibi büzerek.
Babam elleriyle yüzümü kendine çevirmiş
"Görmüyor musun abin seni yine kızdırıyor bu sefer ki konu ne?""Her gece kızlarla günü gün ettiği halde bana kalkıp ahlak konusun da ahkam kesmesine dayanamıyorum."dediğimde babam bakışlarını abime dikip:
"Poyraz İnci'nin abisinden önce bir annesi bir de babası var ve ben kızıma güveniyorum. "deyip babam sıkıca bana sarıldı.Babamın sıcak şefkatli kolları.
"Tamam konu nerden nereye geldi şakayla takılayım dedim şu düştüğüm duruma bak.Hem ben de kardeşime güveniyorum dediğin gibi kızdırmayı seviyorum."deyip kollarını her zaman yaptığı gibi sarılmam için açtı .Koşarak gidip abime sıkıca sarıldım "Biliyorum abi."dediğimde başımın tepesin de ıslak öpücüğünü hissettim.
"Iyy iğrençsin"dediğim de de bu sefer yanağıma en sulusundan bir öpücük bıraktı. "
"Abi yıkanmama gerek kalmadı sayende."derken yüzümü buruşturunca hep beraber gülmeye başlamıştık."Hem sen neden böyle tepkili içeri girdin anlamadım anneme sarıldığın için kıskandığını düşüneceğim, hem bu gün anneler günü gerizekalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Esintisi(kitap Oldu)
Ficción General2016 da yazılmıştır. Gidişinin ardındaki çaresizliğimi asla bilemezsin. Annem gibi içimi soğuk satırlara dökerek, sana şarkılar yazarak, ya da ağlayarak geçirmedim. Ahım da yoktu döneceğine dair umudumda. Her gece senin yatağına uzandığımda gözler...