"Fic de geçmiş zamanı çok bilmediğim için bundan sonraki bölümlerde araştırma yaparak yazacağım , şimdilik idare edin lütfen "
Jimin...
Alarmın sesi ile gözlerimi açtım. Hemen yatağımdan kalkıp tuvalete girdim ve rutin işlerimi halledip çıktım .
Şimdi kendime güzel bir kahvaltı hazırlama zamanıydı .hemen mutfağa inip kendime tost yapmaya başladım .
Tost olduğu zaman masayı kurdum ve tostun yanına da biraz meyve suyu .
Biraz da dolapta olan kahvaltılıklardan .
Hemen yemeye başladım okula geç kalmak istemiyordum .
Evet bir öğretmenim hemde ilk okul öğretmeni.Çocuklarla aram iyi olduğu için ilk okulu seçmiştim .
Ailem yoktu sadece teyzem vardı ,ve birde arkadaşım jungkook .
Onlardan başka kimsem yoktu .ailem ben küçükken trafik kazasında ölmüşler .Bu yüzden ben annesiz ve babasız büyümüştüm ama teyzem beni hiç yanlız bırakmadı ona gerçekten minettarım ,ve jungkook ona gelirsek onunla üniversitede tanışmıştık .oda bir öğretmendi .
Saate baktığımda 7.30 olduğunu gördüm hemen bardakta kalan meyve suyumu içip hızlıca kalktım .
Okul buraya nerdeyse yirmi dakikalık uzaklıktaydı .
Evimin kapısını kilitleyip hemen arabama bindim .""""""
Okula geldiğimde öğrencilerim hemen beni karşılamıştılar .
Onlar beni seviyordu tabi bende onları ."Günaydın öğretmenim ~"
"Günaydın miya"
"Bugün nasılsınız öğretmenim"
"İyiyim Luna sizler nasılsınız"
"Bizde iyiyiz öğretmenim "
"Güzel, şimdi mark ,Luna ve miya doğru sınıfa çıkın zil çaldı ."
Hepsi beni onaylayıp sınıflarına çıktılar.Bende hemen öğretmenler odasına girdim . jungkook buradaydı ,onun yanında sehun .ve eunwoo vardı .diğerleri sınıflara çıkmış olmalıydı .
"Selamm"
Jk"Selam dostum "
Sehun"Selam jimin "
Eunwoo"Selam"
Hemen dolabımın önüne geçtim ve eşyalarımı yerleştirdim .
Sonra da hangi sınıfla dersim olduğuna baktım .3C ile dersim vardı .bu benim sınıfımdı .Öğretmenler zili de çalınca doğru sınıfıma çıktım .
"Günaydın çocuklar "
Diyince hepsi ayağa kalmıştı ."Günaydın öğretmenim" hep bir ağızdan .
"Yerlerinize oturanilrsiniz "
"Neydi ilk dersimiz söyleyin bakalım "
"Matematik" bıkkın bir şekilde söylemiştiler onların bu hallerine güldüm çünkü çocukken bende matematiği sevmiyordum .
"O halde verdiğim ödevlerden başlayalım "
""""""
Okuldan çıkmış sakın bir şeklide eve gidiyordum . Burası benim gizli yolumdu fazla kimse geçmezdi ,yolu uzun diye .
Ama bir anda önüme birisi çıkmıştı ."Tanrım bu da neydi böyle "
Hemen arabadan inip kime çarptım diye baktım .Yaşlı bir adam vardı karşımda .bir yerinde bişey yok gibi gözüküyordu çünkü adam baygın değildi ve oturuyordu .
"Hey ,bayım iyimisiniz ,bir yerinize bişey oldu mu ? Ben gerçekten çok üzgünüm sizi görmedim bir anda oldu ,hadi gelin hastaneye gidelim"
"Hayır evlat ben iyiyim ,hastaneye gerek yok .hem hatalı olan da benim sadece bir anda başım döndü o kadar ."
"Gerçekten iyimisiniz"
"Evet dedim ya evlat "
Yavaşça koluna girip ayağa kaldırdım ."Ama benim içim rahat etmez ,lütfen sizi hastaneye götürmeme izin verin "
Ben böyle diyince adamın yüzünde bir gülümseme olmuştu .
"Gerek yok dedim ya evlat ben iyim hadi sende bak işine benim de gitmem gerek"
"Eminmisiniz "
Başını sallayıp ilerlemeye başladı . Ama yüzündeki o gülüş hiç gitmemişti.Tekrar arabaya bindim ve eve gitmekten vaz geçip teyzemin evine gitmeye karar verdim.
Bir yandan da aklımda o adam vardı gerçekten garipti ,saçları uzundu . Ve gülümsemesi oda bir garipti .
Neyse ne .
Teyzemin evine geldiğim de hemen arabadan indim ve kapıyı çaldım .
Çok gezmeden kapı açılmıştı.
"Jimin kuzum" diyerek hemen bana sarılmıştı aynı şekilde bende ona .
"Hadi gel içeriye ,aç olmalısın "
Kafamla onu onaylayıp içeriye girdim .Sınır: 15 oy 20 yorum .
İlk bölüm olduğu için Sınır azSelammm .
İlk bölüm böyleydi .
Nasıl buldunuz
Umarım fala uzun bir bölüm olmamıştır.
Bu yaşlı adam diğer bölümlerde de karşımıza çıkacak
Haberiniz olsun . :)Bu aralar çok yoğun olduğum için
Sürekli yeni bölüm gelmeyebilir .
Hafta da bir yada iki hafta da bir olabilir
Haberiniz olsunDiğer bölüm yada sonraki bölümde
jimin ,hop Taehyung'un yanında .Ve son olarak hangi shibi yapacağıma karar verdim.
Namjin ve yoonkook olacak
Bunu sizin seçimlerinize göre yaptım .Umarım beğenirsiniz
Sizi seviyorum ❤️
Görüşürüz 👋
" Bu ficin gerçek hayat ile hiçbir ilgisi yoktur
Sadece hayal edilen bir kurgududr ""Kurgu dışında saçma sapan yorumlar yapmayın
Yapanı engllerim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE -{VMİN} [ARA VERİLDİ]
Werewolfgünümüzde yaşayan Park jimin sadece içtiği bir su yüzünden kendini kim krallığında Prensin eşi olarak bulmuştu . hemde bir omega olarak .