Jimin...
Son dersi de bitirip sınıftan çıkmıştım , öğretmenler odasına gidip eşyalarımı aldım .
Arabama bindim ve jungkook ile buluşacağımız kütüphaneye doğru sürmeye başladım. Bugün o izinliyi di
Uzun zamandır ikimiz de kitap okumamıştık ve bugün kütüphane de okuyacaktık .
Kütüphanenin önüne geldiğimde jungkook yoktu ,bu duruma tabiki de şaşırmıyordum çünkü jungkook gideceği yere her zaman geç kalır .
Telefonumu çıkarıp' tavşan kılıklı velet ' yani jungkook'u aradım.
Bir kaç çalmadan sonra telefonu açmıştı ."Neredesin jungkook seni bekliyorum"
"Geliyorum hyung az kaldı "
"Çabuk ol yoksa seni beklemem ona göre "
"Tamam tamam "
Başka bir şey demeden telefonu yüzüne kapattım. Biraz daha bekledim ama bu veletin geleceği yoktu .
Tam kütüphaneye girecektim ki arkamdan jungkook'un sesini duydum .
"Geldim geldim iki dakika bekleyemedin "
"Yirmi dakikadır seni bekliyorum jungkook"
'Neyse tamam hadi içeri girelim "
Başımla onaylayıp içeri girdim . İlk katta fazla takılmayı sevmezdim bu yüzden direk ikinci kata çıkmaya karar verdim .
"Ben üst kattayım "
"Tamam ben de burdayım
sehun'un önerdiği kitabı okuyacağım""Tamam"diyip merdivenlerden çıkmaya başladım açıkçası ne okuyacağımı bilmiyordum ama bakacaktım bir şeyler.
Üst kata çıkar çıkmaz raflara bakmaya başladım .
Böyle beş on dakika kitap aramıştım ama istediğim gibi bir kitap yoktu .Diğer raflara bakarken omuzumda bir el hissettim ve hemen arkamı döndüm, yaşlı bir adam vardı aslında çok da tanıdık geliyordu .
"Ne arıyorsun evlat "
Bu ... Bu yanlışlıkla çarptığım adamdı . Ama burda
Ne işi vardı."Siz o amcasınız .şimdi nasılsınız iyimisiniz "
Yüzünde bir tebessüm olmuştu aynı o günkü gibi..."Sağol evlat iyiyim "
Üst kat genelde fazla dolu olmazdı bu yüzden normal ses tonuyla konuşuyorduk."Ah sevindim"
Acaba burda mı çalışıyordu."Burda mı çalışıyorsunuz"
Başını hayır anlamında salladı."Burda çalışmıyorum ama burayı ezbere bilirim "
Neden onu daha önce hiç görmedim peki burda .neyse"Anladım efendim "
"Ne arıyorsun evlat yardım edeyim sana "
"Aslında aradığım bir kitap yok sadece aklımda olan birkaç şey var ,Geçmiş ile ilgili kitap arıyorum krallık zamanı gibi yada bilmediğim geçmişteki şeyler gibi.
Bu dediğime tekrar bir tebessüm bıraktı .
"Aradığın kitabı sana vereceğim gel benimle "
Diyerek yürümeye başlamıştı .Bende arkasından gitmeye başladım . Bir kapıyı açtı ve içeri girdi
Bende arkasından girip girmemek arasında kalmıştım .
Ve kapının önünde onu beklemiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE -{VMİN} [ARA VERİLDİ]
Hombres Lobogünümüzde yaşayan Park jimin sadece içtiği bir su yüzünden kendini kim krallığında Prensin eşi olarak bulmuştu . hemde bir omega olarak .