152.

15 3 0
                                    

Cover na story: Decepticon Lady

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Cover na story: Decepticon Lady

Popis:

Válka mezi autoboty a decepticony stále přetrvává, mnozí před válkou utekli, skryli se a neúčastní se jí. Jiní se zapojili do boje, na stranu Autobotů v čele s králem Mentorem Primem, a ti druzí zase na stranu Decepticonů, kterým velí Archon Prime, tedy dvojče Mentora.

Na stranu Archona se přidal i Mentorův nejstarší syn, Megatron, a to z důvodu opovržení svým mladším bratrem Optimem Primem. Megatron byl za několik let vyslán svým nadřízeným, Archonem, aby se "zpřátelil" s Optimem a ostatními, a to pouze kvůli informacím, které by pomohly vyhrát válku Decepticonům.

Během jeho pobytu na Zemi, kde Optimus trávil veškerý čas, je navštívil Lockdown. Cybertroňan, který nebyl ani na jedné straně, jelikož si založil svou vlastní a vydal se cestou lovce. Tehdy na Zemi vzal Optima jako rukojmého a odletěl s ním. Megatron a záchranný tým se vydal Optima Prima najít. Během hledání zavede Megatrona stopa na jednu zdánlivě opuštěnou planetu. Ovšem po pár minutách zjistí, že planeta opuštěná není a žije tam jedna femme, femme která byla nějakým způsobem příbuzná s Lockdownem, pro své zelené optiky.

Megatron se po nějaké době sebere a odletí, ale od té doby co on spatřil ji, a ona jeho nemohli na sebe přestat myslet.

Po několika dnech se na tu planetu vrátí a zjisti, že ona femme je dcerou jeho největšího rivala... Lockdowna.

A jak se to bude vyvíjet dál? Osloví jí, nebo ona jeho?

Ona, která vyrůstala sama, jen ze svým otcem Lockdownem, a on, který je pravou rukou Archona, a zástupcem vůdce decepticonů, tedy 1.důstojníkem. Jak to mezi nima nakonec bude po jejich seznámení, a také potom co se Killmaha (dcera Lockdowna) rozhodne, že se svým otcem už být nechce?

Co udělá Killmaha až zjistí, několik událostí, které se staly kolem její rodiny, konkrétně jejího otce a matky?

My ArtsKde žijí příběhy. Začni objevovat