4

195 20 19
                                    

~Smut içerir~

"Chan.."

"Hm.. efendim? Birşey mi oldu yoksa"

"Yok hayır" Gülümseyip yanağıma öpücük kondurup gözlerini kapattı.

"İyi geceler Chan" Tebessüm edijp saçına bir öpücük kondurdum.

"İyi geceler Chang"
-----------------------------------------------------------
Yazarın ağzından
Saat Gece 2.00:

Chan, yanındaki beden uyuyana kadar bekledi. Yavaşça yanından kalkıp mini buzdolabına ilerledi. Şuan tek ihtiyacı biraz içkiydi.

Yarın okul vardı. Büyük ihtimalle baş ağrısından derslere odaklanamayacaktı ama bu umrunda değildi. Sadece içmek istiyordu. İliklerine kadar sarhoş olmak istiyordu.

Eline aldığı içkiyle cama doğru ilerledi. Camı açıp sandalyeyi camın altına yerleştirdi. Derin nefes alıp içkiyi kafasına dikti. Gözleri uyuyan changbin'e kaydı. O muhteşem biriydi. Ondan hoşlanıyordu hemde fazlasıyla.. Chan Changbin'in sadece eğlence için onunla takıldığını biliyordu. (Ah Chan.. üzümlü kekim..)

Chan kaçıncı şişesi olduğunu bilmediği içkisini açıp kafasına dikti. İstediği olmuştu. İliklerine kadar sarhoştu. Birden kahkaha atmaya başladı. Odada uyuyan changbinin varlığını unutmuştu. Kahkaha sesine uyanan Changbin gözlerini buruşturup konuşmaya başladı.

"Ne oluyor amına koyayım Chan."
Changbin, Chan'a baktığın da elindeki içkiyi farketti. Ayrıca yerdeki şişeleri de..

"Hassiktir, Chan sen içtin mi? Manyak mısın amına koyim bu saatte?."

Yataktan kalkarak Chan'ın yanına ilerledi. Elindeki şişeyi alıp kenara koydu.

"Neden elimden alıyorsun? Kim sana bu hakkı verdi. Şişemi geri ver."

"Keser misin? Kalk yarın okul var hadi."

Changbin, Chanı zorlada olsa kaldırarak yatağa götürdü. Chanı yatağa ittikten sonra gördüğü görüntüyle yutkundu. İçki içmekten dudakları kıpkırmızı olmuş bir Chan vardı. Changbin o dudaklardan öpmek çok isterdi.

Changbin hemen aklındaki düşünceleri bir kenara bırakıp boş şişeleri toplamaya başladı. İşi bittikten sonra camın kenarındaki içkiden sadece bir kaç yudum aldı. Göz hakkı diye birşey var yani. O şişeyi de kenara ayırıp Chan'ın yanına gitti.

Yatakta bağdaş kurup oturan Chan, Changbin'i görünce yutkundu. İçi yanıp tutuşuyordu. O dağınık saçları, dudakları herşeyi çok güzeldi Changbin'in..

Changbin, Chan'ın karşına oturup Chan'ın ellerini tuttu.

"Niye içtin sen? Saat kim bilir kaç?." Chan omuz silkti.

"Umrumda değil içmek istiyordum ve içtim."

"Sen istediğin herşeyi yapar mısın?"

"Evet mesela şuan seni öpmek istiyorum ve öpeceğim de." Changbin cevap veremeden Chan Changbin'in dudaklarına kapandı. Changbin hemen karşılık vermeye başladı. Öpüşmeleri normal bir öpüşme olarak başlasa da git gide tutkulu bir öpüşmeye doğru ilerliyordu.

Changbin kendini Chan'ın kucağına doğru ilerletti. Chan bunu farkederek Changbin'i kucağına çekti. Changbin kıkırdayarak Chan'ın kucağına iyice yerleşti.

Chan'dan:

Naptığımı bilmez haldeydim. Bunun sonunun ne olacağını biliyordum, bile bile devam ediyordum. Derin bir nefes alarak bu düşüncelerden uzaklaştım, sadece Changbin'e odaklandım.

Yavaşça ellerim tişörtünün içine doğru ilerledi. Parmaklarımı vücudun da gezdiriyordum. Dudaklarından ayrılıp boynuna doğru öpücüklerimi kondurdum. Tişörtünü çıkarıp bir kenara attım. Göğsüne ıslak dil darbelerimi bırakırken, o ise hafif hafif inliyordu. Bu daha tahrik olmamı sağlıyordu. Kucağımdaki Changbin ile ayağa kalkıp yatağa geri oturdum. Changbin'i yatağa bıraktım ve üstüne çıktım.

Sırıtarak kulağına yaklaştım, boğuk ve fısıltılı sesim odayı doldurmuştu.

"Seo Changbin, ilk mesajını hatırlamıyor musun? Altımda olacağını söylemiştin, gerçek oldu.."

Changbin o kadar kendinden geçmişti ki cevap vermek yerine kafasını salladı. Dişlerini hafif sıkarak zoraki de olsa konuşmaya başladı.

"Chan.. ah lütfen devam et."

Sırıtarak tekrar tüm odağımı Changbin'e verdim. Changbin ile ilgili birşey keşfetmiştim. Hassas bölgelerinden biri göğüsüymüş. O yüzden göğüsüyle fazla ilgilenmeye başladım. Yalayıp öptükten sonra elim pantalonuna gitti, düğmesini açıp üstünden çıkarıp attım. Karşımdaki görüntü ile resmen nutkum tutulmuştu. Yutkunup elimi penisinin üstünde gezdirdim. Kıvranan Changbin'in inlemeleri tüm odayı dolduruyordu.. Kahretsin Seo Changbin neden bu kadar güzelsin.

Hemencecik boxerından kurtulup önümde çırılçıplak kalmanı sağlamıştım. Ellerini tişörtümün içine götürdüğün de yavaşça ellerini çekip konuşmaya başladım.

"Kendini bana bırak lütfen.."

Changbin başıyla onayladığın da göz kırptım ve ellerini başının ortasında birleştirdim, boynundan kasıklarına doğru öpücüklerimi sıraladım. Üstümdeki tişörtü çıkarıp bir kenara fırlattım. Yatağın yanındaki çekmeceye uzanıp prezervatifi çıkarıp kenara koydum. Tekrar Changbin'e odaklandığım da nefes nefese kalmış bir şekilde bana bakıyordu. Penisini okşamaya başladım. Bir taraftan elimi deliğine sürtüyordum.

Nefes nefese kalmış halimle Changbin'e döndüm.
"Prezervatif takayım mı?"

Altımda kıvranan Changbin, sert bir ses tonu ile konuşmaya başladı.
"Hayır, takma.. seni içimde hissetmek istiyorum."

Başımı onaylarcasına sallamış, penisimi deliğine sürtmeye başladım. İçine girmeye hazırlanırken...

-----------------------------------------------------------
"Chan, uyan."

"Chan!"

"Sana diyorum amk, kalksana."
Sıçrayarak uyandığımda, mal mal etrafa bakınmaya başladım. Karşımda Hyunjini görmek kafamı daha da karıştırdı.

"Hyun sen ne ara geldin ya ben en son Changbin ile sevişiyordum ya. Rüya mı gördüm ben şimdi ?" Mırıldanayım derken dışımdan söylediğimi fark etmemiştim bile.

"Ne, dur bir saniye. Rüyanda Changbin ile seviştiğini mi gördün?."
Hyun, kahkahalara boğulurken mal mal suratına bakıyordum.

"Olm, Changbin akşam bize geldi. Hatta Minho ile birlikte."

Hyunjinin kahkahaları artarken, hala olayı çözememiştim. Ardından kapının arkasında kıkırdayan Jisung söze girdi.

"Hyung, ben dün geldim. Geldiğim de yatıyordun. Kapıyı bana hyunjin açtı. Yaklaşık 16 saattir yatıyorsun. Tüm gece çok garip sesler çıkardın."

"Neden o seslerin çıktığı belli oldu bence." Hyunjin ve Jisung kahkahalara boğulurken, kafamı yastığa gömdüm.

"Siktir ya.. hepsi rüya mıydı şimdi.."

-----------------------------------------------------------

UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR MERHABAAA!

Bu bölüm çok garip ama bir o kadar da hoş oldu gibi bilemiyorum. Uzun aradan sonra yazmak garip hissettirdi ve yeni bir kitaba daha başlayacağım. Oda chanchang olucak ve o kitabın bir anısı da var zaten. Onu da yayınlayınca söylerim, umarım okursunuz. Bu kadar!! Lütfen oylamayı ve yorum bırakmayı unutmayınn ✨🌸

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dick / ChanchangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin