"Cidden geldin.." Aptal mıyım aq, çocuk karşımda ben hala cidden geldin diyordum.
"Evet, cidden geldim.. :)"
-----------------------------------------------------------
Şaşkınlıkla Jisung'a baktım. Bana garipçe bakıyordu.
"Hyung, geliceklerinden haberin vardı değil mi?"
Changbin, Jisung'u umursamadan içeri geçip oturdu. Minho derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
"Rahatsızlık verdiğimiz için özür dilerim. Changbin ile Chan konuşmuşlar. Changbin gelirim felan demiş. Chan da ironisine gel demiş. Changbin de cidden gidelim dedi. Beni de kendiyle sürükledi."
Minho'nun içeri geçmesi için kapıdan çekildim. Minho içeri geçmeden önce ilk Jisung'a sonra bana sarıldıktan sonra Jisung'a gülümseyip odaya doğru ilerledi.
Minho Jisung'a fazlasıyla aşıktı. Jisungta Minhoya aşık olmasına rağmen ikisi de asla birbirlerine açılamıyordu.
O kadar dalmıştım ki Jisung'un bile içeri geçtiğini farketmemiştim. Changbin'in bana seslendiğini duyabiliyordum. Derin bir nefes alıp odaya ilerledim.
"Selam Chan, hoşgeldin." Minho'nun sesiyle gülümseyip changbin'in yanına yerleştim. Minho ve Jisungta yan yanaydı.
"Selam bebek." Changbin flörtöz bir tavırla cevap verdiğin de Minho iğrenerek changbine bir bakış attı.
"Böyle boş boş durucaksak odama gidip kendi başıma eğleneceğim." Jisung'un dediği şeyle düşünmeye başladım. Aniden aklıma gelen şeyle gülümsedim.
"Konsol ile oyun oynayalım. Nasıl fikir?" Minho omzumu pat patladı.
"Aslan bee hadi oynayalım." Odaya doğru ilerleyip konsolu aldım..
Bir süre sonra'
"AMK AMK CHAN GOL ATIYOLAR"
"ŞUNU DÜZGÜN OYNASAN GOL ATMAYACAKLAR ZTN CHANGBİN"
"PUŞT BENLE NE ALAKASI VAR"
Minho ve Jisung tekrardan gol atmıştı. Minho ile el çakması yaptıktan sonra Jisung sevinçle konuşmaya başladı."Vee yine biz yendik." Changbin homurdanıp bana baktı.
"Düzgün oynasan böyle olmazdı Chan." Şaşkınca Changbine baktım.
"Benle ne alakası var amına düzgün oynasaydın şuan kazanamazlardı."
"Ben başka takıma geçmek istiyorum banane ya.." Changbin'in mırıldanmasıyla Minho gülerek konuşmaya başladı.
"Jisungie, ne yaptırsak ki bunlara." Changbin Minhoya bakıp şaşkınca konuşmaya başladı.
"Ne? Birşey yaptırmalı mı oynuyorduk biz?"..
Oyun başlamadan 5 dk önce'
Changbin sırıtarak konuşmaya başladı.
"Nesine oynuyoruz millet?" Jisung aklına gelen fikirle konuşmaya başladı.
"Ya, bence kazanan kaybedene birşey yaptırsın."
Changbin kahkaha attı ve başıyla onayladı. "Evet evet, Jisung'un dediği gibi olsun."
........................................................................
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Nesine oynuyoruz diyen oydu. Minho kahkaha atmaya başladığında cidden kendimi çok zor tutuyordum.
"Changbin, hani sen dedin ya nesine oynuyoruz diye." Dayanamayıp kahkaha atmaya başladım.
"Lanet olsun... Bro ofofo.
Ee ne yaptırıyorsunuz bize?"Minho ve Jisung birbirine bakarak sırıttığın da olacaklardan habersiz onlara garip bir şekilde bakıyordum..
______________________________________
Kilitlenen kapıyla dudaklarımı ıslatıp Changbine döndüm.
"Amk Nesine diye soran kafanı sikeyim Chang."
Evet, Chang ile odada kilitli bir şekilde Minho ve Jisung'un keyfi ne zaman bizi çıkarmak isterse o zamana kadar bu odada kalmak zorundaydık. Chang halinden memnun gibiydi.
"Fena mı oldu.. artık birlikte uyuyabileceğiz :)"
"Cidden uyuyacak mıyız?"
"Haa, ben seni şimdi anladım. Başka şeyler de yapmak istiyorsun. Olur onları da yaparız."
"Cidden sadece aklı sikin de ya."
"Bakmak ister misin?"
Kaşlarımı çatıp anlamaya çalıştım. "Sikine mi bakayım?"
"Evet??"
"Lütfen uyuyalım, Changbin."
"Tamam uyuyalım.. aklım Jisung ve Minho da kaldı. İşi pişidiler bak kesin."
Derin nefes vererek dolabımdan pijama çıkarıp Changbine uzattım. Kendime de pijama alıp hızlıca giyindim.
"Oha.. senin kasların afetmiş he"
"Senin kaslar da afet ;)" kahkaha atıp yatağa doğru ilerleyip yatağı açtım. Telefonumu felan komidine koyup yatağa yerleştim. Kollarımı açarak Changbinin gelmesini bekledim.
Biraz bekledikten sonra yatağa giren bedenle gülümsedim. Kollarımı karşımdaki bedene sarıp yüzümü boynuna gömdüm.
"Chan.."
"Hm.. efendim? Birşey mi oldu yoksa"
"Yok hayır" Gülümseyip yanağıma öpücük kondurup gözlerini kapattı.
"İyi geceler Chan" Tebessüm edip saçına bir öpücük kondurdum.
"İyi geceler Chang"
-----------------------------------------------------------
AYY YENİ BÖLÜMM GELDİİİ BU ÇOK UZUN OLDUU VE BENCE ÇOK TA GÜZEL OLDU AĞAĞAĞAĞAĞA BEN ÇOK SEVDİM UMARIM SİZDE SEVERSİNİZZZZ LÜTFEN HİKAYEMİ OYLAYIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dick / Chanchang
FanfictionBangchn:aklı sikinde olan bir aptalsın. Chan, Changbin'in yaptığı uygulamaya girmeye karar vermişti.