Tam uyuycakken gelen bildirimle tüm dikkatim dağılmıştı. Kilit ekranını açıp "Dick" uygulamasına girdim.
*Seochangbin'den iki mesaj*
Seochangbin:
Seni bu uygulamada görmek çok güzel.
Umarım bir gün üstümde de görürüm.-----------------------------------------------------------
Mesajı göreli ne kadar oldu bilmiyordum. Hala cevap vermemiştim. Uygulamaya girip mesajlar kısmına girdim ve yazmaya koyuldum.
Bangchan:
Çok güzel isteklerin var Seo.
Hayran kaldım ama inan umrumda değil.Seochangbin:
Bana neden orospu çocuğuymuşum gibi davranıyorsun.
Doğru ztn öyleyim İAMDNCMDCNDMDÖSÖBangchn:
ÖulwsinSeochangbin:
Türkçe dersi vermemi ister misin Chan-iee?Bangchn:
Sadece fazla uykum var ekranı göremiyorum o yüzden düzgün yazamadım.Seochangbin:
Bize gel
Sen ben yatak yaparız :)Bangchn:
Aklı sikinde olan bir aptalsın, Seo :)Seochangbin:
İltifatın için sağol
genelde herkes öyle der
Ayrıca ben ciddiyim
Bize gel uyuruzBangchn:
Size gelemiyecek kadar uykum var
Ayrıca 1 saat sonra han gelicek
Onla ilgilenmeyi tercih ediyorumSeochangbin:
Minhoyla 30 dk sonra ordayız :)Bangchn:
Komik şaka, iyi geceler seoSeochangbin:
Şaka mı gerçek mi görürsün bebeğim
*Görüldü*______________________________________
Derin bir nefes alıp telefonu yatağa bıraktım. Gelmiyecekti tabiki. Gelmemesi daha iyiydi. Telefonumdan han'ı arayıp konuşmaya başladım. Onu çokça özlemiştim. Telefonu açtığın da gülümseyerek konuşmaya başladım.
- "Benim bebeğim nerde kaldı, çok özledim." Han'ın nefes sesleri geliyordu.
- "Hyung.. ay çok yoruldum. Neden bizim apartman da asansör yok ağlayacağım." Kahkaha atmaya başladım.
- "Binada mısın? İstersen gelip alayım."
- "Sağol çok şakacısın hyung. Kapıyı açar mısın? Geldim ben hyungie."
Koşarak kapıya ilerledim ve kapıyı açtım. Seni görünce heyecanla üstüne atladım.
"Ah, hyung yavaş sarıl ölücem" Gülümseyerek yanağından öptüm.
"Napayım olm çok özledim. Sensiz ev çok boş." Han kıkırdayıp konuştu.
"Biliyorum, yerim çok belli." Saçlarını karıştırıp içeri geçmesi için bekledim.
"Şapşal ya, geç içeri hadi." Arkasından kapıyı kapattım. Onun için masaya koyduğum abur cuburlarla sevinçle kıkırdadı.
"Off, iyiki varsın hyung. Şuan tek ihtiyacım cidden abur cubur yemekti."
"Senin için aldım. Ne kadar güzel bir hyungum."
"Tabiki öylesin." Gözleri kocaman açıldı. Bana bakıp dolu ağzıyla konuşmaya başladı.
"Hyung varya bizim felix sevgili yapmış hemde kim biliyor musun?" Şaşkınca han'a bakıp konuştum.
"Kim?"
"SEUNGMİN İLE"
"nE" Hayatımın şokunu yaşamış gibi Hannieye bakıyordum. Tam o sırada kapı çaldığın da daha büyük bir şokla dudaklarımı dişledim. Cidden changbin gelmiş olabilir miydi?
"Hyung, misafir mi bekliyordun?"
Kaşlarını çatıp kapıyı açmak için ayağa kalktı."Hayır,beklemiyordum."
Ardından bende kapıya doğru ilerledim. Han benden önce davranıp çoktan kapıyı açmıştı. Ona seslendim."Hayatım, kim gelmiş?"
Kapıya doğru yürürken tanıdık ses ile gözlerim fal taşı gibi açıldı."Hayatım mı?"
Bu Changbindi. Cidden gelmişti ve yanında Minho ile.."Changbin.."
"Chan.."
"Cidden geldin.." Aptal mıyım aq, çocuk karşımda ben hala cidden geldin diyordum.
"Evet, cidden geldim.. :)"
-----------------------------------------------------------
YENİ BÖLÜM GELDİİ UMARIM BEĞENİRSİNİZZ MWAAAH
UMARIM BEĞENİRSİNİZZZ <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dick / Chanchang
FanfictionBangchn:aklı sikinde olan bir aptalsın. Chan, Changbin'in yaptığı uygulamaya girmeye karar vermişti.