Alex

46 9 27
                                    

İsim: Alexander

Soyisim: Goldsmith

Yaş: 17

Doğum tarihi: 7 Ekim 2005

Boy: 1.68

Kilo: 50

Köken: İrlandalı

Cinsiyet: Erkek

Cinsel Yönelim: Aromantik Heteroseksüel

Yaşam Durumu: Hayatta

Tür: İnsan

Dış görünüm;

-Ensesinde biten, hafif dalgalı açık kahverengi saçlı ve bal rengi gözlü.

-Siyah deri ceket, beyaz tişört, beyaz kot pantolon, siyah bot, parmaksız deri eldivenler giyer ve Alman kaskı takar.

Hakkında

-Hırsız, dolandırıcı, kundakçı, gaspçıdır.

-Kelebek bıçağı var ve onu kullanmakta fazlasıyla yetenekli. Bu bıçağa da "Betty" adını vermiştir.

-Bir kere kelebek bıçağı ile babasına saldırıp babasının yanağında yara açmıştır.

-Narsisttir. Kendisini öve öve bitiremez.

-Bir yerde ayna bulduğu zaman uzunca bi' süre aynanın karşısında hayranlıkla kendisini izler.

-Bazenleri tam bir drama queen.

-Fiziksel olarak güçsüzdür. Yumruk yumruğa dövüşte hemen yenilebilir.

-Hassas noktası karnıdır. Karnına yapılan herhangi bir sert darbe onu birkaç dakika tamamen etkisiz hâle getirir.

-Dans etmeyi ve şarkı söylemeyi çok sever. Kendi kendine anlık şarkı uydurup onu söyleyebilir.

-Yeteneği olmasına rağmen çizim yapmaktan hoşlanmaz. Bunun baş sebebi ise ailesi.

-Alkol ve alkollü içeceklerden tiksiniyor.

-Durumu iyi olmayan bir aileden geldiği için küçüklükten beri hırsızlık işleriyle uğraşıyor.

-Birkaç kez hapse girmiştir ama serbest bırakılmıştır.

-Babası alkoliğin tekiydi. Annesi de hissizleşmiş ve genel olarak umursamaz bir kadındı. Bu yüzden çocukluğu berbat geçmiştir.

-Tyler adında kendisinden 8 yaş büyük bir abisi var. Abisi ile babasından kardeş.

KarakterlerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin