İsim: Holden
Soyisim: Foster
Yaş: 33
Doğum tarihi: 1 Nisan 1990
Boy: 1.81
Kilo: 79
Köken: Amerikan
Cinsiyet: Erkek
Cinsel yönelim: Heteroseksüel
Yaşam durumu: Hayatta
Tür: İnsan
Meslek: Avukat
Görünüm: Kısa, geriye doğru taranmış kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü.
-Siyah takım elbise, beyaz gömlek, kırmızı kravat ve siyah klasik ayakkabılar giyer. Dikdörtgen ve ince çerçeveli gözlük takıyor.
Hakkında
-Genelde katil, hırsız gibi suçluların avukatlığını yapar.
-Birkaç kez mağdur olan kişilerin avukatlığını yaptı ama bir tanesinde kanıtlar olmasına rağmen davayı kaybetti.
-Soğuk ve ciddi bir kişiliği var. Duygularını dışa vurmaz, içinde yaşar.
-7 yaşında Erin isminde bir kızı var.
-Karısı vardı ama boşandılar. Çünkü toksik bir ilişki içindeydiler.
-Onu her zaman rahatsız eden, kendisinin tam tersi olan gölge bir yansıması var. Yansıması onunla hep alay eder ve sinirlerini bozar. Ona "Silüet" veya "Ayna Cini" diyor.
-Yansıma yüzünden aynalardan nefret ediyor.
-Silüet'i kendisinden başka birisi görmüyor. Aynaya bakıp konuştuğunu gören kişiler onun deli olduğunu düşünüyor.
-Aynada Silüet'i görmesine rağmen şizofren veya deli değil. Neyden kaynaklı olduğunu kendisi de bilmiyor.
-İki tane babası ve bir annesi var. Biyolojik babası gençken zorla bir kadın ile evlendirildi ve Holden doğduktan sonra boşandılar.
~~~~~~~~~~~~
Taslakta yıllanmıştı. Paylaşayım dedim. :DBu karakterimi seviyorum. Tam dilf- Öhöm öhöm, yani...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karakterlerim
RandomOClerim var. İlgini çekiyorsa gel ;] !!! Rahatsız edici unsurlar bulunmaktadır. Eğer bunlardan etkileneceksiniz/rahatsız olacaksanız okumamanızı tavsiye ederim. !!!