Uçak kalkalı 25 dk olmuştu.
Dışarıyı izlerken birden aklıma Zeki babam ile tanışma anım geldi ufak çaplı bir tebessüm etim.
Derin bir nefes alıp okulda yaptığım beyazlıklar geldi onları düşünürken gözlerimi kapatım.•••••
"Hanım efendi uyanın artık" diye beni dürfen biri ile gözlerimi açtım ilk gözlerimi kırışırdım ardından beni dürfen kişiye baktım. Bana gülümseyerek " efendim günaydını desem?, İyi geceler mi desem? bilemem ama uçağımız 10 Dk önce indi" dedi bana tebessüm ederek kumral saçlı , orta boylu , ela gözlü bir kadın bende tebessüm ederek "teşekkür ederim" dedim kemerimi çıkarıp oturduğum koltuktan kalktım baş dolabından bavulumu alıp uçağa göz geçirdim. Benim ile 5, 7 kişi ya vardı. Ya yoktu bende arka kapıdan indim.
Bavullarımı alıp hava alanından çıktım telefonumu açtım.
"Babamı arayayım bana konum atsın" diyip babamı aradım ama başlaası ile görüşüyordu.
Bende hava alanından çıkıp etrafımda bir tur döndüm. "MARDİNİN kokusu bile tarih kokuyor" diyip bir kaç adım ilerledim.
Bir anda önümden hızlı bir şekilde geçen araba ile gözlerim açıldı ve kafamı arabanın gittiği yöne doğru çevirdim.
Araba bir adamın önünde durdu ve ardından on tane araba da geldi.
Arabaların içinden eleri silahı korumalar indi.
"Aman Allahım bu ne ya" diyip kafamı olumsuz anlamda saladim.
İlk giden arabanın içinden siyah takım giymiş, boylu poslu, kara kaş kara göz bir adam indi.
"Ha siktir!" Dedim adama bakarak. Bu benim yutkunmaya sebep oldu.
Adam bir anda bana dönüp baktı. Ve beni boydan süzdü. Ardındanda önüne dönüp
Adamın yakasına yapıştı ve birden adama kafa atı. Buda benim çığlık atmama sebep oldu.Adam durmadı adamı yere atıp öldüresiye dayak atıyordu. İşin kötü tarafı ise kimse birşey yapmamalıydı. Herkez eleri önünde başları eyik bir şekilde bekliyorlardı.
"Yok ama bu kadarıda çok fazla" diyip adamın olduğu yere gitim. Bir yerde yatan adama birde onu döven adama baktım.
Yerdseki adamın ağzından kan kustu bir anda. Ama adam yine durmadı devam eti.
Derin bir nefes alıp "Beyfendi yeter artık! Eyer böyle devam ederseniz adam ölücek!"
Dedim ve adamın soğuk bakışları beni buldu. Beni boydan süzüp adamın üzerinden kalktı."Sizenesi hanım efendi bundan!" Dedi otoriter bir seste ve devam eti "Siz burda yenisiniz anlaşılan!" Dedi ve yerdeki adama tam karnına tekme atıcaktıki.
"Beyfendi yeter artık bu kadarıda" diyip yerde yatan adamın yanına etildim.
Bu harekettim ile ortalıkta bir fısıltı yayıldı.
Yerdeki adamın nabzını elimi atım Hatinden fazla yavaş atıyordu.
Hemen telefonumu alıp uçak modundan çıkarıp ambulansı aradım.
"Hanım efendi siz zahmet etmeyin adamlarım onu hastaneye götürür!" Dedi yanıma eğilip elimdeki telefonu aldı.
"Hey! Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Verin telefonumu!" Diye ayağıyâ kalktım.
Bölüm sonu.
Devamı gelsin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞANIN ÜVEY KARISI
Novela Juvenil(ARA VERİLDİ) Bir ağa düşünün üvey kız kardeşine deliler gibi aşık oluyor. ilk görüşte aşka inan maya bir Ağa uvey kardeşini bir kere görüyor ve ona deliler gibi aşık oluyor... Üvey kardeşine aşık bir Ağa sevdiği insan için neler yapmaz ... "Kim de...