1. Bölüm | Another Lifetime

552 45 9
                                    

'i touch your hand for the first time
(kısa süreliğine ellerimiz değdiğinde)
i see it on your face
(işte o zaman yüzünde gördüm)
then another lifetime's flashing by
(başka bir hayat geçip gidiyor)'

So Good | 1. Bölüm

"Gerçekten inanamıyorum, bu Los Angeles'a taşındığımızdan beri başına gelen en iyi şey." Baekhyun heyecanla söylediğinde Kyungsoo utangaç bir gülümsemeyle etrafta dolanıyordu. "Bilmiyorum, belki de sadece milliyetçi duyguları kabarmış olabilir."

"Milliyetçi duygular mı?" Baekhyun kahkaha attı. "Adam büyük ihtimalle Kore'den nefret ediyordur, buradaki rahat yaşamına ve ne kadar sevildiğine bak! Oysa kendi ülkesinde nefret alıyor."

"Bilmiyorum.. Her neyse, çok heyecanlıyım. Kalbim yerinden çıkacak gibi!" Kyungsoo ellerini kalbine bastırıp gözlerini kapattı, kalbi elinin altında kuş gibi atıyordu.

"Dünyaca ünlü Kai'nin hayatını filme alacak olan yönetmen-senarist Do Kyungsoo!" Baekhyun ellerini iki yana açarak söylediğinde Kyungsoo heyecanla ellerini çırpıp Baekhyun'a sarıldı.

"Bu hayatımın şansı.."

.

Kyungsoo uzun süren bir toplantıdan sonra imzaları atmıştı. Artık resmi olarak Kim Jongin'in filminin senarist ve yönetmeniydi.

"Yarın sizi tanıştıracağım, bugün her şeyini hazırlayabilirsin. Bundan sonraki her günün Kai ile olacak ve ona turunda eşlik edeceksin, unutma. Eşyalarını hazırlasan iyi olur."

El sıkıştıktan sonra evine dönmüş ve büyük bir aceleyle bavulunu çıkartmıştı. Dolabından seçtiği kıyafetleri ayıklıyorken Baekhyun yanına geldi.

"Ne oluyor?" Kapıya yaslanmış Kyungsoo'nun ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. "İşi tamamen kaptım, imzaları attık ve hemen yarın çalışmaya başlamam gerekiyor."

"Şaşırdık mı? Asla!" Baekhyun elindeki bardağı havaya kaldırarak neşeyle bağırdı. "Peki bu bavul nereden çıktı? Bir yere mi gidiyorsun?"

"Kai tura çıkıyor ve ben de onunla olacağım, her boş anını yakalayıp onunla röportaj yapmam gerekiyor. Birkaç ayım sadece turda geçecek gibi görünüyor."

"Tanrım, bu harika! O kadar heyecanlandım ki!" Baekhyun elindeki bardağı masaya bırakıp Kyungsoo'nun yanına koştu. "Sana yardım edeyim"

İkisi birlikte kıyafetleri valize yerleştirirken heyecanla konuşmaya devam ediyorlardı.

.

1. Gün

"Hoş geldin Kyungsoo, otele eşyalarını gönderttim. Gel, Kai ile tanışman için eşlik edeyim." Kai'nin menajeri Kyungsoo'yu yönlendirirken Kyungsoo hoşnut bir gülümsemeyle onu onayladı ve stüdyoya doğru ilerlediler. Sabahın erken saatleriydi ve Kai'nin yeni şarkısı için çekimler yapılıyordu.

Stüdyo oldukça kalabalıktı, her yer eşyalar ve kablolarla çevrilmişti.

"Burada Kai'nin yeni şarkısı için çekimler yapıyoruz, tur ile aynı dönemde gidecek bu yüzden bir hayli sıkışık bir programımız var. Kendini hazırla" Menajeri Kyungsoo ile beraber yürüyorken etrafı göstererek anlatmaya devam ediyordu, Kyungsoo kibar bir gülümsemeyle başını sallıyorken onu fark eden bir çift gözden habersizdi.

So Good • KaiSoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin