...
Kafasındaki vızıltılar susmuyor,sanki hemen dibindeki alarm durmadan çalıyormuş gibi.Yorgunlukla bir gözünü açıyor,öbür gözü kan kaplı ve morarmış.Oturur pozisyona geliyor ve bir elini kafasına koyuyor.
Alarm hala çalmaya devam ediyor ama nerede?
Beyaz saçlı kız tek gözüyle etrafa bakınıyor,çığlık atan sarışını ve etraftaki dağınıklığı görüyor.Dilini yutuyor,hayır konuşma yetisini kaybetti.
Her yer kanla kaplı,vagonlar ve cesetler her yerde.Arkadaşlarının cesetleri mi bunlar?
Hala başı ağrıyor,halisülasyon gördüğünü düşünüyor.Evet,kesinlikle bu oldu.Kafasına gelen darbe yüzündendi hepsi bunlar...Abisi ona sert bir tane geçirdi çünkü.
Sarsak adımlarla oraya doğru gidiyor kız cesetlere,kalan herkes de ona bakıyor sanki.Sırtından bir ürperti geçiyor,belki daha fazlası.
"Ağağağaaahh"Sarışın biri hiç durmadan çığlık atıyor."HAYIR HAYIR HAYIR"Ellerini durmadan yere vuruyor.Yaralanıyor ama vurmaktan vazgeçmiyor,kendini harap ediyor.
Bu çığlığı yakın zamanda duydu.Kime ait olduğunu tahmin edebiliyor.
Senju,açık olan tek gözünden yaşların akmaya başladığını hissedebiliyor ama yapabildiği tek şey bu zaten.Sadece yerinde duruyor artık kendinde adım atabilecek gücü bulamıyor.
Trenin vagonları neden arkadaşlarının üstünde?Mitsuya,Chifuyu,Hakkai...Onlar öldüler mi?Bir elini ağzına götürüyor.
Bu manzara midesini bulandırıyor,kusmak istiyor.
Draken'den sonraki ilk ölüm görüşü ama bu vahşet dolu.Zaman geçirdiği herkes neden ölüyormuş gibi geliyor?Takemichi de mi böyle hissediyor?
O sırada bir oğlanın çığlığını duyuyor.Haitanilerden biri gibi.
Doğru biliyor çünkü Rindou abisinin ezilmiş bedenine sesleniyordu.
Başka bir oğlanın sesini daha duyuyordu.O tarafa bakınca daha da dehşete düştü.
İnupi ve Gülücük'ün cesedinin başında ağlayan Hiddet...
O an meydanda bulunan herkes vahşete düşmüş gibi,ikisi hariç.
İçlerinden biri sadece olayı izliyor,arkadaşları öldü ama hiçbir şey hissetmiyor.Evdeki fazlalıklardan kurtulmuş gibi sanki.Gözleri umursamazca etrafta geziniyor.
Öbürü ise pembe saçlarını sallayarak trenden iniyor.Yüzünde o sadist gülümsemesi var.Ne kadar da mutlu gözüküyor ama?
"Şaheserim nasıl beyler?Çok caz yapıyorlardı ben de çenelerini kapadım."Gülerek arkadaşlarına dönüyor,şey sevinmeleri gerekmez mi?
Bunu umursamadan gülmeye devam ediyor,efendisini mutlu etti sonuçta.
Sarışının ve beyaz saçlı kızın bakışları onu buluyor.Takemichi hala şokta ama Senju?Abisi,tüm arkadaşlarını katletti ve şimdi ona bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlantis and Enemy[Senju,Takemichi]
FanfictionFrom Atlantis to Enemy Hanagaki Takemichi,Senju Akashi(Lider au,ship değil) Angst,kan,küfür,ölüm,depresyon,sadistlik,anksiyete(?)emin değilim. oneshot