27 - tek tasta 4 kus

4.9K 546 431
                                    

"Bak ağzımıza sıçarlarsa senden bilirim ona göre." dedi Jisung, Minho'ya dönerek. Minho kaşları kaldırdı:

"Ben sadece sundum! Yapan sensin!"

"Hayır ikimiziz! Stabber orospuluk yapma!"

Minho ağzı açık bir şekilde şaşkınca: "Orospu türlerini hatırlıyor musun sen ya?"

"Tabii yarram. Ben orospu türlerini 12 senedir biliyorum. Bir öğrencilik hayatım kadar. Hepsini o zaman deneyimledim zaten." diye açıkladı Jisung normal bir şeymiş gibi. Minho şaşkınlıkla Jisung'u dinliyordu.

"Anlıyorum..."

Konuşmalarını bölen kapı sesi oldu. Minho koşarak kapıyı açtı ve Chan'ı içeri davet etti. Chan sorgulayıcı bakışlar attı.

"Siz ikiniz niye çağırdınız beni?"

Minho elini Chan'ın omzuna koydu: "Sohbet etmek için, sikecek değiliz ya."

"Sizden beklerim." dedi Chan istifini bozmadan ve koltuğa oturdu. Jisung sahte bir şekilde ağzını açtı: "Aaa, çok ayıpsın! Biz öyle insanlar mıyız?"

"Evet."

"Alındım." dedi Jisung ve kollarını bağladı. Tam o sırada kapı tekrar çaldı, Chan merakla yerinde doğruldu.

"Kimi çağırdınız başka?"

"Soobin'i." dedi Minho ve Jisung'la kapıyı açmaya gitti. Gelen Felix'ti. Onu da salona götürdüler. Chan ve Felix gözgöze gelince ikiside aynı anda göz devirdi.

Felix fısıldayarak, "Sadece Soobin, Jisung, sen ve benim olacağımı söylemiştin. Bunu niye çağırdın?" dedi.

"Bilmem." dedi Minho. Felix bunun üzerine salondan çıkmaya yeltenince Minho onu kollarından tutup salona itti ve üstlerine kapıyı kapattı.

"Barışana kadar buradan çıkamazsınız. Ayrıca teşekküre gerek yok, rica ederiz." dedi Jisung ve Minho'ya sarılarak ikinci planlarını uygulamak için dışarı çıktılar.

***

Jisung ve Minho, Jeongin'in iki masa arkasındaki masada oturmuşlardı. Gizlice Changbin'i izliyorlardı.

"Tamam, Changbin'e trafik olduğu için geciktiğimi yazdım. Birazdan orada olacağımı sanıyor salak." diye fısıldadı Jisung, Minho'ya. Minho sırıttı.

"Ben de Jeongin'e, Changbin'in oturduğu masanın numarasını verdim. Benim orada oturduğumu sanıyor."

Bir süre sonra Jeongin gözüktü. Jisung ve Minho heyecanla birbirlerine baktı. Minho ve Jisung hemen telefonlarını aldılar ve hazır konumda beklemeye başladılar. O sırada Jeongin farkında olmadan Changbin'in karşısına oturmuştu. Telefonuyla ilgilenen Changbin, Jisung geldi sanıp kafasını kaldırdı ancak Jeongin'i görünce şaşkınca ona baktı. Jeongin'de şaşkınca Changbin'e bakıyordu.

Ve ikisininde telefonuna aynı anda mesaj geldi: kalkani sikerim. ya konusursunuz ya konusursunuz. rica ederim.

[Felix ve Chan]

İkiside birbirinden uzak noktalara oturmuşlardı. Göz temasından kaçınıyorlardı. Ve ikiside Minho'ya mesaj atıyordu, daha doğrusu sövüyordu.

En sonunda Minho ikisinide her yerden engelleyince mecburen telefonu bırakmak zorunda kaldılar. Yine gözgöze gelince gözlerini kaçırdılar.

Pardon Abi Yanlış Oda || MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin