17 - sünnet düğünü

8.8K 838 1K
                                    

dayanamadim bende tukurdum bolumu

###

"La bu ne düğünü amk?"

"Sünnet düğünü sanırım." dedi istifini bozmadan Minho.

"Ney? Dateimizi sünnet düğününde mi yapıcaz?"

"Neden? Bence gayet romantik." diye devam etti Minho hiç istifini bozmadan.

"Ya orospu çocuğu-" diyecekken Jisung, Minho onun sözünü böldü:

"Annene laf yok."

"Ne?"

"Ne?"

Jisung şaşkınlıkla Minho'ya baktı: "Bir şey dedin sen az önce."

"Yoo, hiçbir şey demedim." dedi Minho ellerini "Ben suçlu değilim." dercesine kaldırarak.

"Dedin amk ya!"

"Gaipten sesler duymuşsundur bitanem." dedi Minho ve Jisung'un omzunu pat patladı.

Minho'nun elini koyduğu yer aniden yanmaya başlamıştı.

"Zebani misin amına kodumun çocuğu?"

"O ne alaka şimdi?" dedi Minho, Jisung'un bu garip sorusuna karşılık.

"Ha ben onu içimden diycektim. Hatlar karıştı bi' an." dedi Jisung hızlıca.

Sonra az önce hiçbir şey dememiş gibi, "Ya Minho, biz 1,10 boyunda bir veletin 2 cm'lik pipisinin kesilişini mi kutlayacağız amk?" dedi.

Minho, Jisung'un aniden değişen moduna alışmıştı artık: "Belki gay çift vardır ümidi ile gelmiştim."

"O zaman burada bizim düğünümüz olsun." dedi Jisung sakince. Sonra ne dediğinin farkına varıp ağzını elleriyle kapattı: "Ananı sikim! Az önce dediğimi duymadın Minho, tamam mı?!"

"Tamam..."

Aralarında birkaç dakika süren garip bir sessizlik oluştu. Sonra Minho bu garip sessizlikten kurtulmak için, "Düğün odalarını gezelim mi? Aksiyon olur hem." dedi.

"Olur, gezelim."

Odaları gezerken birkaç koridora saptılar. Sonrada karşılarına çıkan saray odası ile duraksadılar, burası onlara çok tanıdık geliyordu.

Bir odaya girdiler, altından koltuklar, altından masalar ve altından olan bir çok şey daha vardı.

"Yuh amına koyayım!" diye bağırdı Jisung odaya bakarken.

İkiside odaya bakarken ayak sesleri duydular. Odadan çıkmaya fırsat bulamayıp odada koltuğun arkasına saklandılar. Eğer yakalanırlarsa boku yerlerdi.

"La kel, hatırlıyon mu?"

"Neyi yavşağım?"

Jisung, Minho'ya fısıldadı: "Duyuyor musun acaba? Umarım gaipten duyduğum şeylerdir."

"Tch, bende duydum." dedi Minho sessizce.

"1 ay önceydi sanırım, bu odaya geldiğimizde koltuğun üstünde beyaz slime vardı hatırlıyon mu?"

"Nasıl unutabilirim? Güzelim koltukları kirletmişler. Gariptir, koltuktan çıktı."

"He ya, bari azar işitmedik. Bak bunu niye hatırlattım, biliyon?"

Jisung gülmemeye çalışarak Minho'ya, "Minho, senden ve exinden bahsediyorlar sanırım." diye fısıldadı. Minho, Jisung'a kızgın bir bakış attı.

Pardon Abi Yanlış Oda || MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin