TELL ME WHAT YOU WANT
TELL ME WHAT YOU NEED###
"Beni rahat bırak am hoşafı ya!" diye bağırdı Jisung ve Yeonjun'u ittirdi. Soobin sinirle yerinden kalkıp Yeonjun'a sarıldı.
"Pis ellerinle sevgilime dokunma Jisung!"
Jisung şaşkınlıkla Soobin'e baktı. "Herkes hanımcı olmuş amına koyayım ya." Bunun üzerine Hyunjin gururla yumruğunu havada salladı.
"Hanımcılık kazanacak!"
Bunun üzerine Minsung ona garip bir bakış attı ve Jisung'un yanına gitti. "Baba, Hyunjin amca, ne yapıyor?" Jisung garipseyerek Hyunjin'e bakarken konuştu:
"Sorgulama, ben zamanında çok sorguladım. Şimdi çok pişmanım, daha yararlı şeyler düşünebilirdim. Mesela bilim adamı bile olabilirdim."
Jisung'un dedikleri üzerine Changbin ters bir bakış attı. "Abart Jisung. Daha dün 2. sınıf problemi çözemiyordun amına koyayım. Minsung'un kitabında vardı."
Minsung şaşkınlık ve alayla karışık bir şekilde Changbin'e baktı. "Abi, ben 19 yaşındayım. 11 sene önceydi dediğin şey."
"Ney babanı- Pardon, Yeonjun'dan alışkanlık oldu. Ağzımdan kaçtı."
"Suçu bana atma yerden bitme! Çocuğa kötü örnek oluyorum sonra!" dedi ve Changbin'in koluna vurdu. Changbin kolunu tutarak Yeonjun'a küfretti. Ardından araya Soobin girdi ve günlük kavgalarını etmeye başladılar.
Minsung umursamazca babası Jisung'a baktı, bağrışmalarından dolayı merakla mutfağa giren diğer babasını fark etti sonrada. Minho; Changbin, Yeonjun ve Soobin üçlüsünü görünce göz devirdi ve Jisung'un yanına gidip belinden sarıldı.
"Yongbok dışarı çıkalım diyordu. Kürt düğününe gidecekmişiz. Aşırı saçma bulduğum için kabul etmedim. Ama şu an çok içimde kaldı. Ne yapsam?" dedi Minsung onlardan yardım istercesine. Jisung ve Minho hemen parlayan gözlerle birbirlerine baktılar.
"Kabul et, kabul! Anı biriktirmelisin, anı!" dedi Jisung aynı şeyleri tekrarlayarak, Minsung onayladı ve haber vermek için telefonunu çıkardı. Sonrada hazırlanmak için odasına çıktı.
"Minho!"
"Jisung!"
"Minsung!"
Hyunjin'e baktılar. "Sen demin burada mıydın?" diye sordu Jisung. Hyunjin omzunu silkti karşılık olarak.
Jisung umursamadı ve Minho'ya döndü: "Minho! Çocuğumuz gelecekteki kocasını bulmaya gidiyor! Hem de Hyunjin ve Felix'in çocuğu ile! Ben de Hyunjin ile gitmiştim! İnanabiliyor musun?! Resmen gelecekteki biz! Acaba onlarında çocukları böyle mi tanışır? Han sülalesinde herkes kürt düğününde tanışıyor! Vay be!"
***
"Yongbok, benim tuvaletim geldi. Acil gitmem gerek!" dedi Minsung ve kalkmaya yeltendi. Yongbok bağırarak "Avcumu açıyım mı?!" dedi. Herkes garip bakışlarla onlara dönünce Minsung ona ters bir bakış attı ve diğerlerinden, Yongbok'un özürlü olduğunu söyleyerek, özür diledi.
Tuvaleti ararken gördüğü garsonun yanına gitti.
"Abi, pardon tuvalet nerede?" Fakat adam onu duymadı.
"Abi, tuvalet nerde?!" diye bağırdı. Yine duymadı.
8. seslenişinde anca duymuştu: "Abi amına koyim baksana!"
"He?"
He ne orospu çocuğu?
"Abi tuvalet nerde?"
"Soldan qidicen ثم ستمشي قليلا. ثم إذا ذهبت إلى اليسار مرة أخرى ، سيظهر أمامك ممر. ثم ستكون العلامة. سوف WC الكتابة. سيكون هناك سهم ، انظر ، انطلق من هناك."
"Baya anladım abi oha çok sağ ol!"
Minsung içinden söylenirken soldan döndü. Duyduğu erik dalı ile hafif oynadı ve sonra yoluna devam etti.
Gördüğü saray odasına benzeyen yer ile duraksadı. "Vay anasini..." dedi ve etrafına bakınıp kimse olmadığından emin olduktan sonra içeri girdi.
İçeri girdiğinde duyduğu sesler ile duraksadı. Merakla seslerin olduğu yere doğru gitti. Seslerin geldiğinden emin olduğu kapıyı açtı.
Jisung babam hep "Fazla merak göte yarak." derdi. Ne kadar da haklıymış.
Odada iki kişi çırılçıplak bir hâlde sevişiyordu. Minsung hızlıca eliyle gözlerini kapattı.
"Pardon abi yanlış oda! Siz devam edin!"
Kapıyı kapattı ancak aklına gelen şeyle tekrar içeri girdi:
"Bu arada tuvalet nerde amk?"
###
do you get deja vu?
Allah Allah ya bi yerden tanidik geliyo bu olay ama nerden
🤨
anlatabiliyo muyum
cok tanidik bi olay ama Allah Allah ya
aklima gelmiyo nerdendi acaba
neyse soyeon best f rapper
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon Abi Yanlış Oda || MinSung
Fanfiction[han jisung & lee minho, skz] Han Jisung, gittiği düğünde tuvaleti ararken çok mühim bir olaya tanık olur. -MinSung -HyunLix -ChanMin -JeongBin -YeonBin [yazım yanlışları bilerek yapılmıştır.] 2022 © aceline