3.

49 1 0
                                    

Bol pondelok Max sa zobudil a obliekol bolo 5:30 ráno, škola mu začínala o 8 hodine ráno ako mu povedala mama. Dnes bolo 5. septembra čiže začiatok nového školské roka. ŠKOLA 7:40 Max prišiel pred riaditeľňu a zaklopal. ,,Poď ďalej Max.", povedala riaditeľka ,,Dobré ráno.", povedal Max ,,Dobré ráno Maximilián. Dnes je tvoj prvý deň na tejto škole a si na odbore autotechnika. Z toho čo tu čítam sa venuješ autám.", povedala riaditeľka ,,Áno je to pravda.", povedal Max ,,Síce si prišiel neskôr ale to by si mohol zvládnuť dobehnúť.", povedala riaditeľka ,,A si teraz v druhom ročníku." ,,Áno, Pani riaditeľka.", povedal Max ,,Dobre odtiaľto si ťa už prevezme Kalia ktorá sa ponúkla.", povedala riaditeľka ,,Pani riaditeľka.",povedala Kalia ,,Veľa šťastia Max.", povedala riaditeľka, Kalia a Max vyšli von a odišli na hodinu. ,,7:55 Akurát skončila nultá hodina praxe.", povedala Kalia a išli do autotechnickej učebne za Karolom Andreassim. ,,Ahoj Kalia, ty musíš ten nový žiak.", povedal Karol ,,Áno, Max Verstappen.", povedal Max ,,Ahoj, Teší ma. Kalia v zadu máš auto.", povedal Karol keď videl prechádzať Kaliu okolo ,,A koho?", opýtala sa Kalia ,,Tvoj spolužiak Dimitri Belegrad ho tam dal.", povedal Karol ,,Nebudem sa rozčuľovať. DIMKA.", zakričala na neho ,,Áno Kal.", povedal Dimitri ,,Chcela som mať dneska kľud. Ale asi ho nedostanem.", povedala Kalia ,,Prepáč mi to Kal.", povedal Dimitri a prešiel Kalii po pleci. ,,Čakám kedy sa rozídu.", povedala dievča s hnedými vlasmi dlhými po pás a polku vlasov mala do biela. ,,Volám sa Diana Noracesová a som Kaliina dvojička.", povedala Diana ,,Max Verstappen, nový žiak.", povedal Max a podali si ruky ,,Teší ma.", povedala Diana ,,Pekné vlasy.", povedal Max ,,Ďakujem, ale je to choroba. Pri veľkom strese naše vlasy blednú do biela a už také ostanú.", povedala Diana ,,To som nevedel.", povedal Max ,,V poriadku, ja zase neviem odkiaľ si ty.", povedala Diana ,,Narodil som sa a žil som v Holandsku.", povedal Max ,,Prečo neštuduješ teda tam?", opýtala sa Diana ,,Prišiel som do Maďarska podpísať zmluvu so spoločnosťou pre ktorú budem jazdiť. Som totiž pretekár.", povedal Max ,,Moja sestra je tiež pretekárka.", povedala Diana ,,Zistil som to.", povedal Max Diana sa na Maxa čudne pozrela. ,,Včera sme sa stretli na parlamente.", povedal Max ,,Stretli ste sa, takže vieš aká to je mrcha.", tichšie povedala Diana ,,Moc dobre ju zatiaľ nepoznám.", povedal Max ,,Nesmieš jej dať najavo, že máš strach. Pokúša sa vyhnúť stresu aby nemala biele vlasy ako mám ja. Je strašne súťaživá, rada sa zveličuje a ukazuje pred ostatnými. ", povedala Diana ,,Som strašne rád ,že som ťa spoznal Diana.", povedal Max ,,Aj som rada, že som sa spoznala s tebou, teším sa kedy sa opäť znova uvidíme.", povedala Diana ,,Spomínala ti sestra kde bývame?", opýtala sa Diana ,,Ak si dobre pamätám L³ Budapešť", povedal Max ,,Dobre si pamätáš.", povedala Diana ,,Ja bývam kúsok odtiaľto L¹² Budapešť. ", povedal Max ,,Tak to bývame kúsok od seba.", povedala Diana ,,Áno.", povedal Max ,,Máš súrodencov?", opýtala sa Diana ,,Áno, mám o tri roky staršiu sestru, ktorá je niekedy otravná.", povedal Max a pozrel sa znova na Dianu ,,Aspoň niečo máme spoločné.", povedala Diana a usmiala sa na Maxa nakoniec sa aj on usmial na ňu. 15:00 Max dorazil po celom dni domov. ,,Vitaj synak. Dáš si večeru?", opýtala sa Sophy ,,Áno, za chvíľu prídem." povedal Max a odišiel do izby zložiť veci. Odložil tašku a prezliekol sa do pohodlného oblečenia a nakoniec prišiel do kuchyne na večeru. ,,Ako bolo v škole?", opýtala sa Sophy ,,Na to, že bol pondelok som sa cítil ulietaní.", povedal Max ,,Na to si synak zvykneš.", povedal mu otec. Max sa na neho iba pozrel a nakoniec sa pustil do jedenia.
Utorok 6.9. 5:29. Otvoril oči a pozrel sa na hodinky. ,,Tri, dva, jeden.", povedal Max a zapol sa mu budíček, vstal a išiel ku skrini ktorú otvoril. Dvere sa rozletia a zjaví sa tam Jane. ,,Dobré ráno.", povedal Max a pozeral sa do skrine. ,,Viem, zase mi ideš nadávať za ten budík. Uhádol som?", opýtal sa Max Jane sa pozrela na brata ako koza na nové vráta. Zobral si tašku a išiel do kuchyne na raňajky. ,,Dobré ráno.", povedal Max zobral si pohár s čistou vodou a sadol si za stôl, zobral si pečivo a natrel si ho nátierkou ktorá bola na stole. ,,Čo sa ti stalo?", opýtala sa Jane ktorá prišla na raňajky. ,,Nič, len som sa dobre vyspal.", povedal Max a jedol raňajky, po raňajkách si zobral tašku a odišiel do školy. Škola 7:10 Max bol v učebni autotechniky kde mal mať prax. ,,Max, poď za mnou prosím.", povedal Karol Max sa postavil za stoličky a nasledoval Karola do priestoru kde priímali autá. Kde na nich čakala Diana. ,,Ďakujem Karol.", povedala Diana ,,Rado sa stalo Diana.", povedal Karol ,,Ešte jedna vec, Max tykaj mi. Budeš jeden z tých ktorý sa dostanú do tohto úzkeho kruhu žiakov. Ešte raz František Karol Andreassi pre teba.", povedal Karol a podal Maxovi ruku. ,,Maximilián Verstappen.", povedal Max Diana prišla k Maxovi a chytila ho za ruku. Max sa na ňu pozrel. Diana podišla k nemu a pobozkala ho na líce. Deň bol u konca. Max sa pobral domov po príchode do svojej izby mu prišla správa.
Diana Noracesová: Pôjdem proti sestre lebo Ťa mám rada Max.
Keď Max dostal túto správu chvíľu rozmýšľal, je na škole iba dva dni a už sa do neho zamilovalo dievča.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Max VerstappenWhere stories live. Discover now