2.

48 2 0
                                    

Max si pobalil posledné veci keď vychádzal pozrel sa do izby a zavrel dvere s batohom zišiel po schodoch do predsiene. Ako išiel dole schodmi znova si dal šiltovku na hlavu. Vyšiel von a nasadol do auta. ,,Pripravený na odchod?", opýtal sa Josh ,,Poďme.", povedal Max a oprel si hlavu o operadlo a pozeral sa na domov ktorý mu zmizne z očí. Cesta do Maďarska z Belgicka mala trvať presne 14 hodín. Z domu vyrážali v piatok o jednej. (Mali prísť v sobotu o 2 hodine ráno.)
SOBOTA 2:00 Maďarsko -Budapešť. Max a jeho rodičia došli do malého domu blízko daného miesta kde sa má zajtra Max dostaviť. ,,Tu budeš ubytovaný synak.",povedala Sophie a objala Maxa ,,Mami idem si ľahnúť som unavený.", povedal Max a zaliezol do postele. Ten istý deň: SOBOTA 8:00 Z Maxovho pohľadu: Zobudil som sa niekedy o piatej a nejako sa mi podarilo znova zaspať do ôsmej ,z vedľajšej izby som počul pravidelné dýchanie rodičov. Odišiel som do sprchy kde som si na seba pustil studenú vodu aby ma prebrala, pomohlo mi to prebral som sa a hneď som sa cítil lepšie. Po sprche som si uterákom sušil mokré vlasy a popri tom som pozeral mail ktorí mi prišiel.
Milí Max, vitaj v Maďarsku prídi dneska o 16 hodine na maďarský parlament ohľadom podpísania papierov so svojou spoluprácou s RedBull.
Daniel Klement
Maxov bol celý deň ako na ihlách. 12:00 Odišiel s rodinou na obed. ,,Čo budeš robiť tie štyri hodiny?", opýtal sa Josh ,,Neviem som tu po prvý krát.", povedal Max. Ani sa nenazdal a bolo 15:30. Pobral sa teda na určené miesto aj s rodičmi. Maďarský parlament 15:35. Kalia Noracesová čakala pred parlamentom. Max s rodičmi došli pred Kaliu. ,,Dobrý deň, Max teba poprosím aby si išiel so mnou.", povedala Kalia a išla dovnútra ,,Iba ty tu ostaň ,rodičia tu bohužiaľ nemôžu byť.", povedala Kalia Max sa rozlúčil a nasledoval Kaliu. Išla popredu a hovorila: ,,Nech sa páči Tvoja identifikačná karta.", povedala Kalia a podala mu ju. ,,To je na čo?", opýtal sa Max ,,Pri cestovaní do krajín, každý jeden pretekár ju má aby sme nastali niekde na hraničných priechodoch dlho.", povedala Kalia ,,Počkať, ty si z RedBullu?", opýtal sa Max ,,Áno som z RedBullu, vôbec som sa nepredstavila. Volám sa Kalia Noracesová.", povedala Kalia a podala mu ruku ,,Teší ma.", povedal Max a potriasli si rukami. ,,Max vitaj v Maďarsku.", povedal Daniel Klement potriasli si rukou ,,Som Daniel Klement som z Nórska konkrétne Oslo.", povedal Daniel ,,Max Verstappen, Holandsko.", povedal Max ,,Prepáčte ale potrebujeme sa vzdialiť Dano ,ak dovolíš.", povedala Kalia ,,V poriadku je iba tvoj.", povedal Dano a odišiel ,,To bol môj bratranec vážne ho brať nemusíš.", povedala Kalia nakoniec ho zobrala do ubytovacej časti. ,,To je tvoj bratranec?", opýtal sa Max ,,Áno. Aj keď sa vôbec nepodobáme. ", povedala Kalia ,,Každopádne o týždeň sa budeš môcť predviesť lebo budeme závodiť tu v Maďarsku.", povedala Kalia ,,To rád počujem.", povedal Max ,,Dobre teda, ahoj.",povedala Kalia ,,Uvidíme sa zajtra tu?", opýtal sa Max ,,Zajtra je nedeľa, dobre o 7:30 tu budem.",povedala Kalia a odišla Max si pobral veci išiel zavolať aby pre neho prišli. 17:10 Max sa viezol domov. ,,Aký bol tvoj prvý deň?", opýtala sa ho Sophie ,,Všetko prebehlo v poriadku.", povedal Max ,,Toto ti odkazuje Daniel Klement?", opýtala sa Jane a Maxovi podala zakladač z papieru. ,,Kto Vám to dal?", opýtal sa Max ,,Sekretárka na tom úrade.", povedala Sophie ,,Parlamente.", opravil ju Max a otvoril to. Ako prvé na neho vyletel lístok s číslom a odkazom.

Keby si niečo potreboval zozadu je moje číslo a tu je adresa kde bývam. Maďarsko Budapešť - L³.
Tvoja kolegyňa Kalia.

Max si dva krát prečítal lístok. A nakoniec zavolal na číslo ktoré tam bolo. ,,Prosím Kalia Noracesová.", ozvalo sa z druhého konca telefónu ,,Ahoj, tu Max Verstappen.", povedal Max ,,Ahoj Max potrebuješ niečo?", opýtala sa Kalia ,,Čo robíš zajtra?", opýtal sa Max ,,Asi nič je nedeľa. Pravdepodobne budem naberať nové sily.", povedala Kalia ,,A ty sa na budúci týždeň priprav lebo ťa čakajú prvé preteky vo formuly jeden, poviem ti že sa máš na čo tešiť ale neviem v akom zmysle lebo na dráhe budú 2-krát lepší pretekári ako si ty sám. V pondelok sa vidíme v škole.", povedala Kalia a zrušila. Max bol v šoku ako môže Kalia vedieť do akej školy ho poslali keď ani on sám ešte nevedel do ktorej ho zapísali a predsa poznajú sa iba pár hodín. Neriešil to a išiel spať.

Max VerstappenWhere stories live. Discover now