Adım Savaş erenoğlu uzun süredir bu mahallede yaşıyorum ailemden uzak tek başıma tek başıma olmayı seviyorum hayatı tek başıma göğüslemek her şeyi tek başıma yapmak o kadar güzel ki okulun belalı çocuklarından dım en sevdiğim şey birilerini dövmek sanırım şimdiye kadar pek kızlar ilgimi çekmiyor du ta ki kiremit saçlı mavi gözlü o kızı görene kadar buraya yeni gelmişti onu İlkin müdürün odasında gördüm o kadar ürkek bakıyordu ki dokunsan kırılacak gibiydi .
Müdürün odasının çıkıp onu takip ettim beni fark etmedi bile ta ki bizim sınıfa girdiğini gördüğümde sevincim fazla oldu ilk defa bir kızdan bu kadar etkilendim bakışları hareketi o beyaz teni hele o eşsiz kokusu o kokusunu sırada oturduğum zaman fark ettim Bir insan nasıl bu kadar güzel kokabilir kokusu buram buram etrafa yayılırken nasıl şu ana kadar bu kadar rahat gezebilir belki farkında bile değil kokusunun ama beni fazladan etkilemişti.
Amcasıyla yaşadığını öğrendim ailesi yoktu acaba ailesine ne olmuştu neden bu kadar ürkek bakıyordu belki de ailesini kaybettiğinden hem bu kadar ürkek hem de bu kadar cesur olması arada bir bana laf atsa da oldukça cesareti durmaya çalışıyordu.
Ondan fazlasıyla etkilenmiştim ilk defa bir kız beni bu kadar etkiliyordu normalde kızlarla fazla takılmam en fazla 1-2 gün sonra başımdan def ediyordum . biliyorum bu yaptığım adice kızlara bu denli haksızlık ettiğimi biliyorum ama hepsi de alışıktı kendi istekleriyle benimle arkadaşlık kuruyorlardı bir gün bile olsa kabul ediyorlardı Ben de fazla düşünmüyordum üstüne
Ama bu kız farklıydı bakışı tavırları benden uzak durmayı istemesi bu kız çok farklıydı .
Aslında onu birkaç gün önce mahalleye amcası ile beraber gelirken görmüştüm o beni fark etmemişti ama o zaman bile çok farklı duruyordu ürkek bakışları etrafı süzerken onun o hareketleri dikkatimi çekmişti hemen pür dikkat izlediğimde bile beni fark etmedi şu an onu karşımda okulda görmek bayağı bir şaşırttı beni okula daha önce hiç gitmemiş çok şaşırmıştım nasıl bu zamana kadar böyle kalmış kimseyle arkadaşlık kurmamış olmalı nasıl konuşacağını nasıl davranacağını bilmiyormuş gibi hareket ediyordu.
Oldukça acemice ve ürkekçe hareketleri beni ona daha fazla bağlıyor daha ilk günün etkisinde olmama rağmen nasıl bu kadar onu düşündüğümü şu an ben bile bilmiyorum ikinci zilin ardından onu tekrardan sınıfta aynı yerde görmek farklı hissettirmişti onun yanına gidip oturdum biraz daha yumuşak davransam iyi olur ona karşı bu kadar kaba olmak doğru değildi sonuçta o ilk defa buraya geliyordu nun üzerinde iyi bir etki bırakmaya karar verdim.
Ama yanına oturur oturmaz o kokusu burnuma geldi nedense kendimi kaybettim onu öyle bakıyordum ki sanırım bakışlarımdan oldukça rahatsız olmuştu.
Oturduğu yerde biraz koyunca istemsizce ona karşı sert hareket ettim .
Benimle cesaret edip konuşması bile ona hayranlığımı arttırmıştı.
Ama teneffüsten sonra onu görmemem tam bir hayal kırıklıydı gün boyu onu bekledim normalde okulda bu kadar bile fazla kalmama rağmen sırf onu görmek için bekledim bu kız bana ne yaptı böyle nedense onu görmek istiyordum ama göremedim birkaç ders sonrasında olmadığını fark ettim .
bende de artık okuldan ayrıldım mahallede beraber yaşadığımız gençlerle çetelere bulaşmayı seviyorduk beraber bayağı bir pis işlere bulaştığımız oluyordu ama abimin bu konuda düşüncesi oldukça farklıydı benim bu tür işlerde olmam ona hep kızdırmıştır Ama abimi kızdırmak bu hayatta yaptığım en sevdiğim şey di .
Ta ki şu kızı görene kadar şu an o kadar istiyor muyum bilemiyorum özellikle de akşamüstü ona çarptığım zaman onu orada görmek beni oldukça korkutmuştu onun kurşunların hedefi olmasını istemiyordum o yüzden elini tuttuğum gibi koşmasını istedim koş dedim hiç durmadan koş bir an beklemeden koş onun elini tutmak bile kalbimi heyecanlandırmaya yetmişti koştuk beraber deli gibi koştuk onunla koşmak bile ayrı bir zevkti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak. +18
Teen Fictionbenden ne istiyorsun dedi kız beli değilmi istediğim dedi adam adım adım üzerime yürürken ne istiyorsun bırak beni lütfen seni tanımıyorum dedim tanıycaksın küçük merak etme beni tanımak için oldukça zamanın olucak seni tanımak istemiyorum am...