Nivelul 1

21 4 0
                                    

                   [Imagine indisponibilă]

Nivelul 1 este o scoala parasita. Pare normal, însa sansele de supravietuit sunt mici si trebuie sa fii foarte atent si curajos ca sa treci de acel nivel.


Cum intri in acel nivel:
Sunt doua metode in care sa intrii in acel nivel. Indata ce ai intrat in nivelul 1, calatoria ta in "universul" osy.012 a inceput, cu sanse mici de supravietuire si cu traumatizare totala.

Metoda 1. Du-te la scoala "Herizev 012", care este o scoala parasită.
   Scoala a fost construita in anu 1974 dar a fost parasita in anul 2003 in urma unui incendiu in care au fost multe cazuri de decese. Peste 100 de copii au fost ucisi din cauza flacarilor si sanselor mari de sufocare din cauza fumului de la foc. Se spune ca un cult ar fi facut sacrificii in acea scoala dupa acel "caz" iar din cauza unei vraji esuate, acea scoala s-a intransformat intr-o scoala blestemată.
   Indată ce ai intrat in acea scoala, nu mai ai cum sa iesi din scoala. Usile de la intrare vor fi inchise si nu se vor mai deschide niciodata. Indata ce ai terminat nivelul 1, vei trece la Nivelul 2.

Metoda 2: Ultima metoda in care sa intri in nivelul 1 este una foarte rara iar 1 din 20 de victime au ajuns acolo prin acea metoda.
Faza este sa nonclipesti. A nonclipi inseamna sa treci printr-un obiect/material solid. Indata ce ai nonclipit, ai ajuns la nivelul 1 iar de aici iti incepi "calatoria" ta.

                 Reguli de supraviețuire:

Sansele de supravietuit sunt foarte mici iar putine victime au scapat. Acestea sunt regulile ca sa scapi(daca esti norocos):

1. Nu fa galagie. Nivelul 1 este un loc spatios iar indata ce scapi un obiect se produce un zgomot cam galagios. Incearca sa nu scapi obiecte. Incearca sa fii linistit daca nu vrei sa trezesti entitătile...

2. Dacă auzi un zgomot... ascunde-te.

3. Daca vezi o entitate, fugi cat de repede poti. Nu sta. Fugi. Entitatile sunt rapide si agile. Doar nu vrei sa sfarsesti in cel mai cumplit mod...

4.  Daca vezi o fata cu o carte in mana, te rog  din tot sufletul sa nu vorbesti cu ea! NU O PRIVI IN OCHI!! EVIT-O!!

5. Daca soneria suna, ascunde-te. Multi copii vor aparea. Poate te intrebi: "Si ce daca sunt copii? Doar nu o sa-ti faca rau". Te inseli.
Daca ai ghinionul sa te priveasca un copil...

6. Timpul soneriei in care "copii" vor aparea este de 5 secunde. Acesti "copii" vor sta doar 2 minute iar dupa vor disparea dintrodata.

7. Daca soneria suna tare si suna mai mult de 5 secunde... Fugi.

8. Daca ai ghinionul sa sune mai mult de 5 secunde iar peretii incep sa se înegreasca... esti mort.

9. Ca sa scapi acelui nivel, trebuie sa gasesti o cheie rosie. Cauta prin toata scoala dar cauta atent. Indata ce ai gasit cheia, du-te la etaj unde este o ușă in care scrie "Laborator informatica". Dupa ce ai deschis ura vei vedea un lift. Mergi spre lift iar cand ai intrat apasa pe butonu cu nr. "2" iar liftul te va duce la Nivelul 2.

                             Entităti.

                           1. Un om

"Un om" nu e chiar om. E o creatura care se crede om. Are aspectul unui om dar este tot negru. E cam infricoșator dar ai norocul ca nu este o entitate periculoasă, insa el apare rar.
Cel mai des va aparea in nivelele: 6, 36201 si 14.

                     [imagine indisponibilă]

                          2. Ana

Ana sau "Fata cu cartea" este o entitate foarte periculoasa. Ea apare in Nivelul 1 si cel mai bine este sa o eviti.
NU VORBI CU EA!! NU O PRIVI IN OCHI!!
Indata ce ai facut asta, vei avea halucinații, vei vedea entitati foarte infricosatori. Vei avea arsuri la ochi iar organele se vor "topi". Chiar nu vrei sa mori in acest fel.

                 [imagie indisponibilă]

                          3. 0213

"0213" este o entitate cu 10 picioare. Acesta are 5 capuri, fiind 5 dintre victimele acestui caz de incendiu. NU FĂ GALAGIE! El este orb dar simte galagia iar daca vrei face galagie, vrei muri in cel mai cumplit mod. El mananca organele victimelor.

                   [Imagine indisponibila]


                          4. Mirelena

Mirelena este cel mai periculos demon din lume. La fel ca "Un om", ea este toata neagra. Acest demon periculos, indata ce ai vazut-o, iti va crea o stare de anxietate deoarece este foarte infricosătoare.
Mirelena este foarte rapida si agila si va aparea dintrodata. Asa ca daca ai ghinionul sa te intalnesti cu ea... cred ca esti ca si mort.


                  [imagine indisponibilă]

                       5. The screamer

The screamer este tot o entitate periculoasa, deoarece, ca Mirelena, este o entitate care iti creeaza anxietate. E un jumpscare. Indata ce ti-a aparut in fata, el va incepe sa tipe foarte tare. Iar indaat ce a tipat, du-te si ascunde-te... daca nu vrei sa te intalnesti cu entitatile.
El intr-un fel "cheama" entitatile. Naspa, nu-i asa?

                  [imagine indisponibilă]

Cam atat cu nivelul 1! Maine voi incerca sa scriu urmatorul nivel si in curand voi pune si imagini :))
Noapte buna, zanele mele! ❤️❤️❤️❤️
                        




osy.012Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum