3. bölüm

1 0 0
                                    

"Günaydın"

"günaydın" okula beraber gittik sınıfa girdiğimizde konuşmaya devam ediyorduk o kadar çok konuşmuştuk ki Alexa'nın geldiğini bile fark edememiştim. Bana çok sert bir şekilde bakıyordu yanına gittim.                                                                                                                                                                             "özür dilerim geldiğini görmemişim" dedim ve dudaklarımı büzdüm. "tamam tamam" Alexa ile sadece okulda görüşüyor olmamız üzücüydü tam bunu düşündüğüm sırada "yarın okul çıkışı gezmeye gidelim mi" dedi bir an aklımı okuduğunu sandım. "Tabii" biz bunu konuşurken öğretmen sınıfa girdi.
Dersler bittikten sonra Lowell ile beraber eve doğru yürüdük "yarın dışarı çıkalım mı" dedi. "özür dilerim Alexa ile çıkacağım"
"nereye gideceksiniz?"
"öylesine"
"bende gelirim görüşürüz "dedi ve gitti. Eve gittiğimde bu sefer annem evdeydi mutfağa gittiğimde çok güzel bir sofra gördüm. Hemen masaya oturdum tam yemeye başladım ki annem elime vurdu
"ah ne yapıyorsun" ve kısaca açıklamak için "misafir" dedi. Ne zaman geleceklerini çok merak ediyordum bir an önce gelmelerini istiyordum. 5 dakika sonra kapı çaldı annem kapıya gitti ve açtı ben mutfakta sofranın başında oturuyordum ayağa kalkıp arkamı döndüğüm "hoş geldiniz" dedim ve Lowell'i gördüm.
Annem "bu Abbey teyzen benim çocukluk arkadaşım. Buda Abbey teyzenin oğlu"
"okuldan tanıyorum" dedim ve yemeği yedik Abbey teyze annem mutfakta otururken  bizde Lowell ile odama gidip biraz ödev yaptık. Bana  çakı koleksiyonu yaptığını söylemişti bende o tarz şeylere ilgi duyarım. Canım biraz çikolata istedi markete gittik. Marketten çıktıktan sonra sokağın karşısında uzun simsiyah bir adam gördüm korkudan bağırıp Lowell in koluna tutunup kafamı sırtına gömdüm. "sorun ne?"

"kaldırımın karşısında bir adam gördüm" zihnimin bana oynadığı bir oyundur diye düşündüm küçüklüğümden beri bu tarz olaylar yaşıyordum Lowell in kolunu bırakıp eve doğru gittik. Odamda çikolatalarımızı yerken annem Abbey teyzemin gideceğini söyledi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 14, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Her şeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin