Daha sonra sınıfa doğru yöneldim sınıfın kapısını açtım açtığım anda herkez bana baktı. Biraz aptal gibi hissetmiştim sınıfa girip sırama oturdum ve çantamdan eskiz defterimi çıkarıp resim çizmeye başladım. Küçüklüğümden beri resim çizmeyi çok severim özel bir yeteneğimin olduğunu düşünürler. "oh sonunda okul bitti" dedi alexa. Evim yakında olduğu için yürüyerek gidip gelirim ama Alexa nın evi biraz uzakta olduğu için arabayla gidip gelir. Eve giderken sanki biri beni takip ediyormuş gibi hissettim tam arkamda ayak sesi duydum arkama baktığımda Lowell ordaydı. "selam" dedi karşılık verdim. "nerede oturuyorsun" diye sordum "bu sokağın sonunda" dedi. Bende sokağın sonunda yaşıyordum. Birbirimize eşlik ettik yol boyunca konuşmuştuk aslında dışardan pek konuşacak birisine de benzemiyordu. Binanın kapısına doğru yol alırken "görüşürüz" dedim kapıyı açmaya zorlarken "görüşürüz" dedi. Evin kapısına geldiğimde anahtar için elimi sağ cebime attığımda orda olmadığını fark ettim endişelenmiştim daha sonra elimde olduğu fark edip iç çektim. Eve girdiğimde kimse yoktu hemen odama gittim ve kapımı kapattım çantamı yere fırlattım ve telefonuma baktım 15 dakika sonra acıktığımı fark ettim "doğru mutfağa "Mutfağa gidip buzdolabının kapağını açtım ki çok kötü bir manzarayla karşılaştım hiç bir şeyoktu. Daha sonra telefonuma mesaj geldi annem yazmıştı.5 DAKİKA SONRA EVDEYİM. Bende odama gidip ödev yapmaya karar verdim ödevler bittikten sonra evin kapısının açıldığını duydum kapıya koştum annem gelmişti elinde poşetlerle ."ben 5 dakikaya geleceksin sanmıştım" dedim "kusura bakma ama geciktim gördüğün gibi" dedi ve mutfağa gitti bende odama gidip kitabımda kaldığım yeri okumaya başladım. Ertesi sabah binadan çıktığımda birisi orda bekliyordu "selam" Lowell bekliyordu.