Gözlerim her zamanki gibi onu arıyordu. Belliki daha okula gelmemişti sınıfın önündeki banka oturup onu bekledim çantamın fermuarını açıp içinden bir kitap aldım.Tam okumaya başladımki bana doğru gelen bi ayak sesi fark ettim. Başımı kaldırdığım anda onu gördüm gelmişti.Yanıma geldi ve her zamanki gibi olan dedikoduları anlatmaya hazırlanmıştı bile. Ben anlatmasını beklerken kitabımda kaldığım sayfaya ayracımı koydum.ve o tam anlatmaya başladığı anda zil çaldı adeta kafamda çalıyormuş gibi hissettim.sınıfa girdik ve sırama oturdum.öğretmenin gelmesini beklerken tekrar kitap okudum.Tamda önemli bir kısımdayken pat diye bi ses duyuldu. Öğretmen sınıfa çok sert girmişti o anki dalgınlığımla çok korkmuştum.Elindeki kitapları masaya bıraktı "yeni öğrencimiz var" dedi. Yeni öğrenciyi beklerken derse başlamıştık bile elime kalemimi aldım ve tahtadakileri not etmeye başladım.Kapı tıklatma sesi duyuldu kafamı kaldırdım ve yeni öğrenciyi gördüm. Simsiyah gözleri vardı bana baktığı anda garip bir gülümseme takındı. Yanımda boş sıra vardı ve oraya oturdu. Ben not etmeye devam ediyordum. Zil çaldığı anda ayağa kalktım kalktığım anda Alexa gelmişti "ben anlatmaya devam ediyim"dedi.sabırsızlıkla bekliyordum o anlatırken merdivenlerden aşağı kantine iniyorduk. Çok acıkmıştım "acilen bir şeyler yemem gerekiyor. açlıktan öleceğim"dedim.Yemeğimi aldığım anda bitirmiştim bile çok acıkmıştım belliki. O anlatmayı bitirdi merdivenlerden yukarı çıkarken yeni çocuk arkamdan geliyordu.Arkamı dönüm ona bakmak isterken ayağım takıldı tam düşmeden önce demirlere tutundum. "iyimisin?""evet sorun yok""...Lowell""kai"Lowell ismini ilk defa duymuştum böyle bir isimin olduğunu daha yeni öğrenmiştim.