different inflection when you say my name

705 64 54
                                    

seokjin, geniş yatağında uzanmış dışarıda yağan yağmurun camında bıraktığı izleri takip ediyordu, gözleriyle. eğer bunu yapmazsa düşüncelerine engel olamazdı. eğer bunu yapmazsa eli telefonuna gider ve onu arardı.

eğer onu ararsa, gerçeklik seokjin'i yakalardı.

saat sabah beşti. güneş bugün doğmayacaktı. onun yerine bulutlar, gökyüzünü süslüyor ve güneşin gözyaşlarını dünyaya düşürüyordu.

odasının kapısı sessizce açıldığında ise saat beş buçuktu. yatağının sol tarafı çöktüğünde ise altı. bazı şeyleri fark etmek istemiyordu ama hayat fark etmesini istiyordu.

yatağı tamamen o kadın kokuyordu. bazı geceler uykusunda sayıklıyordu, söylediği isim asla seokjin'in ismi değildi.

hiçbir zaman olmamıştı.

yavaşça yüzünü taehyung'a döndü seokjin. uyanmasını istemiyordu. ama gözleri birbirini bulduğunda düşüncesinin yersiz olduğunun farkına vardı.

"uyumuyor muydun?" dedi, taehyung yorgunca. sesindeki tını bile uykusuzdu.

"uyandım."

"neden?"

cevap vermedi seokjin. ne diyebilirdi ki zaten? tüm gece seni düşünmemek için yağmur damlalarını takip ettim mi, demeliydi?

ne demeliydi? onu aldattığını bildiğini söylemeli miydi?

hayır.

söylememeliydi.

ama yine de,

"farklı kokuyorsun. parfümünü mü değiştirdin?" diye sordu, seokjin.

"evet, değiştirdim."

yine bir şey demedi seokjin. sadece karanlığa teşekkür etti. çünkü biliyordu ki gözleri parlaktı.

gözyaşlarından.

"iyi geceler."

seokjin tekrar arkasını döndü ve gözlerini kapattı. yaşlar yanaklarını ıslatırken, yarın sabaha uyanmamak için dualar etti.

çünkü hiçbir sabah, bu sabah gibi canını yakamazdı.

°•○●

nefimsii mini fic tamamen ona ithafen yazılmıştır💘💞💌

devami var askimlar atlamayin, sizi seviyorum🐣

she is perfect ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin