curious 'bout the company that you keep

430 53 40
                                    

jungkook salonda, orta sehpada bulunan papatyalara bakıyordu. seokjin papatya sevmezdi.

manolya severdi.

"seokjin, papatyalar... sen onları sevmezsin? kim aldı sana papatyaları?"

jungkook, cevabını bildiği soruları sormaya bayılırdı. ama en çok canını yakan soruları severdi.

"taehyung almış. ben severmişim. ben ne zaman papatyaları sevdim, jungkook?"

jungkook derin bir nefes aldı. o kadar derindi ki bu nefes, ciğerleri acımıştı.

"hiçbir zaman sevmedin. ama yine de saklıyorsun."

"evet, saklıyorum. çöpe gitmelerine gönlüm razı olmadı. hem, güzel kokuyorlar."

jungkook bir şey demedi.

ama biliyordu ki seokjin, yalan söylüyordu.

taehyung ve seokjin salonda oturmuş dizi izliyorlardı. sanki hiçbir şey olmamış gibi davranmak seokjin'i oldukça yoruyordu.

"taehyung."

"efendim?" dedi, taehyung gözünü televizyondan ayırmadan.

"geceleri sayıklıyorsun. biliyor muydun?"

"hayır, bilmiyordum. rahatsız mı oldun?"

"bilmem, belki de olmadım. yani sonuçta aldatıldığımı öğrendim." dedi, seokjin büyük bir sakinlikle.

taehyung'un gözleri hızla seokjin'e dönerken, seokjin sadece televizyona bakıyordu.

"ne aldatılması? ne... nasıl?" taehyung, başından kaynar sular dökülüyormuş gibi hissediyordu. kalbi o kadar hızlı atıyordu ki sesi kulaklarını dolduruyordu.

seokjin'i aldatmak istememişti ama olmuştu işte.

"inkar etmediğine göre, öğrenmemi istedin. teşekkürler en azından dolaylı yoldan dürüst olduğun için." dedi ve yerinden kalktı seokjin. eş zamanlı olarak taehyung'da yerinden kalkmıştı.

"ben...ben- yani özür dilerim, seokjin. hiçbir zaman seni aldatmak istemedim ama... ama-"

"aldattın. hiçbir zaman istemesen de aldattın. söylesene, benden çok daha mı iyi? bence öyle. hatta çok daha güzel, ben olsam ben de onu seçerdim taehyung. seni suçlamıyorum, biliyor musun?"

"hayır. hayır, seokjin sen çok, çok güzelsin. sen hep en güzelisin. ben büyük bir hata yaptım, düzelteceğim söz veriyorum."

"sana inanıyorum, taehyung. ama lütfen sana soracağım soruya cevap ver. en sevdiğim çiçek hangisi?"

taehyung hızla, "papatya." dedi.

seokjin sadece gülümsedi.

güldüğü son zaman olmasını diledi. çünkü hiçbir gülümseme canını bu kadar yakmamıştı.

she is perfect ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin