insanların unutmasını bekliyorlardı ama olay gittikçe büyüyordu.
internetteki insanlar hyunjin'i sürtük olarak adlandırıyor, kariyerinin bitmesi için tag'ler açıyordu.
olayın bir türlü unutulmamasında paparaziler tarafından fotoğraflanan hyunjin'in etkisi de vardı. minho'nun o gece bıraktığı izleri taşıyordu hala ve bu da kameralara yansıyor, insanlara daha çok konuşacak şey veriyordu.
her zaman sevilen hyunjin için linç biraz garip gelmişti. ama bu mesleği seçerken olabileceklerden de haberi vardı, bununla baş edebiliyordu.
aradan haftalar, aylar hatta yıllar geçti. hyunjin ve minho birkaç yerde daha karşılaştılar. bakıştılar, bakışlarıyla konuştular ama hiç birbirlerinin yanına gitmediler. lakin ikisi de o geceyi çok net hatırlıyor, unutamıyordu.
o olay sonrası hyunjin'in kariyeri tepetaklak olmuştu. artık en iyi erkek model değildi, insanlar hala ona damgalar yapıştırıyordu. gözle görülür bir düşüş yaşamıştı. ama hala pişman değildi.
minho cephesinde de her şey çok iyi değildi. minho olanlardan sonra kimseyle yatmaz olmuştu. herkeste hyunjin'i arıyor, onun tenini unutamıyordu.
hyunjin hala minho'nun en büyük hayranıydı ama minho için hyunjin hala onun kasıklarını yakan güzel bir bedendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
so it goes | hyunho ✓
Fanfiction[kısa hikaye, oneshot] model olan hwang hyunjin, yıllardır hayran olduğu lee know ile aynı galaya katılacağını öğrenmişti ve onunla tanışmaya kararlıydı.