but i do bad things with you

631 59 7
                                    

ikili en yakın otele geçmişti. hyunjin oldukça gergin ve heyecanlıyken minho tam tersi gayet rahattı, defalarca yaşamıştı bunu sonuçta.

minho hemen bir oda ayarladı. ardından odaya çıkmak üzere asansöre bindiler. minho ellerini cebine koymuş ve aynaya yaslanmıştı. hyunjin ise parmaklarıyla oynuyor, dudaklarını dişliyordu.

asansörün kapısı açıldığında minho, hyunjin'i belinden tutup odaya ilerlemeye başladı. hyunjin'in hızlı hızlı çarpan kalbini duyabiliyordu, istemeden sırıttı.

odaya ulaştıklarında hyunjin yatağa geçip oturdu, minho da odanın kapısı kilitleyip yanına ulaşmıştı.

ikili öpüşmeye başladı. kısa bir süre sonra minho geri çekilip ışıkları söndürdü. komidinin üzerinde duran gece lambasını açtıktan sonra vakit kaybetmeden hyunjin'in dolgun dudaklarıyla birleştirdi dudaklarını.

minho bir sürü kişiyi öpmüştü ama bu oğlanın dudakları gibisiyle ilk karşılaşışıydı. daha önce kimseyle böyle öpüşmemişti.

minho, hyunjin'in bacakları arasındaki yerini aldı, hyunjin'in üzerine eğildi ve oğlanın sırtını yatakla buluşturdu.

dudakları bir saniye bile ayrılmıyordu, hyunjin'in kolları minho'nun boynuna sarılmıştı. minho'nun elleri ise altındaki bedenin herbir tarafında geziniyordu.

hyunjin'in kalbi çıkacak gibiydi, yıllardır minho ile tanışmak istemiş, bunun için yanıp tutuşmuştu. şimdi ise çok daha fazlasını yaşıyordu.

ikisinin de üzerinden kıyafetleri gitti, minho dudaklarını hyunjin'in boynuna yönlendirdi. o andan itibaren hyunjin kendini tamamen üzerindeki bedene, her yerinde gezinen parmaklarına ve güzel dudaklarına bıraktı.

minho da ona günlerce taşıyacağı izler ve asla unutamayacağı bir gece bırakacaktı.

so it goes | hyunho ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin