Bölüm1Kısım4 'Ömer Eren🤍'

835 28 35
                                    

Bu kısım Süsen,Aybike,Asiye ve  Doruk,Ömer,Berk,Oğulcan dertleşmesi olarak geçicek. Dertleşme sahneleri bitince yine bilgilendirme  yazarım. Bu kısmı okumak istemeyenler direkt ordan başlar🧚🏻‍♀️

Asiye ve Aybike Süsenlere gelmişti. Önce biraz yemek yediler. Aybike masada ki çiçeği görünce,

-"Valla Ömer o kadar sinirle çıktı ki okuldan çiçek almayı iyi akıl etmiş"

Süsen:

-" Çiçeği Sarp yollamış" deyince kızlar birbirine baktı.

Asiye:

-" Süsen bak bu gece  Ömer'in kardeşi ve kuzeni olarak burda değiliz, senin arkadaşların olarak yanındayız. Lütfen söyleyeceklerimizi Ömer'i savunmak olarak görme. Ama Sarp'ın amacı başka o kahve olayında her an Ömer ile kavga etmek için bahane arayan Sarp senin önünde tek kelime etmedi, bugün sen yokken Ömer'i delirtmek için yaptıklarını bir görsen. Siz ayrıldınız, zaten Süsen seninle nasıl sevgili oldu, ben gelince aklı başına geldi diye Ömer'i delirtmek için her şeyi yaptı. Mesela sizin balık ekmek yediğiniz zaman Sarpla kavga etti ya heh Sarp mesela Süsen'i eve geç bıraktım ondan mı geç geldi sence diyip iğrenç iğrenç konuşmuş."

Süsen Sarp'a güvenmemişti zaten ama bir anlıkta olsa iyi biri olabileceğini, onların ön yargılı olabileceğini düşünmüştü. Ömer'in bunlara bu kadar sinirli tepki vermesini anladı. Sarp'ın bahsettiği şeyler kötü imalara gittiğini amacının Ömerle kavga edip başını yakmak olduğunu anladı. Bugünde sanki Sarp iyi biriymiş gibi Sarp'ı Ömer'e karşı savunduğunu Ömer'in buna ne kadar kırıldığını düşünüp kendini suçlu hissediyordu. Tüm bunları aklından geçirirken Aybike lafa girdi.

-"Bak aynı amaca sahip bir kişi daha var, Ömer Leylayla tek kelime etmedi bugün sinsi sinsi dinlerken kalkıp tost muhabbeti yaptı Ömer çantasını alıp çıkınca da kalakaldı."

Süsen:

-" Ya Aybik benim derdim tost yemeleri değil ki burda mesele Ömer'in o kıza tost sözü vermesi, ne alaka yani ya ne zaman ne zaman ne zaman verdi bu sözü."

Asiye:

-'' Süsen bak gerçekten amacım seni bir şeylere zorlamak değil. Ömer benim kardeşimde olsa son yaptıklarına iyi katlandın, ne kadar kırılıp üzüldüğü tahmin ediyorum ayrılmakta bile haklısın. Ama Ömer pişman bunu sana ne kadar yansıtıp yansıtmadığını bilmiyorum ama gerçekten çok üzgün biliyorum sende aynı şekilde üzgünsün, görüyorum. Ama bir çaresi yok mu hiç düzelmeniz için?''

Süsen:

-'' Bilmiyorum, varsa da bu çareyi tek başıma arıyamam Asiye. Birlikte aramamız lazım. Bugüne kadar çok çabaladım çok gittim o kendini açıklamadığı zamanlarda bile ben kendi kendime onu açıklayıp onu içimde affetmeye çalıştım, ama bu sefer farklı. Evet şuan bende ona karşı sertim ama elimde değil. Duvarlarımı yıkıcak biri varsa oda Ömer. Ama bunu gelip hesap sorarak yapamaz Asiye.''

Asiye ve Aybike yine ne diyeceklerini bilemedikleri bir andalardı. Süsen haklıydı çünkü. Süsen masayı toplamak için kalkınca kızlarda kalktı. Dedikodu ve kahkahalar eşliğinde bulaşıkları yıkayıp film için abur cubur hazırladılar.

BERK-DORUK-ÖMER-OĞULCAN

Ömer:

-'' Oğulcan abartma bira içeceksin sadece ne bu heyecan ya?''

Oğulcan:

-''Haklısın canım kuzenim, her gece içiyoruz ya normalde.''

Hepsi birbirine bakıp güldü. Oğulcan ilk birasını bitirir bitirmez saçmalamaya başlamıştı bile. (Gerçi birayla çok alakası yok ama mfnjjsdn)

SüsÖm | One shots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin