Poveste emoționantă

12.2K 842 62
                                    

Într-o zi am mers la magazin să fac cumpărături și dintr-o dată am observat casierlul vorbind cu un băiat care nu avea mai mult de cinci sau șase ani.

Casierul spune: Îmi pare rău, dar nu ai destui bani pentru a cumpăra această păpușă.

Apoi baiețelul s-a întors spre mine și întreabă:

-Domnule, este adevărat că nu am destui bani?

Am numărat banii si am spus:

-Dragul meu, nu ai destui bani pentru a cumpara această păpușă.

Băiețelul a continuat să țină păpușa în mână. După ce am achitat cumpărăturile, din nou, m-am dus la el și l-am intrebat de ce își dorea atat de mult păpușs.

-Această păpușă îi plăcea mult surioarei mele. Aș dori să-i fac cadou de ziua ei. Aș vrea să-i dau păpușa mamei mele, ca să i-o transmită surioarei mele când va pleca la ea.

Ochii lui erau atat de triști când vorbea.

-Sora mea a plecat la Dumnezeu. Tata mi-a spus că curând va pleca și mama la Dumnezeu, și eu m-am gandit ca va lua păpușa și o să i-o dea surioarei mele.

Inima mea s-a oprit.
Băiețelul s-a uitat la mine și a spus:

-I-am spus tatălui meu ca mama să nu plece până nu vin eu de la plimbare.

Apoi băiețelul mi-a arătat o poză în care este fericit si zâmbitor.

-Vreau ca mami să ia poza mea cu ea.

Și a adăugat:

-O iubesc pe mama mea și nu vreau să plece, dar tata spune că ea trebuie să meargă la sora mea mai mică.

Apoi se uită din nou la păpușă cu ochii triști.
Mi-am luat repede portofelul si i-am zis băiatului:

-Poate mai numaram odata banii. Tu zici că ai destui?

-Da. Eu cred ca am destui bani pentru a cumpăra păpușa.

Fără ca să vadă el am mai adăugat o parte din bani, si am început să numărăm. Au fost suficienți pentru a cumpăra păpușa și încă au mai rămas.

Băiețelul a spus:

-Mulțumesc Doamne că mi-ai dat bani!

Apoi s-a uitat la mine și a spus:

-Ieri seară m-am rugat să-mi dea Dumnezeu bani pentru păpușă. El m-a auzit! De asemenea am vrut să am suficienți bani pentru a cumpăra mamei mele un trandafir alb. Dar nu am îndrăznit să cer de la Dumnezeu. Dar El mi-a dat destui bani pentru a cumpăra păpușa și un trandafir. Mama mea iubește trandafirii albi!

Am terminat cumpărăturile îngândurat. Din capul meu nu ieșea acel băiat. Apoi mi-am amintit că acum două zile, într-un articol de ziar local, era scris despre un om beat la volan care a lovit o femeie și o fetiță. Fetița a murit imediat la fața locului și femeia era în stare critică. Familia trebuia să decidă pentru a opri aparatul care o ținea în viață, pentru că tânăra femeie nu v-a mai ieși din comă.

Oare această familie este a băiatului care a vrut să cumpere o păpușă surorii lui?

După 2 zile a fost publicat un articol in care ziceau că acea femeie a murit. Eu nu am reușit să mă opresc din lăcrimat. Am cumpărat un trandafir alb și am mers la înmormantare. Fata tânără, îmbracată în alb într-o mână avea o păpușă și o fotografie iar în cealaltă un trandafir alb.

Am plecat cu lacrimi în ochi și am simțit că viața mea se va schimba.

Nu voi uita niciodată dragostea pe care băiatul o avea pentru mama și sora lui!

100 de lucruri despre băiețiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum