"Kankaa hadi yaa geç kalacağız.
Ben hazırım seni bekliyorumm." Ayçadan gelen mesajla uykumu yarıda bırakıp telefonu elime alıp mesaj yazdım .
"Sanada günaydın Ayçacım sabah sabah bu enerji nereden geliyor acaba"
Mesajı gönderip yataktan kalktım.
Hemen karşımda duran boy aynasından kendime baktım.
Dağınık saçlar,yarı açık yorgun gözler ve uykusuz olmayı hazetmeyen bir Berfu duruyordu karşımda.
Dün Ayça'nın 100. Sevgilisinden nasıl ayrıldığını dinleyip ardı ardına teselli etmiştim.
Bugün bu kadar mutlu olmasına cidden şaşkındım ama çılgın Ayça'nın bu hallerine alıştım .
Ayçayla yetiştirme yurdunda tanışıyorum önce biraz mesafeliydik ama sonra her şeyim oldu.
Telefonumun masanın üzerine çıkardığı gıcık bildirim
sesiyle sıçramam bir oldu.
Bu ses cidden sinirimi bozuyor.
Ayçadan gelen mesajı
görünce yüzümde bir gülümseme oluştu.
Daha dün salya sümük ağlayan kız bugün sevgili yapmış.
"Ayy Berfu tatlım yolda bir tane çocuk gördüm.
Dertli dertli oturuyor dedim biraz sevap işleyeyim mutsuz insanları mutlu edeyim.
Gittim çocuğun yanına oturdum başladım konuşmaya
"merhaba bir sorun mu var üzgün görünüyorsun" dedim.
Ama çocuk TAŞ TAŞŞ sonra bana niye üzgün olduğunu anlattı.
Meğerse sevgilisi onu arkadaşıyla aldatmış.
Yapılır mu bu çocuğa bee
sonra bende sevgilimden ayrıldığımı söyledim.
Konuştuk kaynaştık galiba sevgili olduk lann seni beklerken sevgili yaptım birazdaha geç kalabilirsin Berfummm"
Ayça yürümüyor koşuyor koşmuyor uçuyor maşallahhhhBerfunun haklı isyanı HEKXSNFVJXYJSAPUVFZİTERNVALYR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KARA SEVDA~
ActionBir seri katilin takıntısı.Yüzleşilmeyi bekleyen anılar ve geçmişin tozlu izleri...