~6~

269 7 1
                                    

                                        AURELIA
Sobota, postanowiliśmy iść do parku żeby odpocząć. Po drodze poszliśmy na lody, a w parku zaczepiła nas Aurelia. Postanowiliśmy ją zignorować i szedliśmy dalej. Kiedy postanowiłem iść do toalety ale gdy wyszedłem zobaczyłem coś co nie powinienem. Aurelia i Oliwia całowały Kacpra i Natana. Rozpadłem się myślałem, że mnie kochają. Gdyby tak było nie dopuścili by do tego, tak myślę. Zostawiłem to. W płaczu pobiegłem do szpitala do Jess. Leżała na łóżku szpitalnym z rurkami i kabelkami. Boli ten widok ale usiadłem na krześle. Włączyłem słuchawki i siedziałem obok niej. Postanowiłem zostać z nią do jutra póki nie uporządkuje wszystkie są głowie. Minęły 3 godziny jest 14, a Jess zaczęła się budzić zawołałem lekarzy, a oni ją odłączyli od paru kabelków i rurek.
Kuba- Nie rób tak nigdy więcej.
Po tym przytuliłem ją z łzami.
Jess- Nie będę.
Resztę dnia spędziliśmy gadając dowiedziałem się, że Kacper i Natan znają się od urodzenia. Nie mieli fajnie w domu i szkole ale żyją i się tym cieszą. Natana mama zmarła, a ojciec miał obojętne nad nim, a u Kacpra jest podobnie jak ze mną tylko jego rodzice go zostawili. O 22 Jess zasnęła, a ja chwilę później, krzesła są nie wygodne ale znośne.

--------------------------
Myślicie, że się pogodzą?
Wiem, że powinnam jutro to opublikować ale nie będę miała czasu więc no.

Nie Wiem Czy Dam Radę (boyxboyxboy)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz