Ünlü olan kerem 'in fotoğref çekimlei vardı .Sütüdyoya yeni bir yönetmen gelecekti ,yönetmene göstericek fotoğrafları yoktu çünkü fotoğrafı çeken kişiler sürekli kaydırmıştı.Sürekli arayış içindeydiler fakat iyi bir fotoğraf çeken kimseyi bulamıyolardı.Şura ise fotoğraf çekmeyi çok seviyordu,ve harika çekiyordu . Bir gün şura fotoğraf makinasını alıp dışarı çıktı.Ve sütudyonun önünden geçerken şütüdyonun temizlikçisi elinde fotoğraf makinası olduğu için işe yarayacağını düşündü.Kerem ve çalışanları umutsuzca otururken temizlikçi gördüklerini anlattı.Kerem duyar duymaz dışarı çıkarak kızın yanına gitti"Lütfen bize yardım et çok çaresisiziz.Fotoğraf güzel çekermisin eyer olursa bizimle çalışırmısın??" Dedi ,şura şaşırdı ve çok mutluydu heycanlı bi şekilde"TABİKİ" dedi. Kerem sevinçten şuraya sarıldı,şura farkında olmadan sımsıkı sarılıyordu.Kerem"Gel içeriye girelim"dedi fakat şura etkilenmişti sanki kalbi yerinden çıkacaktı adeta.Beraber içeriye girdiler,çalışanlara olanı anlattı.Herkez mutluydu kerem"Güneş batıyo bu saatten sonra çekim olmaz yarın saat dokuzda burda olurmusun ??"dedi,şura" Tamam yarın görüşürüz"dedi.Sevinçten havalara uçuyodu adete şura eve doğru yürüdü ve kimbilir neler düşünüyordu...