12

73 3 0
                                    

Г. Н. Т Джънгкук

Потеглихме към близкият квартал, а там имаше клуб.

- Страхотно има дискотека! Нека влезем!

Юн- Аа не

- Юнги моля те! Ще ти слогувам 2 седмици!

Юн- Добре слизай.

Слязохме от колата и влязохме в дискотеката натъкнахме се на какви ли не, доближихме се до бара и седнахме като си поръчахме една бутилка уиски.

Юн- Кук! Недей да пиеш ами ако се напиеш и Техюнг дойде какво?

- Няма да се напивам.

Юн- Ох знам какво следва.. - Завъртя очи, но едно момче му се наби на око и не спря да наблюдава всяко негово движение.

- Юнги! Писал ми е!

Tiger:
Зайо срещата ми свърши, може да излезем ако искаш.

Bunnyboss:
Аз вече съм на вън.

Tiger:
Хъх, с кой и къде?

Bunnyboss:
С едно момче, което мисля, че ме харесва, но не знам.

Tiger:
Харесвал те значи.. Къде си?

Bunnyboss:
Защо да казвам?

Tiger:
В клуб си значи? Веднага идвам.

Извън чат.

- Всичко върви по план сега трябва да види как си ме притиснал към стената.

Юн- Трябва ли?

- Моля!

Юнги не беше много доволен, но все пак стана от мястото си хвана ме за китката дърпайки ме към най-близката стена и ме притисна в нея.

- Благодаря! За това те обичам! - Гушнах го.

Юн- Хей! Без прегръдки! - Избута ме леко.

- Целуни ме!

Юн- Ох боже прости!

- Моля, моля, моля! - Знаех, че така Юнги се дразни най-много.

Юн- Ще си ми длъжник за повече от две седмици да знаеш.

- Както кажеш!

Юн- Знаеш ли какво...

- Много говориш. - Придърпах го и го целунах, горкият Юнги до последно се дърпа, но нямаше как, леко отворих очите си докато още се целувахме с Юнги и видях Те до вратата оглеждайки се явно ме търси, прехапах устната на Юнги, за да му дам сигнал, че Те е тук.

Г. Н. Т Техюнг.

Влязох в клуба и започнах да се оглеждам за Кук, когато най-накрая го открих с поглед какво да видя.. Кук се целувал с някой, гневът и ревността в мен не издържаха и изтичах разтоянието до тях и ги разделих.

Джк- Те?

- КАКВО СИ МИСЛИШ, ЧЕ ПРАВИШ ПО-ДЯВОЛИТЕ! - Развиках се колкото се може по-силно и забих юмрук колкото се може по-силен в момчето, като накарах погледите на всички в дискотеката да паднат върху нас
- СЕГА ИСКАШ ДА ГО УБИЯ ЛИ?!- Загледах се по-добре в момчето и видях, че ми е познат, чакай~ това е Юнги? Защо му е да се целува с най-добрият си приятел?

- ЮНГИ? ДЖЪНГКУК ЩЕ ОБЯСНИШ ЛИ?!

Г. Н. Т Юнги

- Аз ще ви оставя да си поговорите.. - Отидох отново до бара и седнах, но този път до момчето което заглеждах.

? - Хей как си? - Проговори любезно момчето.

- Бил съм и по-добре, знаех си че ще стане така сложа ли му се на акъла и аз го отнасям.

? - Е за това са приятелите. - Той от къде знае?

- От къде знаеш, че сме приятели с него?

? - През цялото време просто седяхте и когато приятеля ти си видя телефона в следващия момент го притисна в стената.

- Наблюдавал си ме значи, а?

? - Ами не само аз имаш доста обужатели.

- Не съм ги забелязал, само ти ми се наби на око още, когато дойдох. - Намигнах му.

? - Да бе точно аз. - Погледнах го въпросително.

- Какво мислиш, че те лъжа ли? Само да кажа рядко заглеждам хората. -

? - Имаш опит?

- Както казах, рядко заглеждам. Как се казваш сладур?

? - Джънг Хосок ти?

- Мин Юнги.

Хс- На колко си?

- Да отидем на по-тихо място. - Казах му, а той само закима и се изправи от мястото си.

Г. Н. Т Неутрал

Хс- Може ли стая? - Попита Хосок пред касата.

Юнги се учуди не знаеше, че това е такова място явно и, затова Техюнг беше толкова ядосан.

Хосок взе ключ за 314 стая и не след дълго вече бяха там седейки на леглото.

Юн- Какво ме беше попитал преди малко?

Хс- Не мисля, че още има значение..

Хоби прекрачи Юнги и уви ръцете си около врата на Юн.

Юн- Май нямаш търпение, а? - Намигна му.

__________

Следва продължение..

I Want You More Than Everything/ Искам Те Повече От Всичко/ TAEKOOKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang