Şuan aklımda hiç bir kelime yok ama bir şeyler yazmayı deneyeceğim umarım iyi olur.
-
(Chae)Okuldan gelip kapiyi caldigimda acilmamisti. Bir kac kez daha tekrarladigimda bekledigim gibi bir sonuc alamamistim. Oflayarak çantamdan anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım. Yine sesler yükseliyor ve hakaretler havada ucusuyordu.
Yavaşça odama doğru hareket ettim ve ardımdan kapıyı kilitledim. Çantamı yavaşça yere koyup hırkamı çıkardım. Eğer kavga ederlerken orda olsaydım olay banada patlıyordu. En iyisi farkedilmemekti. Üstümdekileri çıkarıp pijamalarımı giyindim.
Çalışma masama oturup rafların birinden test kitabi alip cozmeye basladim. Pek odaklanamiyordum ama cozuyordum. Yaklaşık 20-25 soru çözüp kitabi kaldirdim. Arkama yaslanıp ellerim ile oynadım. Bizimkilerin sesi kesilmişti. Tedirgin bir şekilde odamdan çıktım ve mutfağa doğru ilerledim. Babam sanırım gitmişti. Annem ise oturmuş ağlıyordu.
"Anne, yine noldu?"
Hemen gozlerini silip bana baktı, kafasını saga sola sallayıp gülümsedi. "Hiçbir şey, sen bosver. Aç mısın?"
Gözlerimi devirip olumsuz şekilde kafamı salladım. Arkamı dönüp odama gittim ve kapımı kapattım. Yatagima uzanıp tavani izlemeye basladim.
Babam annemi bir çok kez aldatmıştı. Eline para sıkıştırıp sustururdu onu. Eskiden anlamıyordum, şimdi farkına varıyorum. Ne kadar iğrenç birisinin babam olduğunu.
Telefonumun çalması ile beraber doğruldum. Ayağa kalkıp masamin üzerinden telefonumu aldım. Arayan kişi Jennie'ydi. Neredeyse 3-4 yaşlarımızdan beri arkadaştık. Ailelerimizde tanışıyordu. Birbirimizin her şeyini biliyorduk, asla aramizda kotu bir sey gecmedi. Tum yanlislarimi düzeltti ve saçmalıklarıma göz yumdu. Yani özet olarak Jennie benim değer verdiğim 1 numaralı kişi.
Normal bir şekilde 2 saat boyunca konuşup sohbet ettik. Saat 8 olmuştu. Laptobumun karşısına gectim ve biraz zaman gecirdim.
~
Sabah alarmım çalmadan uyandım. Yataktan kalktim ve odamdan çıktım. Anneme baktığımda çoktan gitmişti.
Rutin işlerimi halledip dolabımın önüne geçtim. Formamı seçip giyindim. Kravatımıda bağlayıp, aynanın karşısına geçtim. Bir süre boş boş bakıp cekmecemden tarağı çıkardım. Saçımı yavaş yavaş taramaya başladığım sırada telefondan gelen bildirim ile başımı o tarafa cevirdim.
Oksijen israfları😨
Ninggg:
Ya Lia tamam yakalanmam
alt tarafı okulu asıyorum.Liaa:
İyi ben karışmıyorum. Nereye
gideceksin?Ninggg:
Cehennem🥳. Kızım kaç kez
söyleyeceğim? Alışveriş mer-
kezine gideceğim.Teyungg:
Omg Ning benide al, hem ben
yardımda ederim n'oluur🥺.Ninggg:
Ayol gelmesen bile sürüklerim
seni buda soru mu💅🏻?Lino'm:
Cidden oksijen israfısınız..Bir
tane bile akıllı yok burda be.Çuvii:
Birisi akıllı mi dedi?? Hoppa
nasılda buradayım? Saniyede
yiaaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dead Silence.
Abenteuer"Ben siyahım, sen beyaz. Unutma siyah her zaman beyazı yutar." Ls:"Seninle karanlık olmak istiyorum."