Hoofdstuk 11

99 5 0
                                    

We gaan te voet naar school.Na een tijdje stappen,bereiken we het schoolgebouw.Ik moet zeggen dat onze school wel rijk is.Wat een modern gebouwen.We stappen naar binnen.Mr Johns zegt dat we eerst naar de directrice moeten.Onderweg in de gang,zien we een grote jongen met zwart haar en zwarte ogen een jongen pesten.De jongen is kleiner en heeft blond haar en bruine ogen.Ik ga naar de jongen en vraag:"Waarom pest jij die jongen?"De pestkop draait zich om."Wat maakt dat jou uit sukkel"snauwt hij.Op dat moment komt Tibo.Hij duwt de pestkop tegen de kluisjes."Als ik jou nog 1 keer iemand zie pesten dan zal je er niet makkelijk vanaf komen"Hij laat de pestkop los.De pestkop loopt mompelend weg.De jongen staat recht."Dankje dat jullie mij gered hebben.Ik ben Dave."zegt hij."Kan je ons naar de directrice brengen?"vraag ik."Tuurlijk.Volg mij maar"zegt Dave.We volgen hem en we komen aan bij het kantoor van de directrice.We gaan naar binnen.De directrice is nog jong.Ze heeft een blonde paardenstaart,blauwe ogen en ze draagt een bril.Ze lacht lief en ze legt ons alles uit.We krijgen onze lessenrooster.We hebben niet hetzelfde lessenrooster als de meisjes.We gaan naar buiten waar Dave staat te wachten."Oké meisjes we zien jullie bij het middageten"zeg ik.We draaien ons om en we gaan samen met Dave naar onze eerste les.

De eerste les is super saai.Bah wiskunde.Ik snap niet waaromTom dat zo leuk vindt.Gelukkig is het snel middag.

We gaan naar de eetzaal en zien de meisjes zitten.We gaan bij ze zitten.We praten wat bij.Ik vraag aan ze wat ze al hebben gekregen van les.Blijkbaar hebben ze l.o. gekregen.Ze hebben ook gezegd dat daar een grote ons verrassing staat wachten.

We gaan naar de les l.o. en zien bij het zien van onze l.o. leerkracht schrikken we ons een hoedje.Onze l.o. Leerkracht is onze oom!De les zelf is heel leuk.Na de les nemen we afscheid van Dave en keren we met de meisjes terug naar huis.Oef we hebben onze eerste schooldag overleefd.

Het proefkonijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu