פרק-4

516 52 12
                                    

טוב הפרק הזה הוא סוג של פרק מעבר וגם הפרק הבא .. הפרק הזה יצא לא משהו אבל ניסיתי כמה פעמים לשנות אותו וזה יצא הכי סביר.. מבטיחה שפרק הבא יהיה טוב... אבל בכל זאת מקווה שתהנו תלכו לעקוב אחריי יש עוד פאנפיק של זיאם שאני כותבת. תשתפו תצביעו תהנו והכי חשוב תהנו!!!!!!!!!!

נכנסתי הביתה בשקט מודע לכך שאבא שלי הגיע הביתה היום מוקדם לא רציתי לראות אותו ולא רציתי שיתחיל לשאול שאלות לא היה לי כוח אליו וממש לא היה לי כוח לשאלות המזדיינות שלו. 'איך היה בבית ספר?' 'תביא לי את הטלפון לבדוק את הציונים שלך' 'איך זה שאחיות שלך תמיד מצליחות יותר ממך?' 'מה עשית הפעם שבאת הביתה בכלל?' וכאשר אני לא רוצה לענות לו או אומר לו את האמת שחרא לי בלימודים ושלא עשיתי כמעט אף מבחן מתחילת שנה 'לך ילד תחזור לחור שבאת ממנו' 'אני לא מבין איך אני זה שיצרתי אותך' 'כמה טעויות עשיתי..' 'תחזור לשתייה שלך ותעזוב אותנו רק רע אתה מביא לנו' 'נימאס לי ממך כבר...' נכנסתי לחדר נאנח יכול להיות שהוא עוד לא בבית? הסתובבתי והופ ברור שלא כל שבוע אותו דבר פאק.. "איפה היית? מה קרה שחזרת הביתה?" הוא שאל ואני הידקתי את אגרופי מנסה לפרוק עצבים איכשהו "אבא תעזוב אותי עבר עלי יום קשה.." אמרתי והוא צחק "מה עשית שוב פעם?" הוא שאל בציניות ועשה את עצמו חושב "אולי אתה צריך שוב כסף? אולי יש מישהו שמאיים עליך? אולי סוף סוף הבית ספר תפס שכל והחליט להעיף אותך ?" הוא שאל וחיכה לתשובתי "תגיד לא נמאס לך אבא אני הילד שלך." אמרתי לו והוא צחק "תיראה כמה טעויות עשיתי... אני בכלל לא יודע איך אתה הילד שלי." הוא אמר כאילו כמו רובוט זה חוזר על עצמו כל פעם מחדש "תגיד מה נהיה ממך?! פעם הלכתי ברחוב נשים היו עוצרות אותי עם העגלה אומרות 'הלוואי ויהיה לי ילד דומה' ילד דומה הן רצו תראה מה אתה חסר השכלה חסר אחריות חסר דאגות טיפש ומכור. אני לא יודע איך אתה הילד שלי ברצינות" הוא אמר ואני הרגשתי את הדמעות חונקות אותי פאק אין מצב שאני הולך לבכות "כן?! אני נהייתי נוראי?! תראה אותך! פעם טיפחת אותי אמרת לי שאני יכול להיות הכל ! שאני מסוגל להכל.! והיום אתה אומר לי ללכת לעבוד בעבודות זולות כמו שלך ללכת למצוא לי תעסוקה נורמלית במקום לעודד אותי לעשות את מה שאני רוצה לעזור לי למצוא את עצמי במשחק אבל אתה לא ! אתה תקוע בשלך רוצה שאני אהיה רופא שאני אלמד שאני אעבוד ואפסיק לקחת מכם כסף !!! וכלום אני לא לוקח כי אני יודע שאתם לא תוכלו לתת לי כלום! אני בסך הכל רוצה שתתמוך בי אתה אבא שלי ! פעם אמרת לי שאני יכול הכל הצמחת לי את הכנפיים ובגיל 16 קיצצת לי אותם בשנייה איך אני יכול להתמודד עם שינוי כזה לעזאזל ?! אתה יודע כמה זה קשה אני מרגיש שאני מתמוטט רוב החיים שלי ובמקום להיות שם בשבילי כמו אמא או כמו כל אבא נורמלי אתה רק דוחף אותי למטה יותר ויותר נמאס לי מזה אני מרגיש שאני טובע עוד רגע ואני לא יותר!" צעקתי עליו לוקח את הדברים שלי ויוצא מהבית רואה את אמא שלי מסתכלת עליי מהמטבח "רגע ליאם חמוד חכה עשיתי אוכל!" היא צעקה ואני הלכתי נותן לה נשיקה על הלחי "אני אחזור מאוחר יותר מצטער אמא אני אוהב אותך אני לא מבין מה את עושה איתו" אמרתי ויצאתי מהדלת פאק הוא לא יכול להגיד לי את הדברים האלה! ולי הוא אבא שלי אבל הוא לא- "מה קורה ילד" קול מוכר קרא לי ואני הסתכלתי למעלה "מה אתה רוצה" שאלתי וניק חייך "קצת... אני צריך קצת ממך יש מצב?" הוא שאל ואני נגעלתי "לך תזדיין ניק" אמרתי והוא צחק "מה אתה חושב שאני מנסה לעשות?" הוא שאל בציניות. אני באתי ללכת והוא תפס את ידי בחוזקה "ניק אני מציע לך לעזוב את היד עכשיו" אמרתי והוא חייך "אני צריך אותך לא שמעת ?" הוא שאל "מר בלאק אני יכול לשאול מה אתה עושה" קול מוכר נשמע מאחוריי. קול מוכר להחריד כאשר סובבתי את ראשי ראיתי את מר מאליק עם גופייה ומכנס שהגיע לו עד הברך זיעה נוטפת ממנו ובקבוק מים בידו והוו... אתם לא יכולים לדמיין כמה מדהים הוא נראה ... כמו למלאך אני מעריץ אותו ואת הגוף שלו רק יותר יותר כל רגע ורגע שעובר הוא מדהים ניק עזב את ידי והלך אחורה "ככה חשבתי" הוא אמר וניק ברח במהירות "רוצה מים?" מר מאליק שאל ואני הנדתי לשלילה "תשתה תרגע קצת.. מה אתה עושה בחוץ לבד?" הוא שאל וסימן לי לשבת על הספסל מאחור "כלום אני מסתובב מה אתה רוצה? פשוט בצהריים נורא רצית שאני אלך" אמרתי והוא צחק "פאק בייב לא התכוונתי לזה ככה פשוט יש דברים שעדיף שלא תדע אתה מבין? אתה תדע אותם בקרוב אך בנתיים ... " הוא אמר מתקרב אליי "מר מאליק יכולים לראות אותנו" אמרתי הוא התקרב יותר מניח את שפתיו על צווארי ואני הרגשתי חנוק הזעתי פאק אני נמס כל פעם מחדש מתחת למגעו "מי שם זין?" הוא אמר וצחק מוצץ את צווארי ונושך טיפה מוצץ שוב ואני גונח מתחתיו אני לא מסוגל להחזיק את עצמי.. הוא העלה את ידו לירכי עולה מעלה ומטה מתעלם מהאזור שהייתי הכי צריך אותו בו פאק .. "מר מאליק" גנחתי מתחתיו שיעשה את זה כבר !!!!!!!!! ואז הוא לחץ בחוזקה על מפשעתי ואני פתחת את פי פאק... אני לא יכול לנשום .. אני פאק.. שימשיך בבקשה ש.. ואז צליל הודעה נשמע מהטלפון של זאין והוא הפסיק מוציא את הטלפון וקורא את ההודעה במהירות מסתכל מסביב כאשר הוא מסיים לקרוא אותה "פאק תתכופף!" הוא צעק ולקח את ידי משכיב אותי על הריצפה מה לעזאזל ? מה קרה פה עכשיו ?! "מר מאליק מה אתה עושה?!" צעקתי עליו וקול חזק של ירייה נשמע. הרגשתי את הלב שלי נעצר .. מה זה ?ודמעה יצאה ממני אני לא יודע מה היא הייתה קשורה אבל היא פשוט יצאה דמעה אחת ואז עוד אחת ... דמעות בלי רגש .. דמעות ריקות דמעות אטומות..

מקווה שאהבתם !!!!!!!!! תצביעו תשתפו ותגיבווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!

Empty Tears-ziam mayneWhere stories live. Discover now