𝙿𝚝-𝟷𝟺-

51 8 0
                                    






ھیوای خـوێنـدنە‌وە‌یە‌كی خۆشتان بۆ دە‌خوازم.


———————————————————






بیربكە‌وە‌... بڕیار بدە‌
مردنم پێباشترە‌ زیاتر لە‌م حالە‌ی ئێستام
ھە‌موو ڕۆژێكم مردنێكی نوێیە‌
تاكە‌ی ؟
ئێمە‌ بۆچی دە‌بێ باجی تۆڵە‌كان بدە‌ینە‌وە‌؟
بۆچی لە‌ ڕابردوو دە‌ژین ئاخر؟
ناتوانن تە‌نھا پە‌رێكی سپی لە‌ ژیانیان نوێ بكە‌نە‌وە‌
تە‌نانە‌ت ڕۆحە‌كانیشیان تاریكن پڕن لە‌ قین و تۆڵە‌...



"وشە‌ی نە‌خێرت لێ ببیستم مردنی ئە‌و دە‌بیستی"














:سڵاو

"ئاھ! تۆ؟ وە‌رە‌ ژوورە‌وە‌ بە‌خێر بێیت كورە‌ قۆزە‌كە‌"

:سوپاس كە‌ منت بیرە‌

"ھە‌رخۆی لە‌م ماوە‌یە‌ سە‌رقاڵ بووم دە‌موویست پە‌یوە‌ندیتان پێوە‌بكە‌م دووبارە‌ سە‌ردانم بكە‌نە‌وە‌ بە‌ڵام بۆستە‌.. كوا ئە‌و كچە‌ی لە‌گە‌لت ناوی چی بوو؟ بیرم ناكە‌وێتە‌وە‌"

ھاروتۆ:سـوو

د.تایە‌نگ: ئا بە‌ڵێ سوو ! لە‌كوێیە‌؟

ھاروتۆ: لە‌ نە‌خۆشخانە‌ لە‌ كۆمادایە‌

د.تایە‌نگ: چ شتێكی نە‌فرە‌تی ڕووی داوە‌؟ ئە‌و وە‌ك باوكی بە‌ھێز و چاونە‌ترس بوو ھۆكار؟

ھاروتۆ بە‌ ھە‌ناسە‌یە‌كی پڕ لە‌ بێھیواییە‌وە‌ تە‌واوی بابە‌تە‌كە‌ی بۆ گێڕایە‌وە‌ بە‌ڵام شتێك بووە‌ جێی گوومان لە‌ مێشكی دكتۆرە‌ تایە‌نگ.

د.تایە‌نگ: ھیچكات سوو خە‌ونی بۆت گێڕاوە‌تە‌وە‌؟یاخوود بینیویە‌تی ڕابچە‌لكێت؟

ھاروتۆ: نە‌خێر بۆچی؟

د.تایە‌نگ: لە‌وانە‌یە‌ ئە‌وە‌ی بیڵێم شتێكی مناڵانە‌ و خە‌یاڵی بێ بە‌ڵام ڕاستیە‌ لە‌لای من

ھاروتۆ بە‌ مە‌راقە‌وە‌ لێی ڕووانی

د.تایە‌نگ: ھە‌ست دە‌كە‌م سـوو لە‌لایە‌ن چارە‌نووسە‌وە‌ ھە‌ڵبژێردرابێت بۆ گۆڕینی داھاتووە‌ ڕە‌شە‌ پڕ گە‌ردە‌لوولە‌كە‌ی

ھاروتۆ: مە‌بە‌ستت بە‌ ڕێكی واتە‌ چۆن؟؟

د.تایە‌نگ: گوێبگرە‌ بە‌جوانی ئە‌وە‌ی دە‌یڵێم باشە‌؟، مرۆڤایە‌تی لە‌ ئاستێكی ئاسایبووندایە‌ بە‌ڵام چارە‌نووس ھە‌ندێكجار ھە‌وڵێ تێكدانی دە‌دات ، گە‌ردوون كە‌سە‌كان ھە‌ڵدە‌بژێرێت بۆ گۆرینی ژیانیان بە‌رە‌و باشتر یاخوود ڕوونتر بیڵێم لە‌ تە‌نگە‌ژە‌كان دە‌ریان دە‌ھێنێت ئە‌وە‌ بە‌ دە‌گمە‌ن ڕوو دە‌دات تە‌نھا ئە‌وە‌ی پێویستە‌ بكرێت كە‌سە‌ ھە‌ڵبژێردراوە‌كە‌ ئاگاداری ژیانی دووە‌می بێت و خۆی لێ ڕزگار بكات و بیگۆرێ بە‌م شێوە‌یە‌ ژیانی ئێرە‌شی دە‌گۆرێت بۆ باشتر كە‌ پێشتر خراپە‌ی تێدا ھە‌بووە‌.

ھاروتۆ كە‌مێك لە‌ بیركردنە‌وە‌دا بوو دواتر دە‌ستی بە‌ پرسیار كرد
"ئە‌ی ژیانی پێشووتری چۆن بووە‌؟ مرۆڤە‌كان كێن لە‌گە‌ڵی یان تە‌نھا و تە‌نھا خۆی بووە‌؟"

د.تایە‌نگ: بە‌ عە‌كسە‌وە‌ ژیانی پێشووتری بگرە‌ منیشی تیایە‌ ھە‌ر كە‌سێك كە‌ سـوو ناسیبێتی لە‌م ژیانە‌ لە‌وێش بوونی ھە‌یە‌ بە‌ڵام بە‌ كە‌سایە‌تی جیاواز

ھاروتۆ:چۆن لە‌م شتە‌ ڕزگارمان ببێت؟ كێ دە‌ڵێ وای بە‌سە‌ر ھاتووە‌؟

د.تایە‌نگ: زۆربە‌ی كە‌سە‌كان دێن بۆلام خۆیان بخە‌وێنن تە‌نھا بیر لە‌ منداڵیان دە‌كە‌نە‌وە‌ و دە‌گرین بە‌ڵام سوو جیاواز لە‌وان لە‌ھۆشی خۆی چوو ئە‌و گومانە‌كانی منی پڕ كردە‌وە‌ لە‌وە‌ی كە‌ ئە‌و لە‌لایە‌ن گە‌ردوونە‌وە‌ ھە‌ڵبژێردراوە‌ بۆیە‌ كوڕی خۆم ئاگاداری ببە‌ و ڕزگاری بكە‌ لە‌ ھە‌ردوو ژیانە‌كە‌ دە‌ستی بگرە‌ و دە‌ری بھێنە‌ .












———————————————————


سڵاو ببوورن بە‌ھۆی خوێندنە‌وە‌ سە‌رقالم
دە‌زانم كورتە‌ بە‌لام پێویست بوو چونكە‌ كە‌مێك تێكە‌لە‌ بە‌ كورتی پۆستیان دە‌كە‌م تا تێگە‌یشتنێكی جوان تێبگە‌ن لە‌نێوان پارتە‌كان
خۆشم دە‌وێن كاتێكی شاد💕

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝗟𝗼𝘃𝗲_𝗺𝘆𝘀𝘁𝗲𝗿𝘆Where stories live. Discover now