Nigel
"Daniel bebeğim, lütfen sakin olur musun? Eminim David de yaptığı hatayı anlayacak." Daniel, kulaklarını dikmiş bir şekilde odanın içerisinde volta atarken bir miktar korkmaya başlamıştım çünkü saatler geçtikçe daha çok sinirlenmeye başlamıştı ve ne yaparsam yapayım onun sinirini alamıyordum.
Ben hamileliğimin altıncı ayına yaklaşırken daha çok ağırlaşmıştım ve bu aya kadar birçok olay atlatmıştık gerçi hâlâ olaylar tufanı devam ediyordu ve bugünlere gelene kadar birçok düşük tehlikesi atlatmıştım.
Bütün ülke, kocamın bu halini öğrenmişti ve bize 'Cadı' gözü ile bakılmaya başlanmıştı. Diğer taraftan bütün halk, prens olarak Danielin değil de David'in olmasını istemişlerdi ama kraliçe bu olayları sert bir biçimde bastırmıştı çünkü bizim ölmemizi isteyen ayaklanmalar çıkmıştı ve kraliçe de bu tarz ayaklanmaları çıkartan birkaç kişinin kellesini meydanda aldırmıştı.
Böyle böyle olaylar durulmuştu ve şu anlık olaylar sakindi. David demişken de Silver ile de ikisi yollarını dün ayırmıştılar.
Evet, ikisi evlenmişti ve herkesin imreneceği türden güzel giden evlilikleri vardı. Gerçi bu ayrılığa bakacak olursak da biz sanırım öyle sanıyor olabilirdik...
Evliliklerinin dördüncü ayında, birden bire David, Silver'den ayrılmak istediğini ve bir daha onu görmek istemediğini söyleyerek hepimizi dumura uğratmıştı.
David üstüne üstlük o gün gidip Silver'e boşanma davası açmış ve onu kapının dışına koymuştu. Evet bildiğiniz koymuştu...
Bunlar olurken David ile biz olsun Kraliçe olsun sürekli konuşmaya çalışsak da bizi bir türlü dinlememişti.
Ah bu süre zarfında bizim, Silver ile de konuşmamız David tarafından kesin bir dil ile yasaklanmıştı.
Bütün bunlar olurken David iyice kötüye gitmeye başlamıştı çünkü herkese kötü davranıyordu ve Silver ile de dün gerçekleşen duruşmada tamamen boşanmıştı.
Boşanmak isteyen David'di ama nedense boşandıktan sonra daha bir agresif olmaya başlamıştı.
Dünden bu yana tam anlamı ile mayınlı bomba gibi etrafta geziyordu ve diğer bir taraftan da Silver'in durumunu merak ediyordum.
"Sakinleşemiyorum, David iyice sapıttı ve bu olaya bir dur demem gerekiyor." Daniel, hırlayarak konuştuğunda bakışlarımı sinirle vurmaya başladığı kuyruğuna bakmıştım.
Oldukça garip bir olayın içindeydik çünkü Daniel ile David yarım saat önce bahçede boğaz boğaza birbirlerine girmişlerdi ve aralarında büyük bir mesele geçmişti ama ne yaptıysam da bir türlü bana anlatmıyordu.
"Daniel gel ve bizimle ilgilen, bak ağrım çoğaldı ve acıktım." sinirini almak istediğim için ufaktan da olsa yalandan yüzümü buruşturduğum zaman Daniel kulaklarını dikerek yanıma gelmişti.
"Neren ağrıyor bebeğim, hastaneye gidelim mi? Yemek de yemedin sen evet evet, özür dilerim sinirden her şeyi unuttum." Daniel endişeli sesi ile konuştuğunda gülmemek için kendimi sıkmaya başlamıştım.
Sabahtan bu yana dikkatini çekmek için türlü türlü şeyler yapmıştım ama tık yoktu...
" Hastaneye gitmemize gerek yok, beraber yemek yersek iyi olurum." Baş parmağım ile çenesini okşayıp miyavlar gibi sesler çıkardığım zaman Daniel'in kulakları yanlara doğru eğilip saçlarımı öpüp hırlamıştı.
Evet evet garip bir ilişkimiz vardı...
*******
Merak ettiğiniz soruları yorum olarak bırakabilirsiniz