2.

911 101 9
                                    

Nigel

Keyifli bir şekilde kraliçe ile beraber oturduğumuz yeme masasında aldığımız kötü haber ile Daniel apar topar yemek masasından kalkarak koşarak hastaneye gitmişti ve ben de peşinden ne kadar çok gitmek istesem de kraliçe bunu kesin bir dil ile istemeyip evde kalıp Daniel'den haber beklememizi söylemişti.

Aldığımız haber şuydu, Silver'in evine sanırım hırsız girmişti ve birtakım olaylar sonucunda Silver yoğun bakıma alınmıştı. Olayın nasıl olduğunu tam olarak bilmiyordum ve David'in bundan haberi var mıydı ondan da pek emin değildim.

İçimde çok kötü bir his vardı ve evde durdukça kafayı yiyecek gibi oluyordum.

Kraliçe bu olayın araştırılması için birkaç adamını görevlendirse de benim içim hiç rahat değildi ve kısacası Silver'i görmek istiyordum...

Boşandıklarında da yanında olamamıştım çünkü Daniel yanlarında gitmişti ve o da Silver'in moralinin yerlerde olduğunu söylemişti.

Ah hadi ama kim deli gibi sevdiği birinden ayrılsa üzülmezdi ki? David de pek mutlu değildi ama nedense bir açıklama yapmadan boşanmak için direnen oydu ve iyice acımasız olması da akıl işi değildi.

Salonda Kraliçe ile beraber saatlerce konuşmadan düşünceli bir biçimde otururken  daha çok üzülüyorduk ve aklıma sürekli saçma sapan olaylar geliyordu.

Diğer yandan hamile olduğum için sürekli tıkınıyordum ve kraliçe ağzıma vurmazsa çok hoşuma giderdi.

Tam konuşacağım sırada salona yanımıza neşeli bir şekilde David geldiği zaman benim bozuk moralim daha çok bozulmaya başlamıştı.

Yüzünden oldukça mutlu olduğu anlaşılıyordu ve haberi var mıydı ve ondan mı böyle mutluydu? Eğer öyleyse bu kadarını ciddi anlamda beklemiyordum ve böyle bir şeyi yapmış olamazdı değil mi?

"Neredesin sen?" Kraliçe sinirli bir biçimde ayağa kalktığında oturduğum yere daha çok sinmiştim.

Kraliçe de hastaneye çok gitmek istese de benim için evde kalmayı seçmişti ve onunda ne kadar endişeli olduğu her halinden belli oluyordu.

"Birkaç işim vardı anne, ne o ikiniz kötü gözüküyorsunuz?" David'in yüz ifadesi sonlara doğru değişirken oturduğum yerde hafif bir biçimde toparlanmıştım.

Karnım beklediğim gibi büyümemişti ama ağırlaştığım için her yere gidemiyordum ve bu oldukça sinir bozucu bir olaydı.

" Silver, yoğun bakımda." Kraliçe titreyen sesi ile konuştuğunda gözlerim dolmaya başlamıştı ve David'in o anki yüz ifadesinden hiçbir şeyden haberi olmadığını anlamam uzun sürmemişti...

*****
Daniel

Yoğun bakımın önünde çaresiz bir şekilde otururken aklıma kötü kötü şeylerin gelmesine engel olamıyordum.

Evet, Silver ile fazla anlaşamasak da ona bir şey olmasını istemiyordum. Nigel ile sırrımız açığa çıktığı zaman sürekli yanımızda Silver vardı ve bize sağ olsun destek olmuştu.

David ile Silver'in ilişkisi mükemmel derecede iyiydi ve birden bire ikisi böyle tepe taklak olması benim oldukça garibime gidiyordu.

Yoğun bakımın kapısı açılıp içeriden Silver'in kuzeni Claps çıktığı zaman korkarak onun yüzüne bakmıştım.

Ağlamaklı bir ifadesi vardı...

"Daniel seninle çok önemli bir şey konuşmam gerek, David iti yok değil mi?" Claps titreyen sesi ile konuşup birden bire ağlamaya başladığı zaman kulaklarım istemsizce yukarıya doğru dikilip kuyruğumda saldırma pozisyonunu alarak havaya kalkmıştı.

"David yok, ne oldu?" titreyen sesim ile konuştuğum zaman diğer taraftan da David'e saydırmak ile meşguldüm.

Allah bilir yine hangi cehennemdeydi?

Claps'ın yanına ilerleyip kulaklarımı ona doğru bükerek bileklerini tutarak ona destek olmaya çalışmıştım.

Her an yere yığılacak gibi duruyordu ve ben duyacaklarımı Nigel'e nasıl söyleyecektim?

"Silver... 2 haftalık hamile" Claps'ın dediği şey ile gözlerimi kocaman açıp karşımda ağlayan adama inanmıyormuş gibi bakmaya başlamıştım.

Silver...

Hamile miydi?..

Kurt Prens / bxb (2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin