David
"Bak sana kaç defa anlattım bilmiyorum, her dakika başı bana sürekli aynı soruları soruyorsun ve ben o gördüğüm şeyleri tekrar tekrar yaşamak istemiyorum Sensi. Ben o şahsı görmedim sadece Silver'i o şekilde yerde yatarken buldum ve hemen sağlık ekiplerini aradım. " Melanie, memurlara doğru cırladığı zaman sinirle dişlerimi sıkmıştım. Melanie ile benim asla ama asla yıldızım barışmamıştı ve barışacağa da benzemiyordu.
Hoş bundan pek de şikayetçi değildim, Silver ile kapı komşusuydu...
Normalde olsa asla onun yakınlarında bile durmak istemesem bile şu an hem mecburiyetten buradaydım hem de ona karşı bir can borcum olmuştu. O olmasaydı bir umut Silver'in yaşamasını umut etmekten başka bir şeyimiz yoktu.
"Melanie anlıyoruz seni ama Silver için biraz daha sık dişini ve bu olayda en önemli tanık sensin." Sensi'nin yanındaki memur konuştuğu sırada Melanie bıkmış bir ifade ile iç çekmişti. Onu da anlıyordum çünkü sabahtan bu yana çeşitli insanlara ifade vermişti ve aynı şeyleri tekrar tekrar söylemeye devam ediyordu.
"Zaten bütün bu süreçte onun için sakin kalmaya çalıştım, daha öncede dediğim gibi bildiğim bütün her şeyi anlattım. Ben eve girdiğim zaman mutfak kapısı açıktı ve bakın yine aynı şeyleri söylemek zorunda kalıyorum, Silver'i kanlar içinde o şekilde bulduğum za-" Melanie sessizleştiği sırada üzgün bir biçimde arkamı dönüp kamerayı takan elemanlara bakmıştım.
Sensi, hastanede beni sorguladıktan ve hızını alamayıp bir de epey bir şekilde de bağırdıktan sonra orada daha fazla içimin sıkıntısından duramamıştım.
Silver hastaneden çıktıktan sonra onu korumak için evin bütün her yerine kamera taktırma işine girişmiştim ve Sensi de benimle birlikte gelerek Melanie ile bir daha konuşmak istemişti.
Daha tam anlamı ile duyduklarımı sindirebilmiş değildim ve Silver'in daha kurtulup kurtulamayacağı belli bile değildi ama ben her şeye rağmen kötü düşünmek istemiyordum.
O katil arkasında bir tane bile bir şey bırakmamıştı ve resmen elini kolunu sallaya sallaya girip sonrasında da çıkıp gitmişti...
Etrafta tek tük evler vardı ve ormanlık alan olduğu için de etrafta kamera namına bir b*k yoktu ve bu olay epey bir şekilde canımı sıkmıştı.
Kötü olayları düşünmek istemesem de bu olanlar yüzünden kendimi elbet suçluyordum ama şu saatten sonra zamanı geriye alamazdım ve olaylara da mani olamazdım ama bundan sonraki olacaklara müdahale etmeye çalışabilirdim.
Hastanede durup beklemek istememiştim çünkü ben orada durdukça Claps ile beraber ister istemez birbirimize giriyorduk ve orada durdukça benim oldukça sinirim bozuluyordu , elim kolum bağlı bir şekilde durup beklemek beni daha çok delirtiyordu.
Evin her yerine ama her yerine gizli kamera taktırıyordum ve onları bizzat sürekli ben izleyecektim. Olay yeri inceleme işini bitirir bitirmez kraliçe evi temizlemesi için bir ekip tutmuştu ve o ekip daha biz gelmeden evi temizlemişlerdi.
Diğer bir şeyde Silver eğer hastaneden sağ salim çıkarsa iyileşene kadar sarayda bizimle beraber kalacaktı ve bundan hiç şikayetim yoktu.
Normal her ayrılan çift gibi biz de arkadaş kalabilirdik.
*****
Silver