Capitolul 1 : Mike Wilson

102 3 2
                                    

* Cuvant inainte : Aceasta carte este scrisa doar pentru a-mi descarca unele ganduri. Tin sa mentionez ca a fost scrisa fara o oprire , fara a reciti fiecare capitol si fara a corecta vreo greseala. Multumesc anticipat si lecturare placuta. *


Mike Wilson este un adolescent ce sta impreuna cu mama sa . Tatal sau , Jhon Wilson ,a decedat cand el avea varsta 8 ani , acesta fiind fumator a deprins o boala asmatica ce la un moment dat a dus la tragica moarte. Acest lucru la afecat foarte mult pe Mike la acea varsta ceea ce la determinat sa se inchida in sine si sa nu fie la fel de sociabil ca pana acum, un lucru nebenefic pentru el , acest lucru la un moment dat fiind chiar daunator. Mama sa Julia Wilson se straduia din rasputeri sa il creasca si sa ii ofere o viata normala plina de bucuriile varstei pe care o are acum, aceasta fiind de 15 ani.Are ochii caprui ce straluceau mai mereu si parul negru asemenea unui cer intr-o noapte senina , pe care il mostenise de la tatal sau. Putin ascutit la fata si cu barbia ce prezenta o gropita . Tanarul Mike fiind inchis in sine , nu prea avea prieteni asa ca isi axa c-am tot timpul pentru a invata si pentru a ajunge la un liceu bun in viitor . Conform rezultatelor obtinute , tanarul decise sa trimita o cerere de inscriere la  al 2-lea liceu cu ce mai buna reputatie din California. Dupa o perioata lunga de asteptare a unui raspuns , acesta isi pierdu treptat din speranta dar ceva ce-l schimbase enorm sperantele pierdute se intamplase.      

         Duminica ( 15.Septembrie.2014) . Mike se trezise de dimineata si se asezase la biroul sau. Deschise un mic sertar scoase 1 coala alba A4 si  incepu a scrie o noua cerere pentru un liceu din apropierea sa , unde ar fi primit un raspuns in cursul a o zi. Mama sa , Julia , batu usor la usa.

- Mike puiule , te-ai trezit? ( Spuse Julia cu un glas incet si cald. )

- Da mami , m-am trezit poti intra. ( Raspunde Mike inca putin somnoros. )

Mama tanarului Mike deschise usa si il intreba:

- Mike puiule , ce faci acolo ? Ce scrii ?

- Pai ... scriu o alta cerere de inscriere pentru liceul de vizavi , aici cu siguranta voi fi acceptat . ( Spuse Mike putin dezamagit de faptul ca nu primise un raspuns de la liceul caruia ia trimis prima data cererea )

- Lasa puiule , probabil aici va fi mai bine ... ( Spuse Julia incercand sa-l motiveze pe puiul sau Mike.)

- Sper sa fia asa mami , sper sa fi asa ... ( Raspunde Mike oftand. )

Intre timp se auzi soneria de la usa. Mike se ridicase de pe scaun si spuse:

- Merg eu mami , cred ca a venit factura de la curent.

Julia da din cap in semn de aprobare si se aseza pe pat . Atunci Mike cobor foarte relaxat scarile , soneria insista.

- Acum vin !! ( Strigase Mike grabinduse.)

Deschise usa si-l vazuse pe postas.

- Buna ziua . Dumneavoastra sunteti domnul Mike Wilson? ( Intreba postasul cu o seriozitate in voce.)

- Buna ziua domnule postas. Da eu sunt. De ce? ( Raspunse Mike respectuos , dar intreband cu un glas curios.)

- Ati primit o scrisoare , va rugam semnati aici pentru confirmarea identitati. ( Spuse postasul oferindui un pix pentru a semna. )

Mike facu ceea ce spuse postasul si primise scrisoarea. Respectos ii multumi si isi luase la revedere. Urca scarile grabit si intrase in camera .

- Cine era puiule ? ( Intreba Julia cu un glas curioasa. )

- Postasul ! ( Spuse Mike respirand greoi. )

- Ce vroia? (Intreba din nou Julia cu acelasi glas curios.)

Viciul iubiriiWhere stories live. Discover now