* Cuvant inainte : Aceasta carte este scrisa doar pentru a-mi descarca unele ganduri. Tin sa mentionez ca a fost scrisa fara o oprire , fara a reciti fiecare capitol si fara a corecta vreo greseala. Multumesc anticipat si lecturare placuta. *
'' Uneori oameni isi traiesc viata legata de ceea ce ei accepta ca fiind corect si adevarat. Acesta e modul in care ei definesc '' realitatea '' , dar ce inseamna a fi '' corect '' sau ''adevarat'' ? Doar concepte vagi ... '' realitatea '' lor poate fi tot un miraj. Putem considera ca aceastea sunt pur si simplu o iluzie in propria lor lume? Putem gasi oare adevarata definitiea a cuvantului corect ? Ei bine pute , fiecare persoana este inzestrata cu o abilitate ; nu fizica sau mentala si o abilitate sentimentala. Uni se nasc cu abilitatea de a iubi tot timpul, uni de a zambi , uni de a fi tristi si uneori uni se nasc cu sentimentul de ura , dar cel mai des acestia la incepu au iubit, dar treptat iubirea a disparut transformanduse in ura , de ce ? Pentru ca atunci cand un om invata se iubeasca , ele trebuie sa suporte si riscul de a ura ; Unori cei ce incalca regulile sunt niste gunoaie , dar adevarul este ca cei ce isi lasa visul si scopul ce ii mentine in viata de izbeliste , sunt mai mult decat niste gunoaie. Exista ura sau iubire intradevaru sau toate aceste sunt doar niste sentimente fantastice? Ei bine exista , probabil asta e sensul in viata, sa urasti si sa iubesti sau sa fii iubit si urat . Paote ca aceste persoane pot gasi ceva interesant de facut in timp ce sunt in viata , dar daca nu au un scop pe care trebuie sa-l indeplineasca nu se merita ca acestea sa traiasca. Asemenea modului in care se afla floarea , sta nemiscata pana o gaseste cinvea ... o ia si totul se schimba. ''
Maddie Walker este o tanara adolescenta ce isi duce traiul alaturi de mama ei. Mama ei pe nume Silvia Walker este o doamna foarte orgolioasa ce isi insela barbatul pe John Walker . John aflase la un moment dat ce ii facea scumpa sotie asa ca din acel punct incepu certurile. Ajunganduse uneori si la violenta fizica , dar si traume vizuale asupra tineri Maddie. John nu rezistase si decise sa divorteze de Silvia. John nu lucra fizic , fiind operator IT , iar Silvia fiind o femeie de affaceri de succes.( Da stiu , suna ciudata faptul ca o femeie de afaceri sa isi insele sotul , dar veti intelege pe parcurs sensul greseali facute de Silvia. ). Maddie are 15 ani , cu ochi caprui si parul saten inchis. Putin scunda de inaltime si buna la inima , aceasta bunatata caracterziand-o mereu ... asta pana totul se schimbase .
Intr-o seara ... Silvia se intoarse de la birou . John o astepta in bucatarie cu mancare , era tarziu undeva pe la 2 dimineata . Aceasta deschise usa si intra inauntru. Isi dadu paltonul rosu jos de pe ea si il asezase lejer pe cuier cu un aer arogant. Isi dadu pantofi jos si ii lasase asezati langa usa. Esarfa pe care o purta o arunca si pe acesta pe cuier isi dadu manusile de dama jos si se porni catre dormitor pentru a se culca. John o vazu si o intreba ce face, aceasta isi continua drumul fara ai raspunde. John se duse duoa ia si o prinse de mana intreband-o '' Silvia , de ce ai venit la ora aceasta acasa?'' Aceasta cu un aer arogand si rece : '' Am lucrat pana tarziu la un proiect pentru firma ... Dorind sa plece dar John la fel de nervos i prinse de mana si o intrebase :
- Esti sigura ca asa ai facut ? ...
- Da ... Da-mi drumul ! Ma lovesti? ( Spuse Silvia rastinduse catre John. )
Atunci se trezi Maddie , incet coborase jos pe scari si ii privea de dupa usa pe parintii ei.
- Silvia ... ce cautai in aceasta seara la restaurant alaturi de acel tip ? ( Intreba John de data aceasta pe un volum curios.)
- Pai ... am avut o intrunire ? ( Raspunse sec si putin stresata de intrebare lui John.)
- Asa ... deci ... nu recunosti ... Silvia te mai intreb o singura data ... Ce mama naibi cautai acolo cu acel tip si de ce ati plecat amandoi le etajul 3 tinunduva de mana? RASPUNDE ! ( Tipa nervos John.)
YOU ARE READING
Viciul iubirii
Romance'' Uneori unele persoane nu sunt capabile sa inteleaga adevarata durere , deci acestea nu sunt capabile sa inteleaga nici adevarata dragoste , deoarece din dragoste se naste sacrificiul ... se naste ura ... si experimentam durearea ; ceea ce ne fac...