Varis

313 87 149
                                    

Her şey Yamaji yaşlandığını fark etmesi ile başladı. 239 yaşında olmasına rağmen hala onu yenen çıkmadı. Ancak farketmişti o da yaşlılık denen lanet den kaçış olmadığını. Kendisi Bach denen enerjinin en güçlü kullanıcısıydı. Hiç şüphesiz.

Bach doğa üstü varlıkların yok etmek için tanrı tarafından insanlara verildi. Dört farklı Bach türü vardı. Basit, Element, Yaratıcı ve etki tipi.

Basit temel teknikleri kapsıyor.

Yaratıcı kişinin Bach enerjisinden nesneler yaratmasını imkan veriyordu.

Etki ise kişinin çeşitli etkiler yaratmasına izin verir.

Kendisi Naberal denen bir örgütün üçüncü nesil lideriydi. Kel kafası ve beyaz uzun sakalı yanında tüm bedeni yara izleri ile doluydu.

O gün her zaman ki gibi sıradan bir gündü.

Ta ki bardağında ki çayı yere dökene kadar.

O an ortam o kadar gerildi ki. İnsanlar kendi kalp seslerini duyuyorlardı.

Çünkü iki yüz yıldır bir sakarlık yapmamıştı bile.

O an en küçük oğlu Kuro derin bir nefes attı ve endişeli bir şekilde:
" Sevgili babacığım iyi misiniz?" diye sordu.

Herkes şaşkındı. Herkes şaşkındı çünkü Kuro'nun bu cesareti nereden bulduğunu merak ediyordu. Yamaji o kadar nefret ediyordu mi yaşlı muamelesi görmek den kendi oğlu Kuro'nun gözünü yok etti. Tabi bu olay on yaşında oldu

Kuro sol gözüne göz bandı takar. Pembe bir kimono giyer babasına inat. Belki de Naberal en güçlü üyesidir babasından sonra. 39 yaşında bir adam olsa da. Babası ile inatlaşmaya bayılan biridir.

İkinci oğul Silver tereddüt içinde:
" Baba benim ve küçük kardeşim yaptığı davranışı affet" dedi ve önüne gelip başını yere koydu.

Silver yaşlanmış derisi ve beyaz saçları vardı. Kendisi 80 dayandı abisi Shiro ise 102'ye.

Yamaji bastonunu yere vurdu, İç çekti ve hafif bir gülümseme ile :
" Sanırım yaşlılıktan kaçış yok benim için bile. Varis için bir süre Naberal'da olmayacağım. Her şeyi sana bırakıyorum Kuro" dedi ve yere bağdaş kurup oturdu.

O an hizmetliler den biri patavatsız bir şekilde:
" Efendim kim öğrenecek Raksha'nın 13 tekniği ac".

Daha kelimesi bitmeden kafasını uçurdu Yamaji. Kullandığı basit teknik zozdu. Bu teknik kesici dalgalar yaratmaya izin verirdi. Normalde bunu eşya ile yapabilir. Ancak Yamaji usta hale geldiği için parmakları ile kullanabilirdi. Herkes korkmuştu. Ancak başlarına aynısı gelir diye korktukları için susuyorlardı.

Herkese dağılma işareti yaptı. Herkes orayı terk etti. Yerdeki cesedi temizleyen hizmetliler bile.

Beth kullanmaya karar verdi. Bu teknik belli menzildeki her şeyi görmeye yarar. O da kendisine varis bulmak için kullanacaktı.

Raksha denen bir adam zamanında 13 teknik ile dünyayı Feth etmiş. O kadar güçlüymüş ki kimse ona karşı çıkamamış. O da sıkılmış ve ikinci kullanıcıyı egittip intihar etmiş.

Bu sırada Üç erkek kardeş tartışıyordu.

Kuro rahat bir şekilde:
" Sevgi dolu abilerim. Ben ne dersem onu yapacaksın" dedi ve şarap şişesini açtı.

Silver tepki göstererek:
" Güç değil yaş önemli. Hem sen kadınlardan çok görevler ile ilgilenen daha iyi olur"dedi ve bardağını uzattı.

Shiro Kuro'nun uzattığı bardağı geri çevirdi ve:
" Lider diye yeni yetme birini getirirse ne yapabilirsin" dedi.

bana ellerini ver Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin