Наступного дня, коли вони ішли до школи, дурачилися. Майкі пересів до Т/І. Всі хлопці раділи, що їхні друзі тепер зустрічаються.
Бадзі: Па, з тебе пачка рамену.
Па: Та блін, хто ж знав, що вони реально будуть зустрічатися з січня а не лютого.
Бадзі: Я. Бо я вговорив Майкі зізнатися їй.
Па: Ах ти. Це ж не чесно.
Бадзі: Всеодно ти програв.
Друзі посміялися. Ось пройшов урок математики. Почалася фізра.
Емма: Ого.
У Т/І був топ і спортивні штани. Більше напоминали вони лосіни. Дівчата пішли на фізру. Як тільки вони зайшли в зал, пішли до м'ячів. Вони взяли один баскетбольний м'яч і почали закидувати у сітку. Ось Т/І кинула м'яч і він попав в сітку.
Т/І: Єс.
Емма: Вау. Я також так хочу.
Поки там дівчата грали, за ними хлопці наблюдали. Майкі дивився на Т/І. Раптом його погляд упав на якогось хлопця із паралелі, який пялився на Т/І. Хлопець довго думав і просто підійшов до дівчини і обняв її.
Т/І: Хааа, Майкі. Чому підкрадаєшся?
Майкі: Просто.
Т/І: Щось сталося?
Майкі: Та вже нічого.
Хлопець затягнув дівчину в поцілунок. Через декілька секунд, воздух закінчився і він пішов до хлопців. Хлопці, із паралелі, пішли зі спортзалу на урок, чому Майкі був безмежно радий. Почався урок. Їм фізрук сказав розійтися на команди, самим.
Кен: Так. Т/І кладемо на середину, вона добре відбиває м'ячі, а передає просто бездоганною.
Майкі: Емму ліпше в зад.
Па: Я на подачу.
Міцуя: Я перед Па.
Бадзі: Я під сітку.
Майкі: Я біля Емми, а ти Кенчик будеш біля Т/І.
Друга частина класу, також розклалися. М'яч був у протилежної команди. Ось вони подають. М'яч летить на Т/І. Вона його підбиває, Дракен його знову підбиває і Бадзі перебив. М'яч впав на землю у суперника. Перехід. М'яч подає Міцуя. М'яч летить, його не вспіли перебити і так разів 4, потім він спортив подачу. М'яч знову у суперника. Всі приготувалися прийняти м'яч, то вони подачу спортили. Перехід. Бадзі подає. Вони так грали до кінця уроку. Рахунок в кінці був 20:5. Тосва, виграла в суху у своїх однокласників.
Емма: Якщо б Т/І, то ми б зразу програли.
Міцуя: Ага, скільки разів було, що Т/І в останній момент відбивала м'яч.
Майкі: Ага, вона молодець.
Хлопець чмокнув дівчину в щоку, від чого вона почервоніла. Вони пішли дальше на урок хімії. Цей урок, Т/І знала доволі добре, особливо зналася на експериментах.
Хімік: Т/І, ти нічого не чіпаєш, зрозуміла?
Т/І: Я тільки зайшла.
Хімік: Після того, як ти в п'ятницю зробила слонову зубну пасту, ми в суботу, цілий день чистили від неї цей клас.
Т/І: Блін, а я знайшла новий експеримент, від якого моментально крижаніє вода.
Хімік: Вилітати не буде?
Т/І: Ні. Але є невеличка загвоздочка. Його не можливо розтопити. Тобто, можливо, але це робиться при великій температурі.
Хімік: Ладно.
Хімік пішов на склад, дістав звідти непотрібне відеречко від краски, потрібні хімічні елементи, паличка для перемішки і поклав все це на стіл.
Т/І: Так, зараз для вас буде майстер клас.
Дівчина взяла в руку пробірку і влила туди хімічний елемент. Вона почала по етапно їх змішувати.
Т/І: Так, і тепер якщо добавити щіпотку цього, швидко перемішати, дістати паличку, почекати... 3, 2, 1...
Дівчина обмотала руку куском тканини.
Т/І: І тепер якщо його перевернути, то воно не вильється. Можете перевірити.
Вчитель потягнувся до банки голою рукою.
Т/І: Стійте, обмотайте руку дуже плотно, бо замерзне руку.
Хімік так і зробив. Перевірив всякими способами.
Хімік: Молодець Т/І, 12. Сідай. Записуємо всі тему урока.
Дівчина сіла за парту і почала записувати тему.
Майкі: Як ти це зробила?
Бадзі: Відьма срана.
Вони почали ржати над цим. Так пройшов їхній урок. Наступні уроки, пройшли набагато скучніше. Ось прийшов час іти додому. Вони роз'їхалися по домам. Як тільки дівчина переодягнулася, до неї подзвонила Емма. Вона з нею поговорила пів годинки, написала уроки і пішла займатися своїми справами. Ось з того дня, пройшло вже пів року. Вони відмітили, новий рік, Різдво, день святого Валентина, восьме березня, день народження Т/І і Кена, день народження Майкі і Емми, останній дзвоник, і ось час приближається до першого вересня. Знову школа. 3 серпня. Вони всі пішли на свято, крім Майкі і Т/І. Вони рішили подивитися разом фільм вдома і взагалі, провести весело час. Дракен, Емма, Токимітті і Хіна, пішли на свято. Вони собі гуляли там, веселилися і в один момент розійшлися. Дракен з Еммою в одну сторону, а Токимітті з Хіною в іншу сторону. Ось вони гуляють, ні чого не підозрюють, раптом на Дракена...